Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@12:31:19 GMT

قاتل خاموش جان چهار البرزی را گرفت

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۳۹۹۵۷

قاتل خاموش جان چهار البرزی را گرفت

ایسنا/البرز رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان البرز گفت: طی یک هفته گذشته، مسمومیت با گاز مونواکسید کربن در هفته گذشته باعث فوت چهار نفر و مسمومیت 43 نفر شد.

مهرداد بابایی در گفت و گو با ایسنا،  با بیان اینکه برای امدادرسانی به حادثه دیدگان ۱۷ ماموریت امدادی انجام شد، اظهار کرد: این حوادث در اثر بی دقتی و بی احتیاطی رخ داده که از جمله می‌توان به موردی اشاره کرد که در شرایط نامساعد جوی و بارش سنگین برف یک گروه سه نفره در ارتفاعات عظیمیه کرج اقدام به اتراق کرده بودند در اثر سوزاندن زغال در چادر، دچار گاز گرفتگی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در این حادثه دو نفر جان خود را از دست داده و یک نفر با علائم مسمومیت با گاز منوکسید کربن به مرکز درمانی انتقال یافت.

وی توضیح داد: هفته گذشته کارشناسان پرستاری واحد ارتباطات و تریاژ تلفنی مرکز اورژانس ۱۱۵ البرز به بیش از ۹ هزار تماس تلفنی پاسخگو بودند.

 این مسئول اضافه کرد: در این مدت تکنسین‌های پرتلاش اورژانس برای انجام دو هزار و ۹۸۱ ماموریت اعزام شدند.

بابایی گفت: در جریان این ماموریت‌ها ، ۲۷۲  مورد امدادرسانی به حوادث ترافیکی و ۲ هزار و ۷۰۹ ماموریت نیز به منظور درمان و انتقال بیماران و مصدومین حوادث غیر ترافیکی صورت گرفت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی گازگرفتگي هفته گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۹۹۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت فرمانده فراجا از دروازبان باشگاه استقلال صحت ندارد

مرکز اطلاع‌رسانی فراجا اعلام کرد که گزارش‌های خبری در خصوص شکایت فرمانده فراجا از دروازه‌بان باشگاه استقلال صحت ندارد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مرکز اطلاع‌رسانی فراجا اعلام کرد که گزارش‌های خبری در خصوص شکایت فرمانده فراجا از دروازه‌بان باشگاه استقلال صحت نداشته و این موضوع مرتبط با شکایت یگان مربوطه و شخصی مأمور پلیس از وی در توهین و بکاربردن الفاظ نامناسب در حین اجرای ماموریت تامین امنیت بازیکنان و هواداران در ورزشگاه امام خمینی اراک به تاریخ ۲۴ فروردین ۱۴۰۳ است. 

تلاش پلیس در محیط‌های ورزشی صرفا تامین امنیت تمامی عوامل حاضر در ورزشگاه‌ها و تماشاگران است.

همچنین توهین و مقاومت در برابر مامورین پلیس در حین انجام ماموریت به‌هیچ وجه پذیرفته نبوده و حتما با متخلفین برخورد و پیگیری قانونی می‌شود.

دیگر خبرها

  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ خودروی حامل تریاک توقیف شد
  • قاتل خاموش جان یک جوان را در بروجن گرفت
  • مرگ خاموش جوان بروجنی
  • آغاز واکسیناسیون حجاج البرزی
  • چهار عارضه جانبی مصرف بیش از حد ویتامین D
  • دستگیری زن همسر کُش در اردبیل
  • شکایت فرمانده فراجا از دروازبان باشگاه استقلال صحت ندارد
  • کاهش ۱۰ درصدی مصدومان حوادث ترافیکی در نوروز ۱۴۰۳
  • قاتل فراری در مرکز شهر ایلام دستگیر شد
  • قاتل فراری قتل در مرکز شهر ایلام دستگیر شد