Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-18@03:45:20 GMT

دیدار مردم آذربایجان شرقی با رهبر انقلاب

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۴۰۹۳۵

به گزارش ایلنا، هم‌زمان با سالروز قیام مردم تبریز در ۲۹ بهمن ۱۳۵۶، هزاران نفر از قشرهای مختلف مردم استان آذربایجان شرقی، صبح امروز با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.

اخبار و تصاویر متعاقباً منتشر خواهد شد.

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایلنا

کلیدواژه: رهبر انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۴۰۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست هیمنه صهیونیستها در عملیات وعده صادق سپاه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم امروز در مراسم رژه نیرو‌های مسلح و گرامیداشت روز ارتش در تبریز، با تبریک این موفقیت بزرگ به فرمانده معظم کل قوا و نیرو‌های مسلح به ویژه نیروی هوافضای سپاه اظهار کرد: بعد از خباثت رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن مستشاران نظامی ایران در سوریه و دستور فرمانده کل قوا برای تنبیه این رژیم، نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران تنبیه تاریخی را علیه رژیم صهیونیستی انجام دادند و ان شاءالله در ادامه شاهد پیروزی رزمندگان اسلام و نابودی رژیم صهیونیستی و اشغالگر قدس شریف خواهیم بود.

وی به روز ارتش و ماجرای اوایل انقلاب در این مورد اشاره کرد و افزود: در روز‌های پرالتهاب ابتدایی انقلاب اسلامی، گروهی کوته فکر و منافق شعار انحلال ارتش و تشکیل ارتش خلق را می‌دادند، اتفاقی که اگر می‌افتاد، قدرتمندترین بازوی انقلاب از دست می‌رفت و انقلاب اسلامی ملت ایران این بازوی قدرتمند خود را از دست می‌داد.

امام جمعه تبریز ادامه داد: امام خمینی (ره) با بینش عمیق خود نه تنها مقابل چنین اشتباهی ایستادند، بلکه از ارتش خواستند در روز ۲۹ فروردین به میان مردم بیایند و مردم هم از فرزندان ارتشی خود استقبال کنند، به این ترتیب بزرگترین توطئه علیه انقلاب اسلامی ملت ایران در نطفه خفه شد.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم گفت: ارتش سرافراز جمهوری اسلامی ایران در دوران هشت سال دفاع مقدس بیش از ۴۸ هزار شهید تقدیم انقلاب و حفظ تمامیت ارضی کشور کرد و بعد از جنگ هم در همه عرصه‌های خدمت و امدادرسانی به مردم اولین نهاد در کار بوده است.

وی افزود: ارتش همواره مورد احترام امامین انقلاب بوده است و هست تا جایی که مقام معظم رهبری از ارتش به عنوان شجره طیبه و ارتش حزب‌الله نام برده اند.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان شرقی از شهدای ارتش یاد کرد و گفت: این روز‌ها سالگرد ایام شهادت امیر سپهبد صیاد شیرازی است، شهید صیاد شیرازی سید الشهدای ارتش بود و به درجات معنوی هم رسید که به دلیل نقش آفرینی بزرگ در هشت سال دفاع مقدس خار چشم دشمنان و منافقان بود.

امام جمعه تبریز گفت: یکی دیگر از شهدای شاخص ارتش، امیر سپهبد قرنی، رئیس ستاد ارتش جمهوری اسلامی ایران بود که به دست گروهک تروریستی فرقان به شهادت رسید و نقشی مهم در پیروزی انقلاب اسلامی و حفظ تمامیت ارضی کشور داشت.
وی ادامه داد: اینجا باید یادی هم از سردار شهید حاج قاسم سلیمانی کنیم که تا آخرین لحظه عمر خود در راه اسلام و انقلاب مجاهدت کرد.

ارشد نظامی ارتش در استان‌های آذربایجان شرقی و اردبیل نیز در این مراسم گفت: نقش ارتش مقتدر در پیروزی و تثبیت انقلاب اسلامی و مقابله با تجزیه طلبان در اوایل انقلاب و متوقف کردن ماشین جنگی دشمن اشغالگر در هشت سال دفاع مقدس راهبردی بود.

امیر سرتیپ دوم ستاد امیرحسین شفیعی افزود: ارتش بعد از جنگ هم همواره در خدمت و فدایی ملت بوده و هست و در حوادث مختلف به یاری مردم شتافته است.

 

دیگر خبرها

  • پیام حضرتعالی مایه دلگرمی و اطمینان خاطر جامعه کشتی است
  • پیام تبریک رهبر انقلاب دلگرم‌کننده بود/ وزیر ورزش در بیشکک با لالوویچ دیدار می‌کند
  • فرمانده مرزبانی فراجا با خانواده شهید گلستانی دیدار کرد/ حامل سلام رهبر معظم انقلاب هستم
  • جذب بیش از ۲۵ هزار نیروی انسانی جدید در بدنه وزارت بهداشت
  • شکست هیمنه صهیونیستها در عملیات وعده صادق سپاه
  • تداوم حمایت مردم آذربایجان شرقی از عملیات «وعده صادق»
  • رأی اعتراضی مردم این استان به اصولگرایان است یا اصلاح طلبان؟
  • دانشجویان دانشگاه آزاد از دیدار صمیمی با رهبر انقلاب می‌گویند
  • آذربایجان شرقی تنها استانی که در انتخابات اسفند ۱۴۰۲، اصلاح طلبان در آن پیروز شدند
  • برگزاری بزرگ‌ترین و مهم‌ترین رویداد فرهنگی - ورزشی آذربایجان شرقی ۲۸ اردیبهشت در کلیبر