Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید بهارستان از تامین ریل مورد نیاز پروژه متروی بهارستان به اصفهان ظرف ۶ ماه آینده خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محمدرضا احمدی، مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید بهارستان به توضیح آخرین اقدامات انجام‌شده پروژه متروی این شهر جدید به کلان‌شهر اصفهان، پرداخت و گفت: اولین محموله ریل تولید داخل، به وزن ۳۵۰ تن، هفته گذشته، توسط کارخانه ذوب‌آهن اصفهان به پیمانکار، تحویل داده شد و هم‌اکنون نیز در حال نصب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او، با اشاره به این‌که، در پروژه متروی شهر جدید بهارستان به اصفهان، به سه هزار تن ریل نیاز داریم، افزود: تاکنون ۶۰۰ تن ریل مورد نیاز، توسط شرکت ذوب‌آهن اصفهان، ساخته شده و ۳۵۰ تن، برای نصب، به پیمانکار تحویل داده شده است.

احمدی، عنوان کرد: طبق تفاهم با مجموعه ذوب‌آهن، تا پایان سال جاری ۲۵۰ تن ریل دیگر و ظرف ۶ ماه آینده باقی‌مانده سه هزار تن ریل مورد نیاز، توسط این تولیدکننده داخلی، تحویل داده می‌شود.

او، با بیان این‌که، تاکنون هشت میلیارد تومان بابت خرید ۶۰۰ تن ریل به شرکت ذوب‌آهن پرداخت شده است، گفت: برای خرید دو هزار و ۴۰۰ تن ریل باقی‌مانده نیز باید مبلغ ۴۰ میلیارد تومان دیگر به این شرکت پرداخت کنیم.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید بهارستان با اشاره به آزادسازی تمام اراضی در مسیر این خط مترو، تصریح کرد: عملیات زیرسازی این پروژه به صورت کامل انجام شده و عملیات روسازی نیز با نصب ریل در حال انجام است.

گفتنی است، مترو بهارستان-اصفهان با ۱۵ کیلومتر طول، در امتداد خط یک مترو شهر اصفهان احداث می‌شود و دارای سه ایستگاه در شهر جدید بهارستان، راه‌آهن و سپاهان‌شهر است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: متروی بهارستان شهر جدید بهارستان محمدرضا احمدی ظرف ۶ ماه آینده ریل مورد نیاز پروژه متروی تحویل داده ذوب آهن تن ریل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۴۰۶۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل لکه گیری و روکش آسفالت مسیر جاده‌ای میمه-وزوان تا یک ماه آینده + فیلم

خرابی آسفالت جاده میمه به وزوان مشکلات زیادی برای رانندگان، مسافران و شهروندان بوجود آورده است.


 در بازدید رضا اکبری معاون سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور در آبان ماه ۱۴۰۱، آسفالت جاده بین شهر‌های میمه و وزوان تا پایان سال ۱۴۰۱ اجرایی شد.


حسین دهقان شهردار میمه گفت: با توجه به اینکه جاده بین شهر‌های میمه و وزوان در جاده ترانزیت اصفهان به تهران قرار گرفته، اجرای آسفالت و نگهداری آن برعهده سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای است.


معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان  با اشاره به اینکه ۹۰ کیلومتر از این مسیر به لکه گیری و روکش آسفالت نیاز دارد گفت: بر این اساس، دو مناقصه برای لکه گیری و روکش آسفالت مسیر جاده‌ای میمه-وزوان و اصفهان-میمه با ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار برگزار شده است.


مهدی فقهی افزود: لکه گیری و روکش آسفالت مسیر جاده‌ای میمه-وزوان با شروع به کار پیمانکار ۱۳ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تا یک ماه آینده تکمیل می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی تکمیل لکه گیری و روکش آسفالت مسیر جاده‌ای میمه-وزوان تا یک ماه آینده   باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • مشکل تامین لاستیک حل می‌شود؟!
  • وزیر صمت: حل مشکل تامین لاستیک به زودی
  • آگهی استخدام شرکت مترو اصفهان
  • فراوانی کالا‌های اساسی راهبرد ستاد تنظیم بازار قم است
  • ذخایر خونی استان هرمزگان در چند روز آینده با کاهش روبه رو می‌شود
  • ماجرای سنگ اندازی برای واردات واگن های متروی تهران چیست؟​
  • ماجرای سنگ‌اندازی برای واردات واگن‌های متروی تهران چیست؟
  • خبر عجیب در مورد هافبک استقلال؛ ماشاریپوف از حالا پول فصل آینده اش را می‌گیرد
  • تکمیل لکه گیری و روکش آسفالت مسیر جاده‌ای میمه-وزوان تا یک ماه آینده + فیلم
  • اجرای طرح بهارستان برای توسعه شبکه برق در ۵۹ روستای سمنان