Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده پلیس استان اردبیل از مسدود شدن محور خلخال- اسالم بر اثر کولاک شدید و سقوط بهمن خبر داد.

سرهنگ سید محمد صفوی شامگاه دیروز در بازدید از محور خلخال به اسالم اظهار کرد: کیلومتر 27 جاده خلخال به اسالم که چند ساعت قبل بازگشایی شده بود دوباره براثر سقوط بهمن مسدود شد.

فرمانده پلیس راه استان اردبیل اضافه کرد: در محور اردبیل به گرمی، سرعین به سمت سراب در محور منتهی به آذربایجان شرقی و در محور اردبیل به آستارا و گردنه حیران بارش برف وجود داشته و به لحاظ حفظ جان سرنشینان خودروها، همکاران پلیس راه از تردد خودروهای بدون زنجیر ممانعت به‌عمل می‌آورند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 صفوی با بیان اینکه بارش برف در شهرستان خلخال همچنان ادامه داد دارد، خاطرنشان کرد: در چندین نقطه از جاده خلخال به اسالم شاهد کولاک شدید برف با سرعت بالا هستیم و در کیلومتر 27 و 300 متر از پایین دست راهدارخانه الماس شهرستان خلخال با تلاش راهداران با بیش از 4 دستگاه بولدزر و یک دستگاه لودر انبوه برف حاصل از سقوط بهمن از جاده جمع‌آوری و امکان تردد فراهم شد.

.به گفته فرمانده پلیس استان ارتفاع برف در برخی نقاط جاده خلخال به اسالم بیش از 2 تا 4 متر است و به لحاظ احتمال وقوع کولاک شدید و سقوط بهمن از شهروندان درخواست داریم در صورت ضرورت با احتیاط کامل در محورهای مواصلاتی تردد کنند./ ایسنا

 

 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: جاده خلخال به اسالم فرمانده پلیس کولاک شدید محور خلخال سقوط بهمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۴۰۳۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ مصدوم درپی برخورد شاخ به شاخ دو پیکان در محور میانه خلخال

سخنگوی اورژانس آذربایجان‌شرقی گفت: بر اثر برخورد شاخ به شاخ دو خودروی پیکان در محور میانه خلخال، پنج نفر مصدوم شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، وحید شادی‌نیا صبح امروز _سه‌شنبه چهارم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دو خودرو سواری پیکان در محور میانه خلخال با یکدیگر به صورت شاخ به شاخ تصادف کردند و در این حادثه پنج نفر مصدوم شدند.

وی افزود: در پی این تصادف دو خودروی پیکان ساعت ۱۴:۰۰ روز گذشته _دوشنبه سوم اردیبهشت_ که در محور میانه خلخال رخ داد، دو دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی اورژانس استان آذربایجان شرقی ادامه داد: این حادثه پنج مصدوم داشت که توسط دو آمبولانس حاضر در محل پس از اقدامات اورژانسی کارشناسان اورژانس به بیمارستان برکت میانه منتقل شدند.

کد خبر 747126

دیگر خبرها

  • انسداد ۲ محور اصلی در خراسان جنوبی در اثر بارش شدید باران و سیلاب
  • فعالیت مستمر ۶۵ تیم نظارتی پلیس راه در محور‌های مواصلاتی
  • جاده‌ها لغزنده است رانندگان احتیاط کنند
  • محور هراز بازگشایی شد
  • جاده هراز تا اطلاع ثانوی بسته است
  • ۵ مصدوم در پی برخورد ۲ پیکان در محور میانه خلخال
  • ۵ مصدوم در پی برخورد دو پیکان در محور میانه خلخال
  • ۵ مصدوم درپی برخورد شاخ به شاخ دو پیکان در محور میانه خلخال
  • کاهش ۸ درصدی تصادفات منجر به جرح در استان کرمانشاه
  • مسدود شدن یک جاده مهم به دلیل باران شدید و ریزش سنگ | تا اطلاع ثانوی هر دو مسیر رفت و برگشت بسته است