Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارشناس داوری عربستانی گلی که استقلال در دقایق پایانی به ثمر رساند را آفساید دانست و تصمیم داور را تایید کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

به نقل از الریاضیه، جدال حساس استقلال ایران با الاهلی عربستان با پیروزی دو بر یک تیم عربستانی به پایان رسید. این دیدار صحنه های بسیار حساس داوری داشت از جمله گل ارسلان مطهری مهاجم استقلال که در دقایق پایانی به ثمر رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

داور کره‌ای با وجود خوشحالی زیاد بازیکنان استقلال با سخت‌گیری پرچم زد و گل را به بهانه آفساید مردود اعلام کرد که این با اعتراض شدید آبی پوشان مواجه شد.

سعد الکثیری داور سابق عربستانی و کارشناس کنونی تصمیم کمک داور کره‌ای را برای مردود اعلام کردن گل استقلال درست دانست و تاکید کرد که داور به درستی این گل را مردود اعلام کرد.

او درباره دو پنالتی که هم داور به سود دو تیم گرفت، گفت:

پنالتی الاهلی درست بود اما پنالتی استقلال،به اشتباه اعلام شد.

این اظهارات کارشناس داوری عربستانی درحالی است که کارشناسان داوری ایران گل ارسلان مطهری را درست اعلام کردند هر چند که بعضی از آنها تاکید کردند که پنالتی استقلال به اشتباه اعلام شد.

الاهلی عربستان با پیروزی که در این دیدار به دست آورد ۴ امتیازی شد و به صدر جدول صعود کرد، این درحالی است که استقلال،با یک امتیاز در رده سوم جای دارد.

ایسنا

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال الاهلی اخبار استقلال استقلال الاهلی داوری دیدار استقلال لیگ قهرمانان آسیا مردود اعلام کارشناس داوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۴۰۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس باز هم گل مردود زد؟ | کارشناسی صحنه‌های جنجالی نفت آبادان و پرسپولیس

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر تیم‌های فوتبال صنعت نفت آبادان و پرسپولیس امروز پنج‌شنبه ۳۰ فروردین در هفته بیست و چهارم لیگ برتر رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی با نتیجه ۳ بر صفر به سود سرخ‌ها به پایان رسید تا با یک بازی بیشتر نسبت به استقلال تهران در صدر جدول قرار گیرد.

نوذر رودنیل کارشناس داوری، در رابطه با قضاوت داور در این بازی اظهار داشت: گل اول پرسپولیس کاملاً درست بود و بازیکن نفت پیش از بر خواستن دانیال اسماعیلی فر تعادل خود را از دست داد و بازیکن پرسپولیس نقشی روی زمین خوردن بازیکن نفت نداشت.

او ادامه داد: پرسپولیس در دقیقه ۱۳ بار دیگر به گل رسید که به درستی این گل آفساید اعلام شد. پس از آن و در نیمه اول گئورگی گولسیانی بازیکن نفت را نقش بر زمین کرد که داور به درستی به مدافع پرسپولیس کارت نشان داد.

او خاطرنشان کرد: در دقیقه ۵۳ بازیکن نفت مانع از ایجاد حمله برای پرسپولیس شد و باید اخطار می‌گرفت و در دقیقه ۶۰ به سود نفت باید کرنر گرفته می‌شد که داور به اشتباه ضربه دروازه اعلام کرد.

کارشناس داوری در خصوص اعلام پنالتی برای پرسپولیس گفت: در دقیقه ۶۹ و در حالی که بازیکن نفت پشت به توپ بود اما توپ به دست او برخورد کرد و مانع از رسیدن آن به بازیکن پرسپولیس شد و پنالتی به درستی گرفته شد.

کد خبر 845426 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه صنعت نفت آبادان لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • کارشناسی داوری دیدار استقلال و شمس آذر
  • مدافع شمس آذر باید اخراج می‌شد/ پنالتی استقلال درست بود
  • مدافع شمس آذر باید اخراج می شد/ پنالتی استقلال درست بود
  • کارشناسی داوری استقلال و شمس آذر؛ پنالتی استقلال درست بود؟
  • دیدگاه کارشناسان داوری در مورد پنالتی مشکوک استقلال
  • کارشناسی داوری گل اول و پنالتی پرسپولیس در آبادان
  • پرسپولیس باز هم گل مردود زد؟ | کارشناسی صحنه‌های جنجالی نفت آبادان و پرسپولیس
  • هر ۳ گل پرسپولیس درست بود/ تیم داوری قضاوت مطلوبی داشت
  • کارشناس داوری بازی پرسپولیس و نفت/ پنالتی سرخ‌ها درست بود
  • پنالتی و گل اول پرسپولیس مقابل صنعت نفت درست بود؟ + فیلم