Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر ستاد انتخابات مجلس شورای اسلامی استان بوشهر گفت: با انصراف ۲۰ کاندیدا تعداد داوطلبان نمایندگی انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۴ حوزه استان بوشهر به ۸۱ نفر رسید. ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۲ استانها بوشهر نظرات - اخبار استانها -

خسرو دهقانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر، با مطلوب خواندن روند فعالیت انتخابات در استان بوشهر اظهار داشت: فعالیت تبلیغاتی داوطلبان نمایندگی مجلس در استان مطلوب است و تخلفات این حوزه به‌صورت شبانه‌روزی رصد و با  متخلفان برخورد قانونی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از انصراف نامزدهای انتخاباتی در 4 حوزه استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: در استان بوشهر در 4 حوزه انتخابیه 101 نفر داوطلبان  تایید صلاحیت نهایی شدند که تاکنون 20 نفرشان از حضور در عرصه انتخابات مجلس یازدهم انصراف داده‌اند.

دبیر ستاد انتخابات استان بوشهر عنوان کرد: اکنون تعداد نامزدهای انتخابات مجلس در استان بوشهر را 81 نفر است و در حوزه بوشهر، گناوه و دیلم 6 نامزد، در حوزه دشتستان 4 نفر، در حوزه دشتی و تنگستان 6 نفر و در حوزه دیر، کنگان، جم و عسلویه 4 نامزد تاکنون انصراف خود را از حضور در انتخابات اعلام کرده‌اند.

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری بوشهر با بیان اینکه اکنون در حوزه بوشهر، گناوه و دیلم 29 نامزد فعالیت تبلیغاتی می‌کنند گفت: در حوزه انتخابیه دشتستان  19 نفر، دشتی و تنگستان 16 نفر و در حوزه دیر، کنگان، جم و عسلویه 17 نامزد با هم رقابت می‌کنند.

دهقانی از تغییر حوزه انتخابی شش نامزد انتخاباتی استان  بوشهر خبر داد و گفت: این نامزد‌ها درخواست تغییر حوزه را در موعد قانونی ارائه کردند و  مورد موافقت شورای نگهبان قرار گرفت.

وی بیان کرد: بر این اساس در حوزه بوشهر، گناوه و دیلم 3 نفر در دشتی و تنگستان یک نفر، در دیر، کنگان، جم و عسلویه یک نفر و در حوزه تهران، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس یک نفر درخواست تغییر حوزه داشتند.

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری بوشهر با اشاره به اینکه یک نفر به حوزه دشتی و تنگستان و یک نفر در حوزه دیر، کنگان، جم و عسلویه، تغییر حوزه دادند خاطرنشان کرد: بر این اساس یک نفر به حوزه بوشهر، گناوه و دیلم، یک نفر به حوزه آباده، بوانات، خرمبید و سرچهان و 2 نفر هم به حوزه تبریز، آذر شهر و اسکو تغییر حوزه  انتخابیه دادند.

دبیر ستاد انتخابات استان بوشهر از فراهم شدن تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات مجلس یازدهم در 4 حوزه انتخابیه استان خبر داد و تاکید کرد: در آستانه برگزاری انتخابات یازدهم صندوق‌های رای‌گیری به همه نقاط استان انتقال می‌‌یابد تا همه بتوانند در انتخابات شرکت کنند.

دهقانی از رای‌دهندگان هم خواست مدارکشان شامل شناسنامه و کارت ملی یا شماره ملی را آماده کنند و اگر کسی شناسنامه‌اش را گم کرده به ثبت احوال مراجعه کند تا به سرعت برایش صادر شود.

720 شعبه اخذ رای برای 4 حوزه انتخابیه استان بوشهر تعیین شد اسامی‌ نهایی داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان بوشهر اعلام شد بیش از 3200 ناظر شورای نگهبان در استان بوشهر بر انتخابات مجلس نظارت می‌کنند

وی افزود: تبلیغات نامزد‌های یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تا ساعت 8 پنجشنبه اول اسفند 24 ساعت قبل از برگزاری انتخابات ادامه دارد و انتخابات جمعه دوم اسفندماه در 720 شعبه اخذ رای برگزار می‌شود.

انتهای پیام/190/ح

R41363/P/S6,53/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: انتخابات مجلس شورای اسلامی دبیر ستاد انتخابات داوطلبان نمایندگی برگزاری انتخابات استان بوشهر دشتی و تنگستان یک نفر به حوزه حوزه انتخابیه حوزه بوشهر نفر و در حوزه گناوه و دیلم حوزه دیر جم و عسلویه تغییر حوزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۴۰۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رأی‌گیری در حوزه انتخابیه کرمانشاه، به‌صورت الکترونیکی برگزار می‌شود

رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه گفت : گفت: رأی‌گیری در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شهرستان کرمانشاه کاملاً الکترونیکی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، علی شعبانی امروز _ چهارشنبه پنجم اردیبهشت _ در جلسه شورای اداری استان کرمانشاه اظهار کرد: از ۶ حوزه انتخابیه استان کرمانشاه، تکلیف ۵ حوزه انتخابیه مشخص‌شده و تنها حوزه انتخابیه شهرستان کرمانشاه است که به دور دوم کشیده شد.

وی افزود: در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، حوزه انتخابیه کرمانشاه از ۳ کرسی تعلق گرفته تنها تکلیف یک کرسی با منتخب شدن محمد رشیدی مشخص شده و نتیجه ۲ کرسی دیگر به دور دوم کشیده شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه بابیان اینکه دور دوم انتخابات مجلس در ۲۱ اردیبهشت‌ماه برگزار خواهد شد، تصریح کرد: در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه شهرستان کرمانشاه آقایان عبدالرضا مصری، جهانبخش امینی، فضل‌الله رنجبر و ابراهیم رحیمی زنگنه ۴ نامزدی هستند که در بازه زمانی تعیین شده ۱۳ اردیبهشت تا ۲۰ اردیبهشت به تبلیغات خواهند پرداخت.

وی تفاوت دوره دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه کرمانشاه را در تمام الکترونیکی برگزار شدن آن عنوان کرد و گفت: برخلاف دوره اول که به‌صورت صدور تعرفه، نوشتن رأی در برگه‌های تعرفه و شمارش تعرفه‌ها در پایان انجام می‌شد، در دوره دوم دیگر فرد در صدور تعرفه دخالتی نخواهد داشت و توسط دستگاه و به‌صورت الکترونیکی تعرفه صادر و در صندوق انداخته خواهد شد.

شعبانی شرایط احراز هویت رأی‌دهندگان در دوره دوم را مشابه دوره اول دانست و خاطرنشان کرد: با وجود اینکه وزارت کشور مجوز کاهش ۳۰ درصدی صندوق‌های اخذ رأی را داده است، با مشورت صورت گرفته با استاندار بنا داریم جهت رفاه حال رأی‌دهندگان تعداد کمتری از صندوق‌ها را کاهش دهیم.

وی ضمن تصریح این‌که در دور اول ۵۰ درصد عوامل و نیروهای اجرایی در برگزاری انتخابات در حوزه انتخابیه کرمانشاه به‌کارگیری شده بود، گفت: در دور دوم نیز همین تعداد عوامل اجرایی به کار گرفته خواهد شد.

رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه اشاره‌ای به اعتراضات برخی از نامزدها در دوره اول انتخابات داشت و ادامه داد: در دور اول اعتراضات برخی از نامزدها را داشتیم که با بررسی‌های صورت گرفته توسط هیئت نظارت و همراهی هیئت اجرایی در سریع‌ترین زمان ممکن به آن‌ها رسیدگی شد.

وی برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را سالم‌ترین دوره عنوان کرد و نقش دولت در روند انتخابات را کاملاً بی‌طرف دانست.

کد خبر 747671

دیگر خبرها

  • رأی‌گیری در حوزه انتخابیه کرمانشاه، به‌صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • راهبرد انتخاباتی شورای وحدت در مرحله دوم انتخابات: از بانوان حمایت می‌کنیم
  • اعلام برنامه های صدا وسیمای خراسان رضوی برای دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • الکترونیکی بودن دور دوم انتخابات مجلس در آبادان
  • ۲۴۵ نماینده در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی راهی خانه ملت می‌شوند
  • برگزاری انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کرمانشاه
  • رقابت ۲ نامزد مجلس برای یک سهمیه باقیمانده در مشهد و کلات
  • فراهم شدن تمهیدات لازم برای برگزاری دور دوم انتخابات در خوزستان
  • نشست جبهه مردمی ایران قوی با نامزد‌های دور دوم انتخابات برگزار شد
  • قرعه‌کشی تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس برگزار شد/ تماشای مناظره و برنامه‌های تبلیغاتی از شبکه تهران