Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد: رئیس ستاد انتخابات «ائتلاف برای ایران» گفت: ما برای پیروزی حتما تلاش می‌کنیم، از مجموعه لیست مشارکتی ۱۵ نفر از اعضای فراکسیون امید هستند و مابقی افراد به دلیل تخصص انتخاب شدند.

به گزارش خرداد از  ایلنا، فرج کیمجانی در نشستی با نامزدهای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با نام «ائتلاف برای ایران» گفت: گفتمان اصلاحات ، گفتمانی اصیل و مردمی است و توسعه انسان و جامعه را باهم در نظر می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس ستاد انتخابات «ائتلاف برای ایران» ادامه داد: ۸ حزب اصلاح‌طلب به عنوان اعضای فعال شورای عالی سیاست گذاری با دلی پر از خون از رد صلاحیت دوستان باتوجه به توصیه این شورا برای حضور در انتخابات بر اساس قانون احزاب ائتلافی را ثبت کردیم به نام «ائتلاف برای ایران».

وی ادامه داد: با تشکیل نشست‌های مختلف به برنامه رسیدیم و باید بگویم افرادی از اصلاح‌طلبان تایید شدند که به مراتب از نظر مدیریتی و اجرایی سابقه بالاتر و بیشتری دارند.

کمیجانی تاکید کرد: ما برای پیروزی حتما تلاش می‌کنیم، از مجموعه لیست مشارکتی ۱۵ نفر از اعضای فراکسیون امید هستند و مابقی افراد به دلیل تخصص انتخاب شدند

برچسب ها: اصلاح طلبان ، انتخابات

منبع: خرداد

کلیدواژه: اصلاح طلبان انتخابات ائتلاف برای ایران تلاش می کنیم برای پیروزی اصلاح طلبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۴۱۰۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آذر منصوری و تلاش برای خنثی‌سازی اظهارات مثبت خاتمی

برخی منابع از درون جبهه اصلاحات به تسنیم گفتند که آذر منصوری دبیرکل حزب اتحاد ملت بعد از انتشار صحبت های سیدمحمدخاتمی در حمایت از عملیات سپاه علیه رژیم اشغالگر قدس به شدت ناراحت شده است. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری تسنیم، روز گذشته سیدمحمد خاتمی رئیس دولت اصلاحات طی اظهاراتی از عملیات اخیر ایران علیه رژیم اشغالگر قدس حمایت کرد و گفت که پاسخ ایران به جنایت اسرائیل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود.

محمد خاتمی: پاسخ سپاه به رژیم صهیونیستی شجاعانه و قانونی بود

اما برخی منابع از درون جبهه اصلاحات به تسنیم گفتند که آذر منصوری دبیرکل حزب اتحاد ملت بعد از انتشار صحبت های سیدمحمدخاتمی در حمایت از عملیات سپاه علیه رژیم اشغالگر قدس به شدت ناراحت شده و بعد از مشورت با حلقه سخت و جریان رادیکال اصلاحات اقدام به انتشار مکالمه هفته‌های قبل خود با مهدی کروبی کرده است.

این منابع می‌گویند که آذر منصوری تلاش می‌کند تا اظهارات خاتمی را بی اثر کند. این فعال اصلاح‌طلب با اشاره به اختلافات بسیاری که در درون این جبهه با خانم آذر منصوری وجود دارد گفت که انتخاب پیشین او به عنوان دبیرکل جبهه اصلاحات نیز با شائبه‌های جدی مطرح بود و ایشان حتی سابقه خوبی در سیاست هم ندارد و معمولاً راه را به خطا می‌رود.

او افزود: خانم منصوری در دوران جوانی هم بدلیل توزیع نشریات یک گروهک ضدانقلاب از دبیرستان ارشاد ورامین اخراج شده بود.

این فعال اصلاح طلب خاطرنشان کرد: اصلاح طلبان منتقد برخی سیاست‌ها در کشور هستند اما هیچ عقل سلیم و روحیه وطن‌دوستانه‌ای اجازه نمی‌دهد که در این کارزار، حتی با یک خطای کوچک به نفع کمپین تبلیغاتی رژیم اسرائیل کار کنیم و اقدام خانم منصوری نیز از همین جهت خطای بزرگ است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شروع خوب ایران با غلبه‌بر افغانستان / شگفتی‌سازی قرقیزستان با پیروزی مقابل ژاپن
  • تجلیل از بازنشستگان فرماندهی انتظامی لرستان
  • تجلیل از خانواده‌های اعضای وابسته فرماندهی انتظامی لرستان
  • احکام رتبه‌بندی ۱۰۰ هزار معلم بازنشسته سال‌های اصلاح شد
  • برگزاری کنگره سراسری انتخابات اعضای سازمان جوانان هلال احمر کشور در محمد شهر
  • آذر منصوری و تلاش برای خنثی‌سازی اظهارات مثبت خاتمی
  • تلاش برای تولید نان کامل/ سیستم آسیابانی نیازمند اصلاح است
  • سرنوشت طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری چه شد؟
  • شادی پریدر از سرپرستی فدراسیون شطرنج استعفا داد
  • انتقاد یک اصلاح‌طلب از مواضع صهیونیستی رادیکال‌ها