Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-19@05:01:30 GMT

دکل 72 فتح رونمایی شد

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۴۱۰۵۸

دکل 72 فتح رونمایی شد

خبرگزاری آریا - دکل 72 فتح ساخت جهاد دانشگاهی، دقایقی پیش با حضور وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران رونمایی شد.
به گزارش خبرنگار اعزامی شانا به اهواز، این دکل که صبح امروز (سه‌شنبه، 29 بهمن‌ماه) رونمایی شد، ششمین دکل ساخته شده از سوی سازندگان داخلی است و احتمالا در یکی از مناطق اکتشافی کشور مستقر می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مجموع قرارداد سه دستگاه حفاری جهاد دانشگاهی 33 میلیون یورو است که 60 درصد آن ارزی و 40 درصد آن ریالی است که از این میان، دکل حفاری 71 در سال 91 از سوی جهاد دانشگاهی تحویل شد و دکل 73 نیز نیمه دوم سال 99 تکمیل خواهد شد.
ارتفاع دکل 72 که امروز رونمایی شده است، 150 فوت است و تا عمق 20 هزار فوت حفاری انجام می‌دهد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: رونمایی شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۴۱۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هیچ سامانه پدافندی در جهان قدرت مقابله با موشک فتاح را ندارد

سال گذشته وقتی فرمانده نیروی هوافضای سپاه از موشک راهبردیِ فتاح رونمایی شد در یک برنامه تلویزیونی نکته مهمی را گفت که شاید امروز برخی‌ها به آن پی برده باشد.

به گزارش رجانیوز، سردار امیرعلی حاجی‌زاده به بیانی ساده تاکید کرد با رونمایی از فتّاح، صدها میلیارد دلار پولی که غربی‌ها برای ساخت سامانه‌های پدافند ضدموشکی هزینه کرده بودند، ضربدر صفر شد، چرا که هیچ سامانه پدافندی در جهان قدرت مقابله با این موشک‌ها را ندارد. 

این در حالی است که ایران برای هدف قرار دادن نواتیم از موشک خیبرشکن استفاده کرد که بیش از ۸ سال پیش وارد خدمت نیروی هوافضای سپاه پاسداران شده بود. بنابراین، ژنرال‌های غربی و سرکرده‌های رژیم صهیونیستی با عبور موشک‌های خیبرشکن از سد سامانه‌های متعدد اطراف پایگاه نواتیم، امروز واقعیت را به شکل اساسی و عینی لمس کردند که در برابر ایران کاملاً بی‌دفاع هستند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: جانشین فرمانده سپاه: روند فروپاشی نظام اجتماعی غرب آغاز شده شعاع بُرد موشک های بالستیک ایران (+ نقشه)

دیگر خبرها

  • توقیف دستگاه حفاری غیرمجاز در باخرز
  • انتشار کتاب قرارداد‌های ناقل معدوم در فقه امامیه، حقوق ایران و فرانسه
  • تولید دستگاه حفاری زیر دریا، دستاوردی از ایرانیان
  • انتشار کتاب «قرارداد‌های ناقل معدوم در فقه امامیه، حقوق ایران و فرانسه» در چهارمحال وبختیاری
  • هیچ سامانه پدافندی در جهان قدرت مقابله با موشک فتاح را ندارد
  • تصویب سند ملی سبک پوشش ایرانی اسلامی
  • رئیس ایرانداک: پلتفرم نشر دانشگاهی رونمایی شد
  • رقابت یک هزار و ۳۶۲ داوطلب در آزمون استخدامی تامین اجتماعی استان یزد
  • رونمایی از پلتفرم نشر دانشگاهی
  • رئیس جهاد دانشگاهی عنوان کرد؛ آمادگی برای انجام یک کار بزرگ در کشور/ جلوگیری از فروش ۲۰۰ هزار تن پلاسمای خام