Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک فعال دانشجویی گفت: هر تصمیم سیاسی از سوی جناح‌ها و گروه‌های سیاسی باید بتواند با توجه به مشکلات کشور باشد و نباید اینطور باشد که در تصمیم‌گیری‌ها مشکلات و مطالبه‌های مردم مورد توجه نباشد. ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۸ سیاسی نظرات - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرگزارس تسنیم، پیمان نوشادی فعال دانشجویی با انتقاد از عملکرد ضعیف جریانات سیاسی کشور در خصوص اولویت های مجلس یازدهم گفت: متاسفانه امروز تمام جریان های سیاسی کشور با عملکرد ضعیف خود، کشور را با بحران های متعدد مواجه کرده اند و این جابه جایی تکراری قدرت، موجب خروج نخبگان از مدیریت کشور شده که بدین سبب امروز اولویت های مجلس یازدهم بیشمار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه در تولید، اشتغال، اقتصاد، نظام بانکی و مالیاتی، مسکن، معیشت، شفافیت، مبارزه به فساد، و آموزش به بن بست رسیده ایم، افزود: به نظر ما در صورتی که این چرخه تکراری امروز نیز سکان مجلس شورای اسلامی را به دست بگیرد، نه تنها کمکی به رفع مشکلات کشور نخواهد شد بلکه موجب تضعیف بیش از پیش کشور خواهد شد.


نوشادی با تاکید بر اینکه مسئولین فعلی مسئول مستقیم وضع موجود کشور هستند، تصریح کرد : باید تصمیم‌های سیاسی در راستای رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم باشد؛ هر تصمیم سیاسی از سوی جناح‌ها و گروه‌های سیاسی باید بتواند با توجه به مشکلات کشور باشد و نباید اینطور باشد که در تصمیم‌گیری‌ها مشکلات و مطالبه‌های مردم مورد توجه نباشد.

نوشادی با بیان اینکه برنامه ما برای حضور در مجلس کاملا شفاف و علمی است، گفت: ائتلاف جوانان انقلابی از جمع 410 نخبه جوان، فارغ از نگاه ها و اختلافات سیاسی که بلای امروز کشور شده است، تشکیل و پس از جلسات و انجام مصاحبه های متعدد به لیستی جوان با میانگین سنی 38 سال، متخصص، کارآمد و پرانرژی رسید که با تشکیل کمیسیون های مختلف با ارائه برنامه های دقیق جهت برون رفت از مشکلات کشور و بهبود اوضاع مردم گامی بلند در جهت اجرای بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و ساختن ایرانی قدرتمند برداشته شد.
انتهای پیام

R31462/P/S1/CT12

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مشکلات کشور رفع مشکلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۴۰۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قالیباف : مشکلات مربوط به ارز برای مردم و اقتصاد کشور غیر قابل تحمل شده

رییس مجلس شورای اسلامی در نشست بررسی مسائل ارزی تاکید کرد: مشکلات مربوط به ارز برای مردم و اقتصاد کشور غیر قابل تحمل شده است.

به گزارش مهر، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در نشست بررسی مسائل ارزی تاکید کرد: مشکلات مربوط به ارز برای مردم و اقتصاد کشور غیر قابل تحمل شده است. دولت و مجلس باید در موضوعات مرتبط با ارز با هم اتفاق نظر داشته باشند تا مردم از این وضعیت بیش از پیش آسیب نبینند.

وی اظهار داشت: لازم است دو قوه به یک تصمیم مشترک برسند تا از این قوای مجریه و مقننه یک حرف شنیده شود.

این جلسه صبح امروز با حضور خاندوزی وزیر اقتصاد و امور دارایی، فرزین رئیس کل بانک مرکزی، پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی، سیدشمس الدین حسینی رئیس کمیسیون جهش و رونق تولید، اکبری تالارپشتی رئیس کمیسیون صنایع و حجت الاسلام بحرینی و محسن زنگنه از نمایندگان اقتصاددان مجلس و تعدادی از کارشناسان مرکز پژوهش‌ها در دفتر رئیس مجلس برگزار شد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • نیازمند تشکیل مجلس قدرتمند و کارآمد هستیم
  • رییس اتاق اصفهان خواستار توجه به مَضرات اقتصادی تعطیلی پنجشنبه‌ها شد
  • توسعه پتروپالایشگاه‌ها بخشی از مشکلات حوزه انرژی را برطرف می‌کند
  • اخبار سفر رئیس‌جمهور به پاکستان / رئیسی: سطح روابط اقتصادی جمهوری اسلامی ایران و پاکستان به میزان سطح روابط سیاسی نیست
  • حضور پُر شور در دور دوم انتخابات سبب تشکیل «مجلس کارآمد» می‌شود
  • سپاه پاسداران باتکیه‌بر ایمان در راستای امنیت پایدار می‌کوشد
  • قالیباف : مشکلات مربوط به ارز برای مردم و اقتصاد کشور غیر قابل تحمل شده
  • رئیسی : موضوع عفاف و حجاب تکلیفی شرعی، قانونی و سیاسی است
  • مشکلات مربوط به ارز برای مردم و اقتصاد کشور غیر قابل تحمل شده است
  • چرا معطلی تصویب لایحه اصلاح قانون مالیات های مستقیم در مجلس به ضرر کشور است؟