Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با اعلام اینکه مراجعه به میادین میوه و تره بار در هفته‌ها و روزهای پایانی سال افزایش می‌یابد، گفت: برای آرامش خاطر بیشتر شهروندان و اطمینان از ارائه خدمات مطلوب به مراجعه‌کنندگان، از ابتدای اسفند سال جاری تا نیمه فروردین سال آینده، نظارت بر میادین و بازارهای میوه و تره بار تهران افزایش می‌یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا سعید راد با تاکید بر اینکه «کیفیت مطلوب»، «قیمت مناسب» و «مشتری‌مداری» سه اصل اساسی در ارائه خدمات به شهروندان است، گفت: نظارت بر عملکرد میادین میوه و تره‌بار در همه بخش‌ها و حوزه‌ها و از ابعاد و زوایای مختلف صورت می‌گیرد و همچنان که با تخلفات احتمالی بدون هرگونه اغماضی در چارچوب قانون و به شدت برخورد می‌شود، مراکزی که بهترین عملکرد را داشته باشند و بالاترین رضایتمندی شهروندان را کسب کنند، مورد تقدیر و تشویق قرار می‌گیرند.

وی با اشاره به اینکه اعتماد شهروندان به سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران، بزرگ‌ترین سرمایه این سازمان است، بر لزوم توجه بیشتر به رعایت حقوق شهروندان و تکریم مراجعه‌کنندگان به میادین میوه و تره بار در روزهای پایانی سال تاکید و اظهار کرد: بر اساس محاسبات و آمارهای موجود، در مناسبت‌های خاص نظیر شب عید، میزان خرید در میادین میوه و تره بار به یک و نیم میلیون نوبت می‌رسد و در این شرایط که میادین با ازدیاد مراجعه‌کنندگان و افزایش انتظارات رو به رو هستند بنابراین انتظار می‌رود کارگران، غرفه‌داران و بهره‌برداران با سعه صدر بیشتری با مردم برخورد کنند.

راد با بیان اینکه خوشبختانه مشکلی در تامین محصولات مورد نیاز شهروندان در میادین و بازارهای میوه و تره بار وجود ندارد، تصریح کرد: شهروندان انتظار دارند که محصولات با کیفیت مطلوب در اختیار آنان قرار بگیرد که این موضوع در ایام عید از حساسیت بالاتری برخوردار می‌شود و واحدهای نظارتی سازمان با جدیت و دقت بیشتری این مسئله را کنترل خواهند کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران، مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با تاکید بر لزوم رعایت نکات و موارد بهداشتی در جهت تامین سلامت شهروندان به عنوان مهم‌ترین اولویت این سازمان خاطرنشان کرد: به شهروندان اطمینان می‌دهیم که کارشناسان بهداشت و تغذیه سازمان بر عملکرد میادین میوه و تره بار و محصولاتی که در این مراکز عرضه می‌شود، نظارت مستمر و مستقیم دارند و موارد مربوط به امنیت غذایی و سلامت شهروندان را به هیچ وجه قابل معامله نمی‌دانیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شهرداري تهران میادین میوه و تره بار میادین میوه و تره بار مراجعه کنندگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۴۱۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۱۸ درصدی سرقت در پایتخت از ابتدای سال ۱۴۰۳ تاکنون/ افزایش ۴۹ درصدی کشف موادمخدر

فرمانده انتظامی تهران بزرگ از کاهش ۱۸ درصدی سرقت از ابتدای سال جاری تاکنون در پایتخت خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار عباسعلی محمدیان در دیدار با رئیس کل دادگستری استان تهران به تشریح گزارشی از عملکرد فرماندهی انتظامی تهران بزرگ پرداخت و گفت: برخورد با سرقت یکی از اولویت‌های اصلی پلیس است و در همین راستا نیز تمهیداتی را برای کاهش سرقت، افزایش قدرت کشف و قطع جریان‌های واسط نظیر مالخران و ... اتخاذ کردیم. در نهایت نیز خوشبختانه با اقدامات و تلاش‌های صورت‌گرفته در سال گذشته شاهد کاهش ۱۲ درصدی سرقت در پایتخت بودیم.

وی با بیان اینکه اقدامات خود برای مقابله و مبارزه با سرقت را در سال ۱۴۰۳ نیز با قوت و جدیت ادامه دادیم، گفت: در نتیجه اقدامات انجام شده نیز تا این لحظه شاهد کاهش ۱۸ درصدی سرقت در مقایسه با مدت مشابه سال قبل هستیم.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ ادامه داد: در حوزه سرقت خودرو شاهد کاهش ۲۲ درصدی و همچنین کاهش ۲۰ درصدی در حوزه سرقت موتورسیکلت هستیم. تعداد تماس‌ها با ۱۱۰ نیز در این مدت ۲۲ درصد کاهش داشته است.

محمدیان از افزایش ۲۰ درصدی کشف موادمخدر در پایتخت در سال ۱۴۰۲ خبر داد و گفت: دغدغه و اولویت دیگر ما موضوع موادمخدر است. در این راستا چندین اقدام را در دستورکار قرار دادیم و همزمان با برخورد با باند‌ها و قاچاقچیان دانه‌درشت، دستگیری خرده‌فروشان و جمع‌آوری معتادان متجاهر را نیز در دستورکار قرار دادیم.

وی ادامه داد: در سال جاری و صرفا در فروردین ماه کشفیات مواد مخدر نسبت به مدت مشابه در سال گذشته ۴۹ درصد افزایش داشته که این توفیق بدون شک با همراهی دستگاه قضایی استان و دادسرای عمومی و انقلاب و دادستان تهران حاصل شده است.

محمدیان در پایان گفت: اگر توفیقی حاصل شده بدون شک بخش اعظمی از آن مدیون سیاست گذاری و تدابیر ابلاغی توسط مدیریت و مسئولان دستگاه قضایی در استان تهران است که به‌رغم تحمل تمامی فشارها، سارقان را در زندان نگهداشته و در مراقبت‌های بعد از خروج زندانیان نیز در زمینه پیشگیری از وقوع جرم مساعدت و همکاری صورت گرفت که به همین دلیل نیز از مجموعه قضایی تهران تشکر می‌کنم.

دیگر خبرها

  • (ویدیو) توضیحات شهردار تهران در مورد خدمات میادین میوه و تره‌بار
  • واکنش شهردار تهران به واگذاری فروشگاه شهروند به بخش خصوصی
  • واکنش زاکانی به واگذاری فروشگاه شهروند به بخش خصوصی
  • کاهش ۱۸ درصدی سرقت در پایتخت از ابتدای سال ۱۴۰۳ تاکنون
  • کاهش ۱۸ درصدی سرقت در پایتخت از ابتدای سال ۱۴۰۳ تاکنون/ افزایش ۴۹ درصدی کشف موادمخدر
  • جزئیات فروش آنلاین میوه و سبزیجات از میادین و میوه و تره‌بار شهرداری تهران
  • فروش آنلاین میوه و تره‌بار در میادین پایتخت
  • کاهش قیمت تخم مرغ در میادین و بازارهای میوه و تره‌بار
  • جزییات فروش آنلاین میوه و سبزیجات از میادین و میوه و تره‌بار
  • نحوه خرید آنلاین از میادین میوه و تره بار شهرداری تشریح شد | امکان بازگرداندن میوه و سبزیجات بی کیفیت