Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@17:41:18 GMT

۳۸ روستای استان کردستان در محاصره برف قرار دارند

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۴۰۰۲۸

۳۸ روستای استان کردستان در محاصره برف قرار دارند

دانش زندی در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: بارش برف در طول ۴۸ ساعت گذشته باعث شد تا تردد در بسیاری از جاده های بین شهری و روستایی با مشکل مواجه شود که حضور به موقع عوامل راهداری مانع از مسدود شدن راه های اصلی در کردستان شد.

وی افزود: علیرغم تمام تلاش های صورت گرفته به صورت شبانه روزی، حجم قابل توجهی عملیات برفروبی در محورهای روستایی در کردستان انجام شد اما با توجه به کولاک و یخبندان راه ارتباطی ۳۸ روستا هنوز هم مسدود است که در تلاش برای بازگشایی مسیرهای این روستاها نیز هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مرکز مدیریت راه های کردستان ادامه داد: در طول ۲۴ ساعت گذشته ۲۹ محور شریانی و غیر شریانی درگیر عملیات راهداری بوده به طوری که در این مدت شش هزار و ۶۸۵ کیلومتر باند مسیرهای بین شهری برفروبی شده است.

زندی یادآور شد: همچنین در این مدت عملیات رهاسازی ۷۹ دستگاه خودرو، اصلاح تابلو و علائم جاده ای توسط ۲۳۷ نفر از عوامل راهداری با استفاده از ۱۳۳ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین در سطح جاده های بین شهری انجام شده است.

وی بیان کرد: در راه های روستایی نیز در این مدت عملیات برفروبی ۷۷۵ کیلومتر باند با استفاده از ۷۶ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین با بهره گیری از ۹۹ نفر از عوامل راهداری انجام شده است.

کد خبر 4855698

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای راه روستایی انتخابات 98 راهپیمایی 22 بهمن دهه فجر بارش برف بوشهر ایلام انتخابات مجلس شورای اسلامی تعطیلی مدارس شهرکرد انقلاب اسلامی ایران قزوین گرگان قاسم سلیمانی بیرجند عوامل راهداری بین شهری انجام شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۴۰۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی موکب پذیرایی هیات بابل در غزه فلسطین

محمدحسین طبرستانی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: به همت هیأت یافاطمه الزهرا (س) جمعیت مردمی خدمت و موکب مواد غذابی در بین ساکنان تحت محاصره غزه اقدام به خدمات رسانی کرده است.

مسؤول موکب فاطمه الزهرا (س) گفت: به همت جمعی از خادمان اهل بیت و در جهت کمک به مردم مسلمان و مظلوم غزه، اقدام به جمع آوری کمک‌های مردمی برای مردم تحت محاصره رژیم اشغالگر و تروریست صهیونیستی در نوار غزه شد که با رایزنی و همت معاونت امور بین الملل ستاد مردمی اربعین راهیان کربلا، مواد غذایی ارسال و مطبخ برای توزیع غذا در بین این مردم تحت محاصره برپا شد.

وی افزود: به شکرانه الهی این اقدام که به دلیل محاصره و کنترل بسیار سخت و سنگین رژیم صهیونیستی صورت گرفت حدود ۳۰۰ میلیون تومان از این کمک‌ها در بین آوارگان و مردم مظلوم فلسطین در نوار غزه توزیع شد.

مسؤول اجرایی هیأت یافاطمه الزهرا بابل تاکید کرد: این اقدام تقریباً در سطح کشور یک کار منحصر به فرد محسوب می‌شود و ما آمادگی کامل برای ادامه توزیع کمک‌های مردمی و رساندن آن برای مردم مظلوم فلسطین در نوار غزه را داریم.

وی با تشکر از همراهی و مساعدت برخی از نهادها و مجموعه‌های مردمی برای این رویداد، گفت: جا دارد از حمایت‌ها و مساعدت جامعه ایمانی مشعر برای رساندن کمک‌های مردمی این هیأت به مردم غزه تشکر کنم و کسانی که مایل برای به کمک به مردم غزه هستند، می‌توانند کمک‌های خود را به نام هیأت فرهنگی مذهبی یافاطمه الزهرا بابل شماره کارت ۶۰۶۳۷۳۱۱۸۶۷۵۸۳۵۶ شبا ir870600681071011840961002 ارسال کنند.

کد خبر 6079941

دیگر خبرها

  • آماده باش راهداران رودبار جنوب
  • برپایی موکب پذیرایی هیات بابل در غزه فلسطین
  • پالنگان میزبان نوای هزار دف
  • نوای ۱۰۰۰ دف در پالنگان طنین‌انداز می شود
  • طنین ۱۰۰۰ دف در پالنگان
  • اصلاح و توسعه هزار و ۶۷۰ متر خط انتقال در روستای دویدوخ راز و جرگلان
  • اصلاح و توسعه هزار و ۶۷۰ متر خط انتقال در روستای دویدوخ
  • راه‌های ارتباطی بیش از ۷۰ روستای خراسان جنوبی سیلابی شد
  • رفع ۹ نقطه پر حادثه در محور‌های خوزستان
  • ثبت مهاجرت معکوس در ۲۰۰ روستای کردستان