Web Analytics Made Easy - Statcounter

جواد نکونام درباره اینکه گفته می شد با او هم برای هدایت تیم ملی ایران پیش از انتخاب دراگان اسکوچیچ صحبت شده بود، گفت: نظر لطف دوستان است که می توانم سرمربی تیم ملی باشم. اگر تصمیم گیری ها در فوتبال ما درست بود، در زمان کی روش باید اتفاقات بهتری رخ می داد. الان هم تیم ما می توانست به المپیک برود و هم شرایط تیم ملی می توانست بهتر باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این برنامه ریزی به ما مربیان لطمه زد.

سرمربی تیم فولاد ادامه داد: زمانی که کی روش در تیم ملی ایران حضور داشت، جلسات خوبی بین او و رئیس فدراسیون برگزار می شد و من هم در بعضی از جلسات حضور داشتم. می شد برای آینده فوتبال ایران تصمیماتی گرفته شود که به نفع فوتبال باشد.

نکونام در پاسخ به این سئوال که آیا فدراسیون با او هم مذاکره کرده بود، گفت: در این مورد صحبتی ندارم. سرمربی تیم ملی انتخاب شده است و نمی خواهم وارد جزئیات و صحبت هایی که صورت گرفته، بشوم.

کاپیتان پیشین تیم ملی ایران با اشاره به وضعیت تیم ملی در زمان حضور کارلوس کی روش یادآور شد: در شرایطی که کی روش را با آن سابقه کار در رئال مادرید و منچستر یونایتد داشتیم، با یک انتخاب اشتباه رسیدیم به ویلموتس. ویلموتس هم در فوتبال دنیا مربی شناخته شده ای است و حداقل مربی تیم ملی بلژیک بوده است و حتما لیاقت داشته سرمربی بلژیک شده بود.

نکونام ادامه داد:  دوستانی که از کی روش انتقاد می کردند و از او ایراد می گرفتند دوست دارم بدانند فوتبال ایران الان کجا است. آن موقع گفتم و الان هم می گویم فوتبال ما بعد از کی روش دچار افت می شود و شما می توانید این را ببینید. مهم برای من تیم ملی کشورم است. کی روش، بلاژوویچ، برانکو مربیان خارجی هستند که برای فوتبال ایران زحمت کشیدند و فوتبال ایران به آنها مدیون است. من با این مربیان خارجی کار کردم و می دانم که زحمت کشیدند.

کاپیتان و مربی پیشین تیم ملی ایران که با برنامه «سلام صبح بخیر» گفتگو می کرد، اظهارداشت: کی روش حاضر بود با مبالغی پایین تر از ویلموتس در ایران بماند چون شناخت کاملی داشت و می توانست افتخارات دیگری کسب کند. اشتباه خودمان و قدر ندانستن باعث جدایی کی روش شد. این هم حال و روز فوتبالمان است که شما می بینید.

وی درباره چرخش فدراسیون فوتبال از مربی داخلی به سمت مربی خارجی گفت: فدراسیون فوتبال در انتخاب اسکوچیچ تصمیم گیرنده نبود. کسی در فدراسیون اعلام نمی کند ما این کار را کردیم. شک نکنید هرکسی هم این را بگوید برای برداشتن فشار است. سرمربی تیم ملی از جای دیگری انتخاب شده است. مردم می دانند سرمربی تیم ملی از کجا و چطور انتخاب شده است.  اینکه مربی ای انتخاب می شود که همه ایران به آن نقد دارند و مخالف هستند، مشخص است و بی احترامی به مربیان ایرانی است.

نکونام گفت: قطعا می توانستیم با مربیان ایرانی کار را در تیم ملی ادامه بدهیم. مربیان ایرانی زیادی داریم که می توانستند انتخاب شوند ولی تصمیم گیرنده فدراسیون نبود.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا تیم ملی می تواند با این وضعیت به جام جهانی صعود کند؟ گفت: تمام این کارها انجام شده که به جام جهانی برویم. کار ما در مرحله گروهی به اما و اگر کشیده است. اگر قبلا از مرحله گروهی صعود می کردیم، می گفتند می خواستید صعود نکنید؟ عراق تیمی بود که ما را ۱۰ نفره هم نمی توانست ببرد ولی الان راحت از این تیم شکست می خوریم. تازه این تیم ملی عراق خیلی ضعیف است. بحرین هم در ضعیفترین شرایطش است. بحرینی که در جام ملت های چین بازی کردیم، خیلی قوی بود. بحرین الان واقعا تیم ضعیفی است.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: پارسی خبر جواد نکونام تیم ملی ایران دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی انتخاب شده مربیان ایرانی تیم ملی ایران فوتبال ایران مربی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۴۱۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت ۸۰۰ میلیونی پرسپولیس توسط بازیکن مورد علاقه نکونام

آفتاب‌‌نیوز :

کمیته تعیین وضعیت، آرای جدید خود را به شرح زیر صادر کرد:

*با توجه به شکایت پیمان رنجبری از باشگاه مسجد سلیمان، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۱۱ میلیارد و ۳۸۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۴۳۴ میلیون و ۱۴۷ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد. همچنین کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به میزان ۴ میلیارد ریال قرار رد صادر کرد.

*در پرونده شکایت شروین بزرگ از باشگاه مس کرمان، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۱۹ میلیارد و ۴۱۹ میلیون و ۶۰۰ هزار ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۷۴۰ میلیون و ۸۵۷ هزار و ۷۴۰ ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد. همچنین کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به میزان ۵ میلیارد و ۵۸۰ میلیون و ۴۰۰ هزار ریال قرار رد صادر کرد.

*در پی شکایت احسان پهلوان از باشگاه پرسپولیس، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۸ میلیارد و ۶۸۱ میلیون و ۹۷ هزار و ۵۰۰ ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۳۳۱ میلیون و ۱۸۳ هزار و ۸۷۰ ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم گردید. همچنین کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به میزان یک میلیارد و ۳۱۸ میلیون و ۹۰۲ هزار و ۵۰۰ ریال قرار رد صادر کرد.

*با توجه به شکایت هومن ربیع زاده از باشگاه مس رفسنجان، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۵ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۲۲۱ میلیون و ۲۷۰ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

*در پرونده شکایت فرزاد حاتمی از باشگاه سایپا، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۳ میلیارد و ۱۷۵ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۱۲۱ میلیون و ۱۲۶ هزار و ۲۵۰ ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم گردید.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • جواد نکونام یک استقلالی را به آرزویش رساند + عکس
  • اعلام آرای کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال
  • رضاییان: شکایتی از رحمتی دریافت نکردم/ عضو هیات رئیسه هستم، اما قرارداد مالی با فدراسیون ندارم
  • فیلم وایرال شده و پرحاشیه هم نکونام را به کمیته انضباطی نکشاند | دلیل احضار نشدن سرمربی استقلال چیست؟
  • پس از انتشار فیلم جنجالی از نکونام؛ چرا سرمربی استقلال احضار نشد؟
  • محکومیت ۸۰۰ میلیونی پرسپولیس توسط بازیکن مورد علاقه نکونام
  • دلیل احضار نشدن جواد نکونام به کمیته انضباطی فدراسیون
  • دلیل احضار نشدن نکونام به کمیته انضباطی
  • دلیل احضار نشدن جواد نکونام به کمیته انضباطی فدراسیون مشخص شد
  • احضار کاپیتان استقلال به کمیته انضباطی به خاطر یک مصاحبه/ فرصت ۴۸ ساعته به دستیار نکونام