Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون رئیس‌جمهوری ونزوئلا اعلام کرد که پروازهای شرکت هواپیمایی «تی‌ای‌پی» پرتغال از مبدا و به مقصد این کشور را به مدت ۹۰ روز به حالت تعلیق درمی‌آورد.

به گزارش ایلنا به نقل از رویترز، «دلسی رودریگز» معاون رئیس‌جمهوری ونزوئلا گفت که کشورش پرواز‌های خطوط هواپیمایی «تی‌‌ای‌پی» پرتغال را به مدت سه ماه به حالت تعلیق درمی‌آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی دلیل این امر را سفر یکی از بستگان «خوان گوایدو» رهبر مخالفان ونزوئلا با این خطوط همراه با مواد منفجره اعلام کرد.

رودریگز در توئیتر خود نوشت که ونزوئلا باید مورد احترام واقع شود. وی همچنین از احتمال شکایت و جریمه این خطوط هوایی پرتغال خبر داد.

«خوان مارکز» دایی گوایدو هفته گذشته به اتهام همراه داشتن مواد منفجره بازداشت شده بود.

لینک کوتاه: asriran.com/002zpf

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: تعلیق پرواز ونزوئلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۴۰۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تملکات پروژه قبرستان قم به ۸۲ مغازه رسید / ضرب‌الاجل ۱۵ روزه برای مراجعه مالکان

معاون مالی و اقتصادی شهرداری قم با اشاره به اینکه فرایند تملکی ۸۲ مغازه قبرستان نو به پایان رسیده است، گفت: سی‌‎ویکم فروردین، آخرین فرصت برای تعیین تکلیف املاک باقی مانده است و پس از این تملک این پروژه بر اساس قانون پیش خواهد رفت.

مهرداد توکلی‌مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قم، با اشاره به آخرین وضعیت تملک مغازه‌های قبرستان نو اظهار کرد: از تعداد ۱۳۲ مغازه، ۸۲ مغازه تعیین تکلیف شده است و تاکنون حدود ۶۳ مغازه دیگر هم تخریب شده است و تعداد باقیمانده تملک شده نیز در روزهای آینده انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه تعیین تکلیف تملک ۵۰ مغازه دیگر باقیمانده است، افزود: بر اساس اولویت‌بندی شهردار قم، جلسات مستمری برای تملکات در حال برگزاری است و تا پایان فرودین باید تمام ۵۰ مغازه باقیمانده تملک شود.

معاون مالی و اقتصادی شهرداری قم ادامه داد: ۱۵ روز کاری و سه هفته زمانی فرصت باقیمانده برای تعیین تکلیف مغازه‌های باقیمانده است و باید در این بازه زمانی پرونده تملکات این پروژه بسته شود.

توکلی‌مقدم با اخطار به مغازه‌هایی که تاکنون برای تعیین تکلیف اقدام نکرده‌اند، عنوان کرد: اگر تا پایان فروردین توافقات انجام نشود از راه قضائی و ماده ۸ قانون نحوه خرید و تملک اراضی و املاک، تملک مغازه‌های باقیمانده انجام می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه طراحی باغ مزار توسط سازمان‌های بهسازی اطراف حرم مطهر و سیما منظر انجام‌شده است، اذعان کرد: بلافاصله بعد از تعیین تکلیف تملکات اقدامات عمرانی آغاز می‌شود.

معاون مالی و اقتصادی شهرداری قم از پیش‌بینی ۵۵ هزار میلیارد ریالی هزینه تملکات مغازه‌های قبرستان نو خبر داد و گفت: برخی از بقاع نیز در این طرح وجود دارد که نیازمند تعیین تکلیف اداره کل اوقاف و امور خیریه است.

کد خبر 739283

دیگر خبرها

  • تغذیه صحیح به هنگام سحر و افطار
  • (عکس) اوکراین با تلفن‌ همراه با پهپاد‌های انتحاری روسیه مقابله می‌کند!
  • تعلیق دستور مقابله با گران فروشی بلیت هواپیما
  • اوکراین چگونه از تلفن های همراه برای مقابله با پهپاد های انتحاری روسیه استفاده می کند (+عکس)
  • چالش‌هایی که با روزه‌داری مواجه می‌شویم/ چگونه مشکلات گوارشی را کاهش دهیم؟
  • بازدید هوایی مخبر از محورهای مواصلاتی شمالی به سمت تهران
  • تملکات پروژه قبرستان قم به ۸۲ مغازه رسید / ضرب‌الاجل ۱۵ روزه برای مراجعه مالکان
  • از فندک تا یخ؛ فهرست مواد ممنوعه در ورزشگاه
  • 8 مورد از مهم ترین فواید روزه داری
  • انجام نیمی از پروازهای نوروز از دو فرودگاه مهرآباد و مشهد