Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در ادامه رقابت‌های وزنه برداری جوانان آسیا، در گروه A دسته ۸۹ کیلوگرم، حسین بیرالوند ملی پوش ۱۹ ساله کشورمان به مصاف رقبای خود در این وزن رفت.

حرکت یک ضرب:

بیرالوند در حرکت یک ضرب ابتدا وزنه ۱۴۰ کیلویی را انداخت و در دومین تلاش نیز باز هم در مهار این وزنه موفق نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیرالوند در سومین و آخرین حرکت یک ضرب وزنه ۱۴۰ کیلویی را بالای سر برد تا در جدول مجموع این دسته باقی بماند. او با مهار این وزنه در جایگاه پنجم قرار گرفت. شرکت کنندگان قزاقستان، ازبکستان و کره جنوبی به ترتیب مدال‌های طلا، نقره و برنز حرکت یک ضرب را از آن خود کردند.

بيشتر بخوانيد: پاکار در جایگاه پنجم دسته ۶۷ کیلوگرم قرار گرفت

حرکت دوضرب: 

بیرالوند در نخستین حرکت دوضرب وزنه ۱۶۰ کیلویی را بالای سر برد، اما در ۲ حرکت بعدی وزنه ۱۷۸ کیلویی را انداخت و با رکورد مجموع ۳۰۰ کیلوگرم به کار خود در این مسابقات پایان دهد. بیرالوند در حرکت دوضرب و مجموع در بین ۶ شرکت کننده این وزن، ششم شد. مدال طلا، نقره و برنز حرکت دوضرب نیز به ترتیب به شرکت کنندگان قزاقستان، کره جنوبی و ازبکستان رسید.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون وزنه برداری تیم ملی وزنه برداری حرکت یک ضرب حرکت دوضرب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۴۰۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی در نشست خبری با رئیس جمهور سریلانکا: ایران آماده انتقال فناوری به کشورهای دیگر است

به گزارش قدس آنلاین آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور عصر امروز چهارشنبه در نشست خبری با همتای سریلانکای خود، اظهار داشت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران  از همان زمان روابط خوبی بین ایران و سریلانکا برقرار شد و امروز قرار شد این روابط در همه حوزه ها گسترش پیدا کند؛ زیرا ظرفیت های خوبی در هر دو کشور وجود دارد و تبادل این ظرفیت ها می تواند برای هر دو ملت خوب و مفید باشد.

وی ادامه داد: با پیگیری های وزرای خارجه ها هر دو کشور هر چه زودتر کمیسیون‌های مشترک بین دو کشور برگزار شود تا توافقات در حوزه های کشاورزی، علمی، فرهنگی و ... هر چه زودتر انجام شود

رئیس جمهور گفت: تهدید و تحریم ها هیچ وقت نتواسته است ملت ایران را متوقف کند و این اقدامات باعث کند شدن حرکت ملت ایران نشده بلکه این اقدامات باعث پیشرفت ملت ایران شده است و امروز ایران یک کشور پیشرفته و فناور شده است و آماده انتقال آن به کشورهای دیگر از جمله سریلانکا هستیم.

رئیسی تصریح کرد: ما آمادگی داریم تا خدمات فنی و مهندسی را به سریلانکا صادر کنیم مانند سدی که امروز در این کشور افتتاح شد که تلفیقی از همکاری بین دو کشور بود؛ زیرا سرمایه از سریلانکا و خدمات فنی مهندسی از ایران بود که این حرکت استارت حرکت های بعدی خواهد بود.

وی با اشاره به مسئله فلسطین، تصریح کرد: دغدغه امروزی که وجود دارد نه تنها مختص جهان اسلام نیست بلکه دغدغه تمام مردم جهان است و سوالی که وجود دارد این است که چرا با وجود سازمان های بین المللی باید نسل کشی و کودک کشی در فلسطین اتفاق بیفتد.

رئیس جمهور تاکید کرد: اگر دنیا ظالم و غاصب را مجازات نکند چه تضمینی وجود دارد که یک گروه دیگر، فردا یک سرزمین یا کشور دیگر را برای مدت‌هایی غصب نکند و مردم آن سرزمین را  نکشند یا از آن کشور بیرون نیندازد. برای اینکه بدانند در عالم نظام عادلانه‌ای حاکم است باید دادگاه‌های بین‌المللی رژیم غاصب صهیونیستی را به کیفر اقدامات خود برسانند تا هیچکس در عالم حق نداشته باشد حق یک ملت را عصب و زنان و کودکان آن را بکشد.  

رئیسی در پایان بیان داشت: به مردم عزیز سریلانکا می‌گویم که هیچ مانعی برای توسعه روابط سیاسی اقتصادی فرهنگی بین ایران و سریلانکا وجود ندارد. دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت سریلانکا مصمم هستند که روابط را در همه سطوح ارتقا بخشند و یقین داریم این تصمیم به نفع دو کشور و دو ملت خواهد بود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • رئیسی در نشست خبری با رئیس جمهور سریلانکا: ایران آماده انتقال فناوری به کشورهای دیگر است
  • توزیع بیش از ۲۴ تن اقلام اساسی طرح تنظیم بازار در سپیدان
  • حکمت الله ملاصالحی مؤسس فلسفه باستان شناسی است
  • لحظه پیدا شدن یک گور دسته جمعی از محوطه پشتی بیمارستان ناصر در خان یونس (فیلم)
  • کاسبی کپسولی
  • اگر سر نترس دارید این کسب و کار پرسود است
  • ۲ راهبرد ایران برای افزایش اقتدار و حرکت به سوی قله
  • حرکت خفن این راننده کامیون پربازدید شد
  • ایران در مسیر بی اثرسازی تحریم‌ها درحال حرکت است
  • فوتبال دسته یک ایران؛ پیروزی خیبر خرم‌آباد در روز توقف چادرملو