Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-18@13:37:04 GMT

حکم جالب جایگزین حبس در گلستان

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۴۰۴۷۷

حکم جالب جایگزین حبس در گلستان

حوادث رکنا : 26 محکوم از سوی قضات شهرستان کلاله مکلف به کاشت 16هزار نهال شدند.

به گزارش رکنا ، سید احمد حسینی رئیس دادگستری شهرستان کلاله در حاشیه کاشت نهال از سوی محکومین در این شهرستان گفت: در راستای دستور رئیس قوه قضائیه مبنی بر "حبس زدایی"، قضات شهرستان کلاله امسال ۲۶ محکوم را به کاشت نهال مکلف کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیداحمد حسینی افزود: این افراد به کاشت ۱۶ هزار اصله نهال جنگلی و بوته مرتعی در ۳۹ هکتار از عرصه‌های منابع ملی منابع طبیعی شهرستان کلاله مکلف شده‌اند.

حسینی افزود: روز گذشته تعدادی از "محکومین جایگزین حبس"، ۶۲۵ اصله نهال از انواع چنار، سنجد تلخ و سرو را در عرصه، حدود یک هکتاری بوستان "شهدای ۷ تیر" روستای دهنه کلاله غرس کردند.

آرای جایگزین حبس برای جرایم سبک و کسانی که سابقه کیفری ندارند صادر می‌شود.

گلستان از استان‌های پیشرو صدور آرای جایگزین زندان است. امسال قضات گلستانی بیش از ۴ هزار رای جایگزی زندان صادر کردند.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سقوط هواپیما یارانه دلار شهادت سردار سلیمانی کرونا زندان اخبار حوادث حبس قضات شهرستان محکوم کلاله حوادث کلاله اخبار گلستان فیلم عکس مرد دختر اخبار خراسان رضوی صبح سردار سلیمانی قتل شهید پدر شهرستان کلاله جایگزین حبس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۴۰۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز کاشت درخت در مسیر پیاده راه زائر رضوی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری حراسان رضوی  گفت: از آغاز مرحله اجرایی این طرح در آذر ماه ۱۴۰۲ تا کنون ۶۵۰ پویش نهالکاری در استان برگزار شده و امروز نیز پویش نهالکاری راه بهشت با هدف ادامه نهالکاری در مسیر پیاده روی زائرین رضوی برگزار شد.

فنودی افزود: این پویش  با همکاری شهرداری ملک آباد از ابتدای جاده ملک آباد آغاز و قرار است به طول ۵۰ کیلومتر تا شهرستان زبرخان ادامه یابد.

وی گفت: گونه بومی داغداغان برای کاشت در این مسیر انتخاب شده که گونه‌ای سازگار بااقلیم منطقه و کم آب طلب است.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری حراسان رضوی افزود: در اولین روز این پویش ۱۲۰۰ نهال کاشته شد و قرار است در این مرحله ۱۴۰۰۰ نهال داغداغان در مسیر پیاده روی زائرین رضوی کاشته شود.

دیگر خبرها

  • آخرین فرصت خرید نهال گردوی اصلاح شده فقط با 40 هزار تومان
  • غرس ۴۰۰ اصله نخل در یک کارخانه
  • گلدان گیری و مقدمات تولید نهال در جنوب کرمان
  • آغاز کاشت درخت در مسیر پیاده راه زائر رضوی
  • کاشت نهال در پادگان دژ خرمشهر
  • بیش از ۲۵۰ میلیون اصله نهال تولید شد
  • کاشت نهال در محدوده لندفیل سراوان رشت
  • توسعه سطح کاشت گیاهان دارویی با توزیع ۷هزار نهال گل محمدی در سوادکوه
  • بالغ‌ بر ۶۰ هزار اصله نهال در جوین غرس شد
  • پرداخت تسهیلات ۵۰ میلیون تومانی به ازای هر هکتار زراعت چوب