Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-03-29@09:53:22 GMT

کالاهای بهداشتی و آرایشی که در گمرک مانده‌اند

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۴۰۲۲۵

کالاهای بهداشتی و آرایشی که در گمرک مانده‌اند

رئیس اتاق بازرگانی تهران گفت: روند ترخیص خودروهای وارداتی با مصوبه جدید هیأت دولت آغاز شده، اما در بسیاری از موارد از جمله لوازم آرایشی و بهداشتی و سایر اقلام متأسفانه هنوز رسوب کالا در گمرکات وجود دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مسعود خوانساری امروز در یازدهمین جلسه هیأت نمایندگان اتاق بازرگانی تهران با انتقاد از اخذ تصمیمات دیرهنگام دولت در بسیاری از موارد،‌گفت: نمونه این ورود دیرهنگام دولت در مورد ترخیص خودروهای مانده در گمرکات است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اتاق بازرگانی تهران افزود: روند ترخیص خودروهای وارداتی با مصوبه جدید هیأت دولت آغاز شده، اما در بسیاری از موارد از جمله لوازم آرایشی و بهداشتی و سایر اقلام متأسفانه هنوز رسوب کالا در گمرکات وجود دارد.

وی افزود: محصولات آرایشی و بهداشتی بیشتر از 10 ماه است که در گمرکات مانده و علیرغم پیگیری‌ها همچنان مشکلات باقی مانده است.

خوانساری افزود: کالاهای بسیاری در گمرکات به سرنوشت این اقلام دچار شده است.

وی اظهار داشت: به خاطر کمبود بودجه دولت فشارهای زیادی را به تأمین اجتماعی و مالیات بنگاه‌های اقتصادی وارد می‌کند که این موارد تأثیر منفی در محیط کسب و کار دارد.

رئیس اتاق بازرگانی تهران اظهار داشت:‌ اگر امروز فرصت جذب سرمایه‌گذاران خارجی وجود ندارد، باید فضای کسب را برای سرمایه‌گذاران داخلی فراهم و مناسب کنیم.

خوانساری همچنین در مورد هزینه آلودگی هوا اظهار داشت:‌ این هزینه بالغ بر 8 میلیارد دلار در روز برآورد شده است و کشورهای چین،‌ آمریکا و هند بیشترین زیان را می‌بینند.

وی افزود: در چین بالغ بر 1.8 میلیون نفر در سال و در هند یک میلیون نفر و در کل دنیا 4.5 میلیون نفر در اثر آلودگی هوا جان خود را از دست می‌دهند.

 

انتهای پیام

منبع: دانا

کلیدواژه: رئیس اتاق بازرگانی تهران بسیاری از موارد آرایشی و بهداشتی ترخیص خودروهای میلیون نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۴۰۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشایی گمرک مرزی افغانستان و ایران در استان نیمروز

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ «محمد هاشم حنظله» کمیسار منطقه مرزی «پل ابریشم» امروز اعلام کرد: «پل ابریشم» به عنوان گمرک مرزی ایران و افغانستان اکنون بازگشایی شده است و رفت و آمد از این گذرگاه مرزی به صورت عادی جریان دارد.
این مقام مرزی افغان ساعاتی قبل از بسته شدن گمرک مرزی ایران و افغانستان در منطقه مرزی پل ابریشم خبر داده بود.

دیگر خبرها

  • زاکانی مشکلات تهران را حل کرد و فقط مانده مسجدسازی در پارک ها / اگر در بوستان قیطریه فضای خالی دارید درخت بکارید
  • بازگشایی گمرک مرزی افغانستان و ایران در استان نیمروز
  • گران‌فروشی کالاهای اساسی تخلف است؛ برخورد می‌کنیم
  • ارائه خدمات آزمایشگاهی به بیش از ۲۰۰۰ نفر در تعطیلات نوروز در هرمزگان
  • مشارکت مردم در تولید، چگونه؟| آرمان خالقی
  • پاسخ گمرک به انتقاد رانندگان از توقف طولانی در مرز سِرُو
  • افزایش خدمات بهداشتی و درمانی به شهروندان تهرانی
  • کالاهای اساسی مورد نیاز هیات های استان تهران درلیالی قدر توزیع شد
  • مشکل جدی در تامین دارو و شیر خشک وجود ندارد
  • ارزش کالاهای صادر شده از گمرک مهاباد به بیش از ۲۱ میلیون دلار رسید