Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌ آنلاین به نقل از ایرنا، فرهاد دلق‌پوش در جلسه بررسی تامین میوه شب عید برای گیلانی‌ها در رشت اظهار کرد: جنبه اعتقادی ما ایجاب می‌کند بهترین و با کیفیت‌ترین محصول را تهیه و به شکل مناسب به مردم عرضه کنیم، در این زمینه تضامین لازم از مباشران برای تهیه میوه با کیفیت اخذ می‌شود و چنانچه میوه معیوب یا با مشخصات کیفی لازم در شیوه‌نامه را نداشته باشد، برگشت داده خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: با توجه به اینکه مردم و مهمانان نوروزی از ما توقع خدمات شایسته در شب عید را دارند، ۳۶ گروه گشت مشترک بازرسی از یکم اسفندماه فعالند و همه دستگاه‌های خدمت‌رسان و نظارتی مرتبط باید پای کار باشند و در این مورد ابلاغ شده که ۳۶ اکیپ گشت مشترک بازرسی و نظارت برای کنترل شایسته بازار با همکاری و همدلی در ایام نوروزی از ابتدای اسفند ماه فعال شوند.

دبیر کارگروه تنظیم بازار استان گیلان بیان کرد: با توجه به اهمیت و اولویت حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان، بازرسی‌ها بدون مماشات انجام می‌پذیرد و کوچکترین کوتاهی پذیرفته نیست و تا فرصت هست باید به بهترین نحو برنامه‌ریزی و اقدام شود.

دلق‌پوش با اشاره  به ظرفیت‌های توریستی و گردشگرپذیری بالای استان گیلان افزود: مباشران باید پس از خرید میوه شب عید، این محصولات را قبل از عرضه به مردم برای نگهداری در انبار و سردخانه درجه‌بندی و دسته‌بندی کنند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان اظهار کرد: بر اساس مصوبه کارگروه تنظیم بازار گیلان؛ برای ایام نوروز گیلانی‌ها، ۷۰۰ تن پرتقال و ۷۰۰ تن سیب در استان از ۲۵ اسفندماه تا اول نوروز۹۹ از طریق شرکت تعاونی روستایی استان با همکاری شهرداری‌ها در همه شهرستان‌های استان با تعرفه دولتی عرضه خواهد شد.

کد خبر 484993 برچسب‌ها استان گیلان نوروز میوه و تره بار

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان گیلان نوروز میوه و تره بار استان گیلان میوه شب عید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۹۸۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۱۰ هزار کالای دارویی قاچاق در لرستان

مریم رضاپور در تشریح عملکرد معاونت غذا و دارو در حوزه ملزومات پزشکی اظهار کرد: اداره نظارت بر تجهیزات و ملزومات پزشکی معاونت با اهداف نظارت بر عملکرد بیمارستان‌ها، پیگیری کمبود ملزومات و تجهیزات پزشکی 
نظارت و بازرسی از اصناف و شرکت‌های توزیع کننده تجهیزات
گشت مشترک با سایر سازمان‌ها و نهاد‌های بازرسی فعالیت می‌کند.
 
وی خاطرنشان کرد: نظارت و بازرسی واحد‌های تولیدی استان جهت رعایت ضوابط و الزمات در سال ۱۴۰۲ فعالیت‌های خود را ادامه داد.
مدیر اداره نظارت بر تجهیزات و ملزومات پزشکی معاونت غذا و دارو، تعداد پرونده‌های بررسی شده در سامانه احراز صلاحیت عمومی ۱۷ پرونده، احراز مسئول فنی ۱۵ پرونده، احراز ثبت شعبه ۱۹ پرونده و تمدید مجوز را ۳ پرونده عنوان کرد.
تعداد بازدید از عرضه کنندگان و توزیع کنندگان تجهیزات ثبت نشده در سامانه ۹ مورد، تعداد بازدید گشت مشترک ۴ مورد
تعداد بازدید منجر به کشف قاچاق ۲ مورد تعداد بازدید تولیدی‌های تجهیزات پزشکی ۴ مورد، تعداد بازدید انبار‌های جدید ۱۰مورد
که در مجموع ۱۲۳ بازدید صورت گرفته است.
رضاپور، همچنین تعداد اقلام قاچاق ۱۰۸۴۶ عدد، تعداد شکایات حضوری، کتبی، و تلفنی ۱۲ عدد، تعداد کل اقلام اجبار به اصالت سنجی کشور ۴۰۰ عدد بیان کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۱۰ هزار کالای دارویی قاچاق در لرستان
  • تقویت نظارت ها بر عرضه بهداشتی شیر در مدارس از مهمترین مصوبات کمیته صیانت از سلامت و امنیت غذایی مردم
  • بازرسی بیش از ۵۰ پارکینگ کرمانشاه
  • افتتاح دفتر نمایندگی بازرسی و نظارت فولاد شهر
  • تشکیل ۹۰۰ پرونده تخلفاتی در حوزه بازار کالاهای اساسی لرستان
  • آغاز طرح تشدید نظارت بر عرضه کالا‌های اساسی در لرستان
  • آغاز طرح تشدید نظارت و بازرسی از مراکز تامین، تولید و بسته بندی کالا‌های اساسی درآذربایجان شرقی
  • اجرای طرح تشدید نظارت بر کالاهای اساسی در لرستان
  • توزیع ۳۵۰۰ تن شکر در استان اصفهان
  • آغاز بازرسی‌ها از دستگاه‌های اجرایی گیلان