Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-20@02:23:05 GMT

برای استقلال؛ این بازی برگشت دارد!

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۴۰۵۲۸

برای استقلال؛ این بازی برگشت دارد!

با وجود شکست 2-1 مقابل الاهلی عربستان هواداران استقلال حس منفی و بدی در پایان 90 دقیقه نداشتند.

به گزارش "ورزش سه "استقلال با تعداد مصدومان بالا به کویت رفت تا در برابر الاهلی عربستان در روز اول هفته  دوم لیگ قهرمانان آسیا قرار بگیرد ، دست مجیدی بسته بود که دقایقی قبل از بازی خبر رسید میلیچ و علی کریمی به دلیل سرماخوردگی و فرشید باقری هم به دلیل مصدومیت مانند عارف غلامی، سیاوش یزدانی، فرشید اسماعیلی، محمدبلبلی، مهدی قائدی و شیخ دیاباته این بازی حساس از دست داده است، با این وصف اما استقلال برابر الاهلی به این تیم باج نداد و در آمار عملکرد بهتری از حریف قطری داشت  و البته گل صحیح استقلال در این بازی گرفته نشد ،پنالتی سالم این تیم دیده نشد، پنالتی استقلال از دست رفت و داور یک پنالتی به تیم عربستانی هدیه داد تا در نهایت بازی با نتیجه دو بر یک به نفع نماینده عربستان به پایان برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فوتبالی که استقلال در نیمه دوم ارائه داد و در تصاویر تلویزیونی دیده می شد، برخلاف نظر گزارشگر تلویزیون، هر لحظه بیننده را به زدن گل مساوی استقلال امیدوار می کرد. و البته استقلال گل زد، گل سالمی هم زد ولی حریف داور نشد تا نتیجه را واگذار کند.


نیمه دوم استقلال پر بود از حرکات با جان و دلی که بازیکنان برای تیم و هوادارانشان انجام می دادند. ارسلان مطهری و آرش رضاوند که همه هواداران فوتبال می دانند استقلالی هستند، دیشب برای عشقشان سنگ تمام گذاشتند. این بهترین عملکرد آرش از ابتدای فصل بود و ارسلان هم مثل همیشه هر روز بهتر از دیروز.


شاهین طاهرخانی در ششمین بازی پیاپی در نیم فصل دوم که فیکس بود، کم اشتباه بازی کرد و مسعود ریگی در غیاب مهره‌های کناری  سعی کرد هم علی کریمی باشد و هم ریگی. دشتی هم خوب بود و 75دقیقه با تمام وجودش بازی کرد.


نکته این‌که این بازی  برگشت هم دارد و در چه زمان خوبی هم برگزار خواهد شد. هفته آخر  لیگ قهرمانان در روز 16اردیبهشت. این دفعه لشگر مصدوم  استقلال رها از بند مصدومیت در خدمت تیم خواهند بود. این دفعه هم فوتبال را می‌بریم، هم داور و هم نتیجه را .

 

محمد رضا تقی خانی

 

استقلال تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۴۰۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حردانی:داور می توانست یک پنالتی دیگر برای استقلال بگیرد+فیلم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، صالح حردانی بعد از برتری استقلال مقابل شمس آذر اظهار کرد: خدا را شکر توانستیم 3 امتیاز را بگیریم. هواداران استقلال سنگ تمام گذاشتند و امیدوارم تا هفته آخر از ما حمایت کنند. ما در دقایق آخر تمرکزمان را از دست دادیم ولی مهم 3 امتیاز بود که گرفتیم.

وی افزود: آقای کاظمی داور خوبی است ولی بعد از نتیجه 3 بر صفر می توانستی یک پنالتی دیگر برای ما بگیرد.

مدافع استقلال در خصوص اینکه قول قهرمانی به هواداران تیمش می دهد یا خیرگفت: ان شاالله.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حردانی:داور می توانست یک پنالتی دیگر برای استقلال بگیرد+فیلم
  • حردانی: داور می‌توانست خطای روی من را هم پنالتی بگیرد
  • خطر از بیخ گوش استقلال گذشت/ بازیکنان تمرکزشان را از دست دادند
  • مدافع شمس آذر باید اخراج می‌شد/ پنالتی استقلال درست بود
  • مدافع شمس آذر باید اخراج می شد/ پنالتی استقلال درست بود
  • کارشناس پنالتی جنجالی استقلال : داور خیلی مشکوک قضاوت می کند
  • فنایی درباره پنالتی جنجالی استقلال : داور خیلی مشکوک قضاوت می کند
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل استقلال و شمس آذر| تصمیم عجیب داور در فاصله یک ساعت به آغاز بازی/اعتراض نکونام و دقیقی به خاطر عدم اعلام پنالتی+تصاویر
  • گوندوعان: بازیکن پاری سن ژرمن روی من خطا کرد و داور باید پنالتی می‌گرفت
  • ژاوی: به داور گفتم فاجعه بودی!/ اخراج آرائوخو سختگیرانه بود