Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، طی مراسمی با حضور معاون برنامه ریزی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ، سبحان الله علیپور به عنوان سرپرست جدید اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان  معرفی و از خدمات محمد رضا نازک کار مدیر کل پیشین این اداره کل تقدیر شد.

روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان اعلام کرد؛ خداداد مقبلی در این مراسم  با تقدیر از تلاش های انجام شده در حوزه راهداری زمستانی در استان اظهار داشت:  عملیات راهداری مختص زمستان نیست، در گرمای تابستان و سرمای زمستان و در سخت ترین شرایط جوی، راهداران تلاشگر به صورت شبانه روزی مشغول  فعالیت  هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی از خدمات محمد رضا نازک کار طی سال های خدمت در این اداره کل تقدیر و تصریح کرد: ایشان مجموعه ای را تحویل گرفتند که باید از نو ساخته می شد ادغام معاونت راهداری با حوزه حمل و نقل و شکل گیری مجموعه ای جدید تحت عنوان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای، نیازمند برنامه ریزی اساسی در شالوده کار بود که دو  معاونت در دو حوزه کاری مختلف حمل و نقل و راهداری کارشان را به درستی انجام دهند و این نیازمند برنامه ریزی بوده که این کار توسط مهندس نازک کار به خوبی انجام شد.
مقبلی خاطر نشان کرد: استان گیلان و پایانه ی مرزی آستارا مسایل خاص خودش را دارد که باید مدیریت شود و نقش خوبی را در تبادلات حمل و نقلی با کشورهای همسایه ایفا نماید.
معاون برنامه ریزی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای با تأکید بر این که اساس کار بر مبنای خدمت است، اظهار داشت:با شدت گرفتن بیماری مهندس نازک کار که با آغاز برف سنگین در استان گیلان همزمان بود، ایشان درخواست بازنشستگی پیش از موعد را به معاون وزیر راه و شهرسازی ارایه کرد که با این درخواست موافقت شد.
وی افزود: تا تعیین تکلیف پست مدیر کل جدید، معاون فنی به عنوان سرپرست این اداره کل منصوب شده و مهندس نازک کار با حکم معاون وزیر راه و شهرسازی و رییس سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای تا زمان بازنشستگی به عنوان مشاور رئیس سازمان در روسازی و آسفالت منصوب شده است.
بر اساس این گزارش، سبحان اله علیپور سرپرست جدید اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گیلان  معرفی شد.

از شامگاه یکشنبه ۲۱ بهمن تا سه شنبه ۲۳ بهمن در نقاط مختلف گیلان از هفتاد سانتی متر تا یک و نیم متر برف بارید.جاده ها بسته شد و مسافران بسیاری در مسیرهای منتهی به گیلان به ویژه حد فاصل رودبار به رشت در میان برف و سرما و کولاک گرفتار شدند. در اکثر محورهای منتهی به رشت ترافیک خودرویی ۱۵، ۲۰ کیلومتری در جاده ها شکل گرفت و خودروها زمینگیر شدند.

 از ۵۲ شهر این استان ۵۰ شهر در گیلان متاثر از بارش برف و باران بود.برق ۲۵۰ هزار مشترک ، آب شرب ۵۰ روستای گیلان و ۱۲ هزار مشترک شهری استان و ۶۰ درصد سایت های ارتباطی، مخابراتی گیلان براثر قطع طولانی مدت و گسترده برق ناشی از بارش سنگین برف در قطع شد.

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای اداره کل برنامه ریزی استان گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۴۱۱۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گام‌های پایانی عملیات تعریض و بهسازی جاده یزد - خضرآباد

محمدی معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد با اشاره به اینکه در حال حاضر بیش از ۲۹ کیلومتر از این جاده تعریض و بهسازی شده و تنها حدود یک کیلومتر انتهایی آن باقی مانده است، گفت: پنج کیلومتر از این مسیر در دو سال گذشته با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان تعریض و بهسازی شده و یک کیلومتر باقی مانده نیز امسال با پنج میلیارد تومان اعتبار دیگر تکمیل خواهد شد. 

وی افزود: با بهسازی این مسیر و نصب سه دستگاه دوربین کنترل سرعت حوادث رانندگی منجر به فوت در این مسیر به صفر رسیده است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد ادامه داد:عرض این جاده نیز از ۶ متر به ۱۱ متر افزایش یافته و این موجب تسهیل در عبور و مرور نیز شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • ایمنی جاده جلفا به سیه رود با حذف پیچ های خطرناک تأمین می شود
  • حذف پیچ‌های خطرناک محور جلفا به سیه‌رود
  • حذف پیچ های خطرناک جاده جلفا به سیه‌رود
  • تشریح عملکرد اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای کاشان در سال گذشته
  • بازگشایی محور رودبار جنوب به کهنوج در کرمان
  • حضور مدیرکل راهداری جنوب استان در محور مسدود نیکشهر به چابهار
  • آغاز ۵۶ پروژه عمرانی در جاده‌های استان مرکزی
  • گام‌های پایانی عملیات تعریض و بهسازی جاده یزد - خضرآباد
  • خط کشی بیش از ۴ هزار کیلومتر از راه‌های استان ایلام
  • استقرار ۲۵۰ نیروی راهداری در جاده‌های هرمزگان