Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرهاد مصری‌نژاد روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا دانشگاهیان را فرماندهان جنگ نرم خواند و تاکید کرد: آنها وقتی حرکتی را در جامعه انجام می‌دهند، سایر مردم نیز حرکت می‌کنند و در نگاه مردم تاثیر بسزایی دارد.

این استاد دانشگاه آزاد اصفهان با بیان اینکه دانشگاهیان و نخبگان جامعه، نقش کلیدی در مشارکت حداکثری در انتخابات دارند، تصریح کرد: آنها همچنین باید آگاهی‌سازی شفاف و کاملی به مردم درباره وظایف مجلس شورای اسلامی داشته باشند و اینکه برخی وعده‌ها، جزو وظایف مجلس نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: در بخش دوم این بیانیه، علم و پژوهش مورد تاکید قرار گرفته است بنابراین نامزدهای انتخاباتی که از میان دانشگاهیان هستند باید با نگاه علمی و پژوهشی برای وعده‌های انتخاباتی اقدام کنند.

مصری‌نژاد همچنین به نامزدهای انتخاباتی که از جامعه دانشگاهی وارد مجلس می‌شوند توصیه کرد که تصویب قوانین بر مبنای علم، پژوهش و رفع نیازها و آسیب‌های کشور باشد که برای این کار ابتدا باید سیاست‌های کلی نظام و اهداف آن را به خوبی بدانند.

وی همچنین حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات را نشانه اقتدار و امنیت کشور خواند و اظهار داشت: حضور موثر مردم، نقطه اتکا انقلاب اسلامی از ابتدا تا امروز بوده است.

این استاد دانشگاه آزاد اصفهان با بیان اینکه استکبار جهانی همواره حضور مردم را رصد و برای کمرنگ کردن آن تلاش می کند، اضافه کرد: اما مردم در انتخابات و حماسه‌های بزرگ مانند راهپیمایی ۲۲ بهمن و روز جهانی قدس همواره حضور خود را نشان دادند.

وی تصریح کرد: استکبار جهانی وقتی متوجه حضور و پشتیبانی مردم شود، در تصمیم‌گیری‌های خود درباره نفوذ یا حمله به ایران، به این نتیجه می‌رسد که کشورمان تنها نیست و دولت و ملت باهم هستند و اگر قصد تقابل داشته باشد باید با تک تک مردم مقابله کند.

مصری‌نژاد با تاکید بر اینکه دشمن به دنبال کاهش حمایت مردم از نظام جمهوری اسلامی با کمرنگ کردن مشارکت آنها در انتخابات است، خاطرنشان کرد: از طرف دیگر باید این نکته را در نظر بگیریم که نگاه سایر ملت‌ها از ابتدای تاسیس انقلاب اسلامی به ایران، امیدوارانه است زیرا کشورمان را سردمدار مبارزه با ظلم و استکبار می‌دانند.

وی ادامه داد: پرشور برگزار شدن انتخابات در ایران، امید ملت‌های ستم دیده به آینده را بیشتر می‌کند.

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی دوم اسفند امسال برگزار شد.

از استان اصفهان همراه با نماینده ارامنه، ۲۰ نماینده به مجلس شورای اسلامی راه می‌یابند و سه میلیون و ۶۰۰ هزار نفر واجد شرایط رای دادن در این خطه هستند.

برچسب‌ها مشارکت انتخاباتی اصفهان انتخابات مجلس شورای اسلامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مشارکت انتخاباتی اصفهان انتخابات مجلس شورای اسلامی مشارکت انتخاباتی اصفهان انتخابات مجلس شورای اسلامی مجلس شورای اسلامی مشارکت حداکثری انقلاب اسلامی مصری نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۴۱۱۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی استان اردبیل برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل؛ قاسمیان معاون سیاسی و امنیتی استاندار و رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل از آمادگی برگزاری انتخابات دور دوم مجلس در حوزه انتخابیه پارس آباد، بیله سوار و اصلاندوز در ۲۱ اردیبهشت خبر داد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آمادگی استان اردبیل برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • تقدیر از ۱۸۰ فعال عرصه مشارکت حداکثری در انتخابات ۱۴۰۲
  • مطالبات دانشگاهیان دانشگاه آزاد مشهد از منتخبان مردم در مجلس
  • همایش فرهنگسازان حضور در قم برگزار شد
  • هر جایی که مردم حاضر شدند نگرانی‌ها برطرف شد
  • مشارکت بالا در «دور دوم انتخابات مجلس» به نفع کشور و نظام است
  • از دستگاه‌های اجرایی ونظارتی در دور دوم انتخابات پشتیبانی می‌کنیم
  • جنگ لیست‌ها در مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم
  • لزوم بازبینی در حرایم بهداشتی دامپروری جهت مشارکت حداکثری مردم در حوزه دام
  • اولویت مجلس دوازدهم معیشت و اقتصاد خواهد بود