Web Analytics Made Easy - Statcounter

امتداد- نفرات برتر دومین آزمون علمی کارکنان بانک ها امروز طی مراسمی در اداره کل آموزش بانک ملی ایران و با حضور جمعی از مدیران ارشد نظام بانکی تقدیر شدند.

به گزارش پایگاه خبری امتداد، رئیس اداره کل آموزش بانک ملی ایران در این مراسم با اشاره به این که ایجاد تحرک و نشاط در میان کارکنان و نیز محک زدن میزان دانش آنها از اهداف برگزاری این آزمون است، گفت: نتایج برنامه های آموزشی در کوتاه مدت مشخص نمی شود، اما در بلند مدت آثار این گونه اقدامات بسیار مطلوب خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضا مظفری با اشاره به برگزاری موفقیت آمیز دو دوره آزمون علمی کارکنان بانک ها، خاطرنشان کرد: آموزش می تواند نقایص موجود در سازمان ها را برطرف کرده و آنها را به هدف نهایی یعنی خدمت رسانی بهتر به مشتریان برساند.

مدیرعامل بانک مسکن نیز در این جلسه با بیان این که صرفه جویی در هزینه کردن برای آموزش، پذیرفته نیست، گفت: آموزش زیربنای همه فعالیت هاست و بانک ها نیز در این زمینه محدودیتی ندارند.

ابوالقاسم رحیمی انارکی افزود: سازمان یک موجود پویاست و این آموزش است که اجازه نمی دهد منابع انسانی دچار رکود شوند.

عضو هیات مدیره بانک رفاه کارگران نیز در این مراسم ضمن تقدیر از کمیسیون آموزشی شورای هماهنگی بانک ها برای برگزاری این آزمون علمی گفت: تعهد و سلامت کاری به همراه تخصص، از ضروریات کار سازمانی است و منابع انسانی مجهز به این دو بال می تواند بانک را به اوج برساند.

فرشید فرخ نژاد سرمایه گذاری بر روی آموزش کارکنان را از اولویت های اساسی نظام بانکی دانست و ادامه داد: همه کارکنان سازمان باید از قوانین و مقررات اطلاع داشته و دانش خود را به روزرسانی کنند.

علیرضا قیطاسی دبیر شورای هماهنگی بانک ها نیز در این جلسه با مروری بر تاریخچه این شورا، تمرکز این نهاد بر موضوع آموزش را جدی خواند و گفت: خوشبختانه از آزمون علمی کارکنان طی دو دوره گذشته به خوبی استقبال شد و امیدواریم روند برگزاری آن ادامه یابد.

به گفته فقیهان عضو کمیسیون آموزشی شورای هماهنگی بانک ها نیز در این دوره از آزمون علمی، بیش از دو هزار نفر از کارکنان بانک ها شرکت کردند.

در پایان این مراسم ضمن تقدیر از روسای ادارات کل آموزش بانک ها، از برگزیدگان دومین آزمون علمی کارکنان بانک ها نیز تجلیل شد.

بانک ملی ایران، بانک تجارت، بانک سپه، بانک ملت، بانک رفاه کارگران، بانک کشاورزی، پست بانک، بانک قرض الحسنه مهر ایران، بانک توسعه صادرات، بانک صنعت و معدن، بانک توسعه تعاون و بانک صادرات در این دوره آزمون مشارکت داشته اند.

منبع: امتداد نیوز

کلیدواژه: شورای هماهنگی بانک ها بانک ها نیز بانک ملی ایران کل آموزش بانک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۴۰۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون‌ آموزگاری از امروز

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، اسامی چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی ویژه رشته شغلی آموزگاری ۱۴۰۳ وزارت آموزش‌وپرورش سوم اردیبهشت اعلام شد که بنابر اظهارات معاون وزیر آموزش و پرورش، سه برابر ظرفیت جذب در آموزش و پرورش، در آزمون پذیرفته شده‌اند که این افراد برای مرحله «ارزیابی تکمیلی» و گزینش می‌توانند از امروز (پنجم اردیبهشت ۱۴۰۳) حداکثر به مدت چهار روز با مراجعه به درگاه my.medu.ir بخش جذب و استخدام (کارا) نسبت به تکمیل نمون‌برگ‌ها و بارگذاری کلیه اسناد و مدارک مورد نیاز در سامانه اقدام کنند. 

«ارزیابی تکمیلی و گزینش» شامل بررسی مدارک و مستندات خوداظهاری ثبت‌نام، معاینات پزشکی، بررسی صلاحیت‌های عمومی گزینش، سنجش و ارزیابی تکمیلی است.

حمید طریفی حسینی معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش‌وپرورش گفته بود که طبق برنامه ریزی انجام شده فرآیند «ارزیابی تکمیلی» شرکت‌کنندگان قرار است تا پایان اردیبهشت ماه به سرانجام برسد و اواسط خردادماه نیز «نتایج قطعی» و نهایی آزمون توسط سازمان سنجش اعلام و در نهایت حدود ۲۸ هزار نفر به کادر آموزشی در دوره ابتدایی جذب شوند.

بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته، امسال فرآیند ارزیابی در حوزه‌های ارزیابی تکمیلی کوتاه‌تر شده است؛ زمان تشکیل پرونده ارزیابی تکمیلی و بررسی «اسناد امتیاز آور» و بخشی از امور گزینش و بررسی‌های پزشکی بلافاصله پس از اعلام نتیجه اولیه و در زمان مراجعه به اداره کل آموزش‌وپرورش انجام می‌شود و در صورت تکمیل شدن پرونده، به حوزه ارزیابی معرفی و گروه‌های ارزیابی حرفه‌ای کار ارزیابی تکمیلی را انجام می‌دهند.

وی زمان تعیین شده برای جذب و استخدام و سازماندهی پذیرفته‌شدگان نهایی در مدارس را اوایل تیر اعلام و گفته بود: ابلاغ آنها و سازماندهی معلمان رسمی در مدارس دوره ابتدایی نیز در تیرماه انجام می‌شود تا نیازسنجی دقیق از کمبود نیروی انسانی بدست و به تفکیک استان، منطقه و مدرسه در طول تابستان کمبود‌ها بررسی، جبران و از ابتدای مهر بدون مشکل وارد مدارس شوند.

زمان برگزاری دوره‌های ضمن خدمت این معلمان نیز بلافاصله بعد از تشکیل پرونده استخدامی در اواخر خرداد انجام می‌شود، کار آموزش پذیرفته‌شدگان از طریق دانشگاه فرهنگیان دنبال و دوره آموزشی به صورت فشرده از تابستان آغاز می‌شود و در صورت نیاز در حین خدمت نیز از مهر کار آموزش معلمان جدیدالاستخدام، ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • انجام ۵۰ هزار پیوند کلیه در ایران/تقدیر از ۳ پزشک پیشکسوت عرصه پیوند کشور در بیمارستان فرهیختگان
  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون‌ آموزگاری از امروز
  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون‌آموزگاری
  • زمان جذب و استخدام پذیرفته‌شدگان نهایی پذیرفته‌شدگان آزمون‌آموزگاری
  • طنز رسمی در حال عقب افتادن از طنز غیررسمی است/هزار و ۱۲۹ اثر به طنز پهلو رسید
  • نتایج آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش
  • نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش به‌زودی اعلام می‌شود
  • اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش به‌زودی
  • برخی از کارکنان موسسه مالی و اعتباری نور همچنان در صف انتظار جذب رسمی در بانک ملی
  • معرفی برگزیدگان هشتمین دوره اعطای جایزه محیط زیست