Web Analytics Made Easy - Statcounter

پول نیوز - مدیرعامل بانک ملی گفت: امروز ضمن تلاش برای حفظ ارتباطات بین المللی و مبادلات در دنیا باید به فرمایشات مقام معظم رهبری که همان اتکای به خود در داخل کشور است، توجه ویژه داشته باشیم.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول نیوز، محمدرضا حسین زاده در این همایش که به میزبانی حوزه مقاومت بسیج بانک ملی ایران و با حضور علیرضا زمانی فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت اقتصاد، نادر اكبري وند جانشين حوزه مقاومت بسيج بانك ملی ايران، فرماندهان حوزه ها و اعضای شورای مرکز برگزار شد، با تاکید بر اینکه اقدامات بسیج سخت و گمنامانه است، افزود: امروز دشمن هرچه در چنته داشته رو کرده و حتی سردار عزیز ما حاج قاسم سلیمانی را نیز ترور کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به عبارتی آستین را برای یک جنگ تمام عیار بالا زده اما ما باید سعی کنیم با تکیه بر اقتصاد مقاومتی و تاکیدات مقام معظم رهبری پیش رویم.

وی تصریح کرد: زمانی که در عرصه علم و تکنولوژی با اتکا به جوانان برومند کشور پیشتاز هستیم، قطعا می توانیم در سایر عرصه ها نیز چنین باشیم. امروز با تحریم ها بسیاری از واحدهای تولیدی که شاید فعالیت آنها متوقف شده بود، به صورت سه شیفت کار می کنند و در حال تولید هستند بنابراین می توانیم روی پای خودمان بایستیم.

حسین زاده ادامه داد: تصور دشمن از اعمال تحریم ها علیه ایران ایجاد یک قحطی در کشور بود در حالی که ما امروز کشور صادر کننده در بسیاری از زمینه ها هستیم.

مدیرعامل بانک ملی ایران با بیان اینکه باید مدیران را در تصمیم گیری ها حمایت کنیم، خاطر نشان کرد: یکی از برنامه های دشمن ایجاد نارضایتی در داخل و بی اعتمادی میان مردم، مدیران و دستگاه هاست که در این زمینه باید برادران بسیجی دقت لازم را داشته و کاری کنند که علاقه مندی مردم به نظام ادامه دار باشد.

همچنین فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت امور اقتصادی و دارایی نیز با اشاره به نزدیک بودن حماسه انتخابات و بیان اینکه امروز مجاهدت فرماندهان بسیج درست کردن خط کش درست در انتخابات است، گفت: با توجه به قرارگیری در هفته منتهی به انتخابات، مسیر حرکت ما باید کاملا مشخص و با برنامه ریزی اصولی باشد.

علیرضا زمانی با بیان اینکه از دیدگاه مقام معظم رهبری انتخابات شامل وظیفه مردم نسبت به انتخاب کاندید اصلح و معیارهای صحیح برای انتخاب کاندید دارای صلاحیت است، افزود: در شرایط جنگ اقتصادی امروز به کاندیدایی نیاز داریم که دارای ویژگی های مورد نظر مقام معظم رهبری از جمله تدین نظری و عملی به اسلام و انقلاب، داشتن صداقت و صمیمت و دلسوزی با مردم، طرفداری از مستضعفین، بهره مندی از درک و فهم سیاسی، بهره مندی از تخصص و تجربه و کارآمدی، برخورداری از روحیه شجاعت و داشتن قصد خدمت به جای قصد کسب قدرت و ثروت باشد.

وی با بیان اینکه نماینده مجلس باید آیینه تمام نمای مردم باشد، تصریح کرد: بنا بر فرمایشات مقام معظم رهبری، مجلس آینده باید مجلس نمایندگان مردم باشد و کسانی که وارد انتخابات می شوند تعهداتی داشته باشند و مردم این تعهدات را تفحس کنند.

زمانی با تاکید بر اینکه باید به وظیفه شرعی خود در انتخابات عمل کنیم، خاطر نشان کرد: همه ما باید بتوانیم در برابر خون حاج قاسم سلیمانی پاسخگو باشیم.

نادر اكبري وند جانشين حوزه مقاومت بسيج بانك ملی ايران نیز در این همایش ضمن عرض تبریک به مناسبت ایام ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و آغاز گام دوم انقلاب اسلامی، گزارش عملکردی از اقدامات این حوزه ارایه کرد.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: بانک ملی پول نیوز تکنولوژی پرداخت الکترونیک رمز دوم پویا مقام معظم رهبری مقاومت بسیج حوزه مقاومت بانک ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۴۰۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا تصمیمات سال نو خیلی زود به بن‌بست می‌خورد؟/ چند راهکار مفید

علی سلیمی: دوباره آن زمان از سال فرارسیده است که ما تصمیمات هیجان‌انگیز و گاها ترسناکی برای زندگی خود می‌گیریم. بسیاری از ما برای سال نو تصمیمات و اهداف جدیدی را تعیین می‌کنیم. به عنوان مثال اینکه بیشتر ورزش کنیم، غذای سالم بخوریم، برای آینده پول پس‌انداز کنیم، سرگرمی‌های جدیدی پیدا کنیم، زمان بیشتری را با خانواده یا دوستان بگذرانیم، سفر کنیم، بیشتر مطالعه کنیم و به طور کلی زندگی خود را با تمام وجود زندگی کنیم.

مطالعات بارها و بارها نشان داده‌اند که اکثریت قاطع (حدود ۸۰ تا ۹۰ درصد) تصمیمات سال نو تا پایان ماه اول سال شکست می‌خورند و با هر معیاری این درصد خیلی پایینی است اما فایده‌اش این است که به هر حال خیال راحتی به ما می‌دهد که تا زمان شروع برنامه راحت باشیم. مثلا با خیال راحت آخرین پرخوری‌های خود را داشته باشیم چرا که از سال جدید قرار است سالم غذا بخوریم.

اگر به سالیان گذشته خود نگاه کنیم می‌بینیم که این تجربه تقریبا هر سال برای ما اتفاق می‌افتد و حتما دلیلی دارد که هر سال با شکست مواجه می‌شود. بسیاری از ما دیگر از فریب دادن خودمان و سقوط در ناامیدی اجتناب ناپذیر که اواخر فرودین به سراغ‌مان می‌آید، وقتی می‌بینیم حتی نیمی از برنامه‌هایمان نیز عملی نشده خسته‌ایم. اما شاید استفاده از روش دیگر تعیین اهداف به ما کمک کند. مثلا اینکه به خودمان بگوییم من با ۱۴ فروردین سال جدید مانند هر روز دیگری رفتار خواهم کرد. من تصمیمات روزانه خود ( نه تمام سال) را مشخص می‌کنم. در اینجا چند راهبرد ساده ارائه شده که می‌تواند به شما کمک کند سال جدید حداقل روش جدیدی را برای تعیین اهداف مشخص کنید.

_ اهداف روزانه ( نه سالانه) تعیین کنید.

اهداف باید قابل مدیریت باشند تا قابل تکرار باشند و پس از آن، تکرار تبدیل به عادت می‌شود. مثلا: «امروز غذای کامل و سالم می‌خورم» در مقابل « امسال غذاهای سالم می‌خورم».

_ صبور بودن را تمرین کنید.

به قول لائو تزو:« یک سفر هزار مایلی با یک قدم شروع می‌شود». روی شبانه روز و بیست و چهار ساعت اول و سپس بیست و چهار ساعت بعدی تمرکز کنید.

_ به جای نتیجه، به تلاش خود پاداش دهید.

خیلی از اوقات و به دلایل مختلف ممکن است تلاش‌های ما حداقل در کوتاه مدت نتیجه ندهند و اگر ما صرفا بابت نتیجه را خود را تحسین کنیم و به خودمان پاداش بدهیم ممکن است در این مسیر ناامید و بی‌رمق شویم. برای ادامه‌دار شدن تلاش کردن خود بهتر است این کار را در خود تحسین و تشویق کنیم. مثلا « من با رژیم غذایی و ورزش در مسیر درستی حرکت می‌کنم» در مقابل اینکه « من ۳ کیلو وزن کم کردم».

_ روی کارهای درستی که انجام داده‌اید تمرکز کنید تا اشتباهاتی که مرتکب شده‌اید.

مثلا « بیشتر اوقات امروز خونسردی خود را حفظ کردم» در مقابل « باورم نمی‌شود عصبانی شدم».

_ بهترین مشوق خود باشیم.

ما معمولا بی‌انصاف‌ترین و سختگیر‎ترین منقتد نسبت به خودمان هستیم. انتقادهایی که ما نسبت به خودمان داریم کمتر پیش می‌آید که نسبت به دیگران داشته باشیم. خودتان را تشویق کنید و به خودتان بگویید که با مثلا دوست عزیزی که در حال تلاش است که بیشتر کار کند و بهتر باشد، گاهی نیز لغزش‌هایی دارد چه می‌گویید و چگونه رفتار می‌کنید.

_ خودتان را به خاطر اشتباهاتی که انجام داده‌اید ببخشید.

گفتن این حرف آسان و انجام دادن آن بسیار سخت است، زیرا بخشیدن خود مستلزم حل و فصل آسیب‌های روانی فرد از کودکی تا به امروز است. اما به هر حال گام‌های کوچک می‌توانند شروع خوبی برای این راه بزرگ باشند. معمولا آخر شب‌ها سر و کله صدای منتقد درونی که شما را به خاطر کاستی‌های فعالیت آن روز سرزنش می‌کند، پیدا می‌شود. در این مواقع می‌توانید به خودتان یادآوری کنید که یک انسان خطاپذیر هستید و طبیعی است که همه چیز را به بهترین شکل انجام ندهید. همین خطاپذیر بودن و آسیب‌پذیر بودن است که باعث می‌شود با دیگرانی که از آنها حمایت می‌کنیم یا از ما حمایت می‌کنند ارتباط داشته باشیم.

امید است با انجام این تمرین‌ها بتوانید سال جدید را با حال بهتری سپری کنید.

سال نو مبارک

منبع: psychologytoday

بیشتر بخوانید: چرا بیرون خوش‌برخورد و مهربان هستیم ولی در خانه بداخلاق و عصبی

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1883823

دیگر خبرها

  • هوشیار باشیم توطئه انشقاق بین مردم و نظام عملیاتی نشود
  • گردشگری را از شهر خودمان آغاز کنیم
  • متکی: نباید در کمیسیون‌ها سرگرم رسیدن به ریاست باشیم
  • گردشگری را از شهرهای خودمان آغاز کنیم
  • متکی: نظارت مجلس در کشور ما قوی نیست
  • منوچهر متکی: دولت باید اقتصاد را رها کند
  • متکی: نظارت مجلس در کشور ما قوی نیست /۲۰ برابر فرانسه، قانون وضع کرده ایم
  • متکی: نظارت مجلس در کشور ما قوی نیست/ 20برابر فرانسه، قانون وضع کرده ایم
  • متکی: نباید در کمیسیون‌های مجلس دنبال رسیدن به ریاست باشیم
  • چرا تصمیمات سال نو خیلی زود به بن‌بست می‌خورد؟/ چند راهکار مفید