Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-24@11:08:30 GMT

ترکیب احتمالی سپاهان مقابل السد قطر

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۳۹۹۸۷

ترکیب احتمالی سپاهان مقابل السد قطر

تیم فوتبال سپاهان با تغییراتی در ترکیب خود به مصاف تیم السد قطر در چارچوب لیگ قهرمانان آسیا می رود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم فوتبال سپاهان در حالی امروز _ سه شنبه ۲۹ آبان ماه _ به مصاف تیم السد قطر در لیگ قهرمانان آسیا می‌رود که گئورگی ولسیانی و محمد ایران پوریان را به خاطر مصدومیت در اختیار ندارد و قلعه نویی باید بازیکن دیگری را جایگزین مصدومان کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سپاهان توانست اولین بازی خود مقابل العین را در لیگ قهرمانان آسیا با برد پر گل ۴ بر صفر به پایان برساند و به نظر نمی‌رسد که قلعه نویی تغییرات زیادی در ترکیب تیمش برابر السد قطر ایجاد کند و تیمش را با همان ترکیب بازی قبلی روانه زمین مسابقه می‌کند.

ترکیب احتمالی تیم سپاهان برابر تیم السد قطر به شرح زیر است:

پیام نیازمند، مهدی کیانی، سعید آقایی، محمدرضا حسینی، امید نورافکن، محمد محبی، محمد طیبی، مرتضی منصوری، شایان مصلح، سروش رفیعی و کی‌روش استنلی بازیکنانی هستند که به احتمال زیاد مقابل حریف قطری خود به زمین مسابقه می‌روند.

کد خبر 410970

منبع: ایمنا

کلیدواژه: سپاهان باشگاه سپاهان السد لیگ قهرمانان آسیا تیم فوتبال سپاهان لیگ قهرمانان آسیا 2020 شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق لیگ قهرمانان آسیا تیم السد قطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۹۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه‌بازی الهلال و العین + فیلم

دیدار تیم‌های الهلال و العین در چارچوب دیدار برگشت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا با برتری الهلال به‌پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های الهلال و العین شامگاه _سه‌شنبه چهارم اردیبهشت_ در چارچوب دیدار برگشت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۲۱:۳۰ به‌مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت با برد الهلال به‌پایان رسید.

روبن نوس در دقیقه چهار و از روی نقطه پنالتی و سالم الدوساری در دقیقه ۵۱ گل‌های الهلال را به‌ثمر رساندند؛ تک گل تیم العین را هم اریک در دقیقه ۱۲ رقم زد.

تیم الهلال علی‌رغم پیروزی دو بر یک در دیدار برگشت مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در بازی رفت اما با شکست ۲-۴ و در مجموع ۴-۵ باخت و از دور مسابقات کنار رفت.

خلاصه‌بازی الهلال و العین کد خبر 747371

دیگر خبرها

  • ترکیب قرقیزها مقابل ایران مشخص شد
  • خلاصه‌بازی الهلال و العین + فیلم
  • رئیس کشته شد / العین با پیروزی مقابل الهلال فینالیست شد +فیلم
  • خلاصه بازی الهلال 2-1 العین (لیگ قهرمانان آسیا - ۲۰۲۳/۲۴)
  • دربی حساس مرسی‌ ساید؛ ترکیب احتمالی لیورپول برای بازی با اورتون
  • ترکیب احتمالی منچستریونایتد برای بازی با شفیلدیونایتد
  • وضعیت تکان‌دهنده پنج خرید تابستانی بارسا
  • تکلیف جانشین مدافع محروم پرسپولیس مشخص شد
  • مودریچ یک فصل دیگر در رئال مادرید می ماند
  • ترکیب احتمالی یوونتوس برای بازی با لاتزیو