Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان غربی مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی از امداد رسانی به ۹۳ نفر گرفتار شده در کولاک در ۴۸ ساعت گذشته خبرداد.

سعید رهبر سوره در گفت و گو با ایسنا با اشاره به امدادرسانی های این ارگان به گرفتارشدگان در برف و کولاک طی ۴۸ ساعت گذشته افزود: پایگاههای امداد نجات بین شهری جمعیت هلال احمر استان در شهرستانهای میاندوآب، اشنویه و مهاباد توانستند به ۴۲ خودروی گرفتار شده در برف و کولاک به استعداد ۹۳ نفر امدادرسانی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: پایگاه کله گاوی شهرستان مهاباد از عصر روز دوشنبه  ۲۸ بهمن با شروع برف و کولاک و مسدود شدن مسیر مهاباد به سردشت محور کله گاوی به ۱۸ نفر از گرفتار شدکان در برف و کولاک در پایگاه اسکان دادند.

رهبر تصریح کرد: اکیب امدادی پایگاه امداد و نجات بین شهری شهرک صنعتی سلماس نیز نسبت به انتقال زن باردار از روستای کوزه رش از توابع کوهسار که ۵۰ کیلومتری سلماس و صفر مرزی قرار گرفته بود به کمک نیروهای درمانی شبکه بهداشت شهرستان سلماس نیز اقدام کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خاطر نشان کرد: با اغاز بارشها از شب یکشنبه ۲۷ بهمن ماه ۱۰ خودروی کمک دار، ۱۳ آمبولانس، ۷ ست نجات به استعداد ۸۳ نفر امدادگر در ۸ پایگاه امدادی استان در حال آماده باش و ارائه خدمات بودند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی امداد نجات گرفتار در برف جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی برف و کولاک ۹۳ نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۴۱۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات جان ۲ کوهنورد گرفتار در دره «شیرز» کوهدشت

محمد قدمی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: پس از گزارش دریافتی شب سی و یکم فروردین‌ماه ۱۴۰۳ که دو کوهنورد اهل استان مرکزی از مسیر اصلی منحرف و در دیواره‌های صخره‌ای این منطقه گرفتار شده بود بلافاصله نیروهای امداد و نجات به محل موردنظر اعزام شدند.

وی گفت: باتوجه‌به تاریکی هوا و سختی عملیات امداد و نجات در شب به دلیل اهمیت موضوع پس از شش ساعت عملیات سنگین کوهستان، دو کوهنورد به پایین صخره‌ها منتقل و پس از اقدامات اولیه، جیره غذایی در اختیار این دو کوهنورد حادثه‌دیده قرار گرفت.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر لرستان، بیان کرد: بسیاری از کوهنوردان بدون آگاهی از وضعیت هوا و اقلیم، به ارتفاعات مختلف این شهرستان صعود می‌کنند که در هنگام وقوع حادثه برای آنها امدادرسانی را دشوار می‌کند.

کد خبر 6082760

دیگر خبرها

  • نجات جان ۲ کوهنورد گرفتار در دره «شیرز» کوهدشت
  • ۱مصدوم و ۳ حادثه دیده درسانحه رانندگی محور میاندوآب- مهاباد
  • نجات سه سیل‌زده استان هرمزگان توسط نیروی دریایی ارتش
  • نجات جان سه نفر از سیل‌زدگان هرمزگانی توسط نیروهای نداجا
  • مصدومیت دو تن در سانحه رانندگی محور مهاباد- سردشت
  • ایجاد ۳ اردوگاه اسکان اضطراری در شهرستان جاسک/ امدادرسانی به بیش از ۳ هزار متأثر از سیل و آبگرفتگی 
  • اجرای مانور لحظه صفر نیروهای امداد و نجات جمعیت هلال احمر بردسکن در حوادث جاده‌ای
  • اجرای مانور لحظه صفر نیرو‌های امداد و نجات جمعیت هلال احمر بردسکن
  • ۴۳ مسافر اتوبوس‌های گرفتار شده در سیلاب کنارک نجات یافتند
  • برگزاری مانور امداد و نجات در کوهستان شبانه به همت هلال احمر آذربایجان غربی