Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-16@22:27:54 GMT

تمهیدات پلیس برای چهارشنبه‌سوری

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۴۱۱۶۶

تمهیدات پلیس برای چهارشنبه‌سوری

به گزارش جام جم آنلاین از ایسنا ، سردار حسین رحیمی درباره تدابیر پلیس برای چهارشنبه‌سوری اظهارکرد:‌ از بیش از یک ماه پیش پلیس پایتخت تمهیدات ویژه خود برای چهارشنبه‌سوری را در دستورکار خود قرار داده و یگان‌های مختلف اعم از پلیس آگاهی، پلیس پیشگیری، پلیس امنیت عمومی و ... اقداماتی را آغاز کرده و در حال اجرای آن نیز هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه رویکرد پلیس در این زمینه پیش دستانه و پیشگیرانه است، تصریح کرد: طی یکی دو ماه اخیر نیز مقادیر قابل توجهی موادمحترقه غیرمجاز و خطرناک در نقاط مختلف پایتخت کشف و ضبط شده که به زودی نمایشگاه این کشفیات نیز برگزار خواهد شد.

رییس پلیس پایتخت با بیان اینکه اقدامات پلیس در این زمینه ادامه دارد، خاطرنشان کرد:‌ پلیس اجازه نخواهد داد تا افراد با هنجارشکنی و ایجاد مزاحمت و خسارات در پوشش چهارشنبه‌سوری امنیت شهروندان را به مخاطره بیاندازند. ضمن اینکه این مواد محترقه سبب خسارت به خود افراد و خانواده‌هایشان نیز می‌شود.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: تمهیدات پلیس حسین رحیمی چهارشنبه سوری رییس پلیس پایتخت تمهیدات پلیس برای چهارشنبه سوری برای چهارشنبه سوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۴۱۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف تریلی با یک تن شیشه در پایتخت

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمدیان فرمانده انتظامی تهران بزرگ در نمایشگاه کشفیات پلیس مبارزه با مواد مخدر اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با رصد متهمان و یک کار پیچیده سه الی چهار ماهه موفق به شناسایی و کشف محموله ۱۱۱۸ کیلویی شیشه که دو نفر در پوشش سنگ معدن اقدام به حمل آن می‌کردند، شدند.

وی افزود: خوشبختانه سه نفر متهم اصلی دستگیر شدند و قاچاقچیان این محموله سنگین شیشه را از خارج کشور وارد و سعی داشتند پس از تخلیه در تهران اقدام به توزیع آن کنند که مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با نظارت و رصد متهمان موفق به کشف آن شدند.

خبر در حال تکمیل است.

کد خبر 6079625

دیگر خبرها

  • بزرگ‌ترین محموله شیشه کشور چطور در تهران کشف شد؟
  • فوت یکی از اراذل و اوباش در پایتخت
  • کشف و توقیف بزرگترین محموله مواد مخدر شیشه در پایتخت
  • توقیف تریلی با یک تن شیشه در پایتخت
  • ترافیک در پایتخت اما روان
  • ترافیک نیمه سنگین در معابر پایتخت
  • پایتخت برای قانون شکنان امن نیست
  • ۱.۹ میلیون جریمه برای تخلفات شبانه در پایتخت
  • زورگیران در دام پلیس پایتخت
  • دستگیری عاملان زورگیری در بزرگراه صدر