Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا آخرین وضعیت ترافیکی امروز (بیست و نهم بهمن ماه ۹۸) را تشریح کرد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از ایلنا، سرهنگ نادر رحمانی، رئیس مرکز اطلاعات کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا درباره آخرین وضعیت راه‌های کشور اظهار کرد: در حال حاضر تردد در محور‌های چالوس، هراز، فیروزکوه و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) روان است و محور‌های شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در حال حاضر ترافیک در آزادراه قزوین-کرج حدفاصل ساسانی تا پل فردیس، آزادراه کرج-تهران حدفاصل شهرک جهان نما تا گرمدره و محور شهریار - تهران محدوده شهرقدس سنگین است و همچنین ترافیک در محدوده ایران خودرو نیمه سنگین است.

رئیس مرکز اطلاعات کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: در برخی از محور‌های استان‌های آذربایجان غربی، خراسان شمالی و خراسان رضوی بارش پراکنده برف و باران را شاهد هستیم.

سرهنگ رحمانی تصریح کرد: جهت تردد در محور‌های کوهستانی و برف‌گیر کشور همراه داشتن زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی الزامی است.

وی افزود: محور‌های شریانی شهداد - نهبندان و خرم آباد - پلدختر مسدود هستند.

رئیس مرکز اطلاعات کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: محور‌های شمشک - دیزین، اولنگ - شاهرود، سی سخت - پادنا، وازک - بلده، گنجنامه - تویسرکان، پونل - خلخال و سروآباد - پاوه مسدود هستند.

سرهنگ رحمانی تصریح کرد: محور‌های غیرشریانی ایرانخواه - تکاب و مهاباد - سردشت مسدود هستند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: وضعیت ترافیکی محورهای مسدود سرهنگ نادر رحمانی رئیس مرکز اطلاعات کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا مسدود هستند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۴۰۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت ترافیک محورهای شمالی اعلام شد

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور آخرین وضعیت محورهای شمالی را اعلام کرد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، سرهنگ احمد شیرانی؛ رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور با اشاه به تردد‌های جاده‌ای در طرح نوروزی اظهار کرد: از 24 اسفندماه 1402 تا نهم فروردین‌ماه 1403 ، 370 میلیون تردد ثبت شده است.

وی با اشاره به آمار متوسط ترددروزانه  گفت: 26 میلیون تردد ثبت شده است که نسبت به سال گذشته  3 درصد کاهش یافته است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور به استان‌های پر حادثه فوتی اشاره کرد و گفت: به ترتیب کرمان ـ  فارس ـ  سیستان و بلوچستان ـ اصفهان ـ خراسان رضوی ـ خوزستان در این بخش اعلام شده است.

توقیف 40000 خودروی متخلف/ مرگ 549 نفر در تصادفات

وی ادامه داد: بیشترین تردد و  انباشت استان‌ها نیز به استان‌ مازندران با 312 هزار خودرو،  گیلان با 232 هزار خودرو و خراسان رضوی با 78 هزار خودرو اختصاص پیدا کرده است.

شیروانی درباره آخرین وضعیت محورهای شمالی تاکید کرد: ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر(جنوب به شمال) حدفاصل پل زنگوله تا سیاه بیشه و ترافیک سنگین در مسیر (شمال به جنوب) حدفاصل ماسال تا تویر و هزارچم تا سیاه بیشه، ترافیک سنگین در آزادراه تهران ـ شمال مسیر(جنوب به شمال) حدفاصل تونل البرز تا انتهای آزادراه ، تردد روان در محورهای هراز و فیروزکوه و آزادراه قزوین ـ رشت مسیر(رفت و برگشت) وجود دارد. ضمنا محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هشدار به مسافران؛ مسیر جنوب به شمال این جاده شمالی به مدت ۳ روز مسدود می‌شود
  • مسیر جنوب به شمال محور چالوس به تهران مسدود می‌شود
  • آخرین وضعیت ترافیک محورهای شمالی اعلام شد
  • کشته‌های تصادفات نوروزی به ۵۸۵ نفر رسید
  • ترافیک در این محورها شمالی سنگین است
  • کاهش ۴ درصدی سفر‌های نوروزی
  • ترافیک در محورهای شمالی سنگین است
  • کاهش ۴ درصدی سفرهای نوروزی/ وقوع ۴۵۲ تصادف فوتی
  • ورود ۳۰۰ هزار خودرو به مازندران/ جاده چالوس یکطرفه می‌شود؟
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های شمالی