Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- استقلال در شبی که به هیچ وجه مستحق شکست نبود اسیر اشتباهات بازیکنان خود و البته ناداوری شد تاریخ انتشار: 10:11 - 29 بهمن 1398 - کد خبر: ۵۹۷۴۷۸

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، داور دیدار استقلال مقابل الاهلی عربستان یک پنالتی مسلم را روی علی دشتی نگرفت و به اذعان بسیاری از کارشناسان، گل زیبای ارسلان مطهری هم درست بود، اما کمک داور به نشانه آفساید پرچم زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این‌ها همه در حالی بود که استقلال با تعداد زیادی بازیکن مصدوم به مصاف الاهلی رفت و تقریبا در تمام خطوط، یکی، دو بازیکن مصدوم داشت.

آبی‌پوشان در بازی با رقیب عربستانی مثل دیدار با الشرطه عراق چوب داوری را خوردند در حالی که به هیچ وجه مستحق شکست نبودند و حتی می‌توانستند الاهلی را شکست بدهند. با این حال اشتباهات کمرشکن در خط دفاعی و آماده نبودن حسین حسینی در کنار شمار مصدومان و البته ناداوری باعث شد تا اولین شکست استقلال با فرهاد مجیدی در کویت رقم بخورد.

ارسلان مطهری در این دیدار دو گل زیبا زد، ولی گل دوم او مردود اعلام شد. به همین علت، پس از سوت پایان بازی این بازیکن به سراغ کمک داور رفت و به او اعتراض کرد؛ هر چند که این مساله باعث تغییر نتیجه بازی نشد. استقلال در بازی با الاهلی عربستان یک پنالتی راهم توسط وریا غفوری هدر داد و در نیمه دوم صاحب توپ و میدان بود، اما گل سالم ارسلان مطهری را هم قبول نکردند تا او به شدت شاکی شود.

از طرفی، اعضای کادرفنی استقلال هم در پایان بازی به سراغ کمک داور و داور مسابقه رفتند و اعتراض خود را بیان کردند، اما مثل همیشه نظر تیم داوری همانی بود که در جریان بازی اعلام کردند. استقلال با وجود بازی خوبش مقابل الاهلی باخت، اما هنوز شانس‌هایی برای صعود به مرحله بعدی دارد.

بد نیست بدانید بیماری کرونا باعث شده تا بازی تمام تیم‌های چینی در آسیا لغو شود. از طرفی، به بهانه ناامنی در ایران، بازی تیم‌های ایرانی در کشور‌های عربی انجام می‌شود و در بسیاری از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، ورزشگاه‌ها خالی از تماشاگر است. به این‌ها اشتباهات داوری را هم اضافه کنید تا ببینید کنفدراسیون فوتبال آسیا به خاطر تصمیمات کاملا غلط مدیرانش چه روز‌های بدی را سپری می‌کند. در واقع لیگ قهرمانان آسیا همان لیگ عجیبی است که درست وسط بازی‌ها، سه ماه تعطیل می‌شود و آب از آب تکان نمی‌خورد.

بیشتر بخوانید: باشگاه استقلال به داوری بازی با الاهلی اعتراض می‌کند

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: استقلال استقلال لیگ قهرمانان آسیا الاهلی عربستان ارسلان مطهری کمک داور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۴۰۵۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مکالمات داور و ‏VAR‏ در انگلیس محرمانه است!‏

به گزارش "ورزش سه"، درحالی‌که دنیای فوتبال چند روزی است تحت ‏تاثیر جنجال داور در ال‌کلاسیکو قرار دارد و درباره فایل صوتی منتشر ‏شده در اسپانیا که مکالمه داور و اتاق وی‌ای‌آر را نشان می‌دهد بحث ‏می‌کند این اتفاق در انگلیس و لیگ برتر تکرار نخواهد شد. ‏

در دیدار جنجالی ناتینگهام فارست و اورتون که به شکست 2-0 ‏فارست منجر شد، این باشگاه از عملکرد داوری و وی‌ای‌آر بسیار ‏خشمگین بوده و مدعی شد در سه اتفاق مشکوک به نفع اورتون ‏قضاوت شده و سه پنالتی از فارست دریغ شده است. ‏

ناتینگهام فارست بیانیه‌ای تند علیه داوری لیگ برتر منتشر کرد و به ‏نوعی داوری را به تبانی به سود لوتون‌تاون، حریف مستقیم فارست در ‏جدال سقوط، متهم کرد. این بیانیه آغازگر جنگ بیانیه‌ها در انگلیس ‏بود و باعث شد لیگ برتر به آن پاسخ بدهد. ناتینگهام پا پس نکشید ‏و دیشب در بیانیه‌ای دیگر گفت از تلاش برای گرفتن حق باشگاه و ‏تیمش منصرف نخواهد شد.

رسانه‌های انگلیسی امروز اعلام کردند بر خلاف اسپانیا و پخش فایل ‏صوتی مکالمات داور و اتاق وی‌ای‌آر در جریان ال‌کلاسیکو، این اتفاق در ‏انگلیس نخواهد افتاد. گفته می‌شود که لیگ برتر فایل صوتی دیدار ‏فارست و اورتون را در اختیار باشگاه ناتینگهام قرار می‌دهد ولی این ‏فایل صوتی پخش عمومی نخواهد شد. ‏

دیگر خبرها

  • داوری‌ها امسال به ضرر استقلال و ناخواسته به سود تیم رقیب بود / تراکتور حتی گل محمدی را هم بیاورد شکننده است
  • فلاحت‌زاده: داوری‌ها امسال به ضرر استقلال و ناخواسته به سود تیم رقیب بود / تراکتور حتی گل محمدی را هم بیاورد شکننده است
  • چادرملو علیه چهار صحنه داوری نیم فصل دوم
  • رئیس لالیگا: 5 میلیون یورو برای تکنولوژی گل زیاده!
  • بارسلونا شکایتش از داوری ال‌کلاسیکو را به دادگاه مدنی می‌برد
  • ملاقات پرز با داور ال‌کلاسیکو در تونل برنابئو!
  • انتظاری:آلومینیم حریف چغری برای پرسپولیس است/ وقتی استقلالی‌ها صدرنشین هستند چطور می‌گویند نمی‌خواهند قهرمان شویم؟
  • مکالمات داور و ‏VAR‏ در انگلیس محرمانه است!‏
  • اعتراض مدیرعامل چادرملو به لغو بازی سرنوشت‌ساز
  • پس از بیانیه آتشین لاپورتا؛ کمیته داوران اسپانیا هیچ تصویر و فیلمی به بارسلونا نمی‌دهد