Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-03-28@12:53:18 GMT

بازگشت «سرگذشت» به آنتن شبکه یک

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۴۱۳۵۲

بازگشت «سرگذشت» به آنتن شبکه یک

ادامه فصل دوم مجموعه تلویزیونی«سرگذشت» از شنبه ۳ اسفند روی آنتن می‌رود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا، سریال «سرگذشت» که در ۲۱ اپیزود تولید شده است مجددا از شنبه، ۳ اسفند روی آنتن می‌رود و پخش شبانه خود را از شنبه تا جمعه ادامه خواهد داد.

مجازات جایگزین زندان، بحران خانواده و طلاق از موضوعات اصلی این سریال است که به قلم مجید اسماعیلی پارسا و امیرمحمد عبدی به نگارش درآمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«او می‌بیند»، «خانواده رنجبر»، «هادی»، «ساده مثل زندگی»، «کرنر»، «بازگشت»، «گنده»، «دیدار»، «رفتگر»، «سلیم»، «مجید مروارید»، «منیر»، «به من میگن عباس» و «حبیب» ۱۴ اپیزودی بود که از ۲۷ دی از این مجموعه تلویزیونی روی آنتن رفته بود.

مجموعه تلویزیونی «سرگذشت» به تهیه‌کنندگی بهروز مفید و کارگردانی سیدجمال سیدحاتمی، کاری از گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما است که هر شب پس از بخش خبری ساعت ۲۱ پخش می‌شود.

انتهای پیام /4143/

منبع: آنا

کلیدواژه: شبکه یک سیما سریال تلویزیونی بهروز مفید سریال سرگذشت مجموعه تلویزیونی روی آنتن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۴۱۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یاقوت البرز؛ محور تبلیغات تلویزیونی در ایام نوروز

همزمان با پخش برنامه شب خوش از شبکه ۳ سیما در ایام تعطیلات نوروزی، برنامه یاقوت البرز در محور تبلیغات این برنامه قرار گرفت.

به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل، این برنامه که با مشارکت بیمه البرز و اجرای مهران غفوریان ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه از شبکه ۳ سیما روی آنتن می‌رود، محصولات نوین و کاربردی بیمه البرز را محور تبلیغات خود قرار داده است. شایان ذکر است پیش از شروع سال جدید دو محصول شوکا و شلر به مخاطبان معرفی شد که در ایام نوروز با توجه به افزایش سفر‌ها و احتمال بروز خسارت خودرویی، برنامه یاقوت البرز نیز به موضوع تبلیغات اضافه شد.

یاقوت البرز سامانه‌ای برخط است که با هدف جلوگیری از مراجعه حضوری مشتریان به مراکز پرداخت خسارت بیمه البرز برای ثبت و دریافت خسارت بدنه خودرو طراحی و ارائه شده است. از دیگر خدمات این برنامه کاربردی میتوان به امکان خرید برخی بیمه نامه‌ها و ثبت خسارت درمان اشاره کرد.

دیگر خبرها

  • آغاز یک سریال جدید از فردا
  • خبر‌های رسانه، پنج شنبه ۹ فرودین
  • «نون خ ۵» بعد از شب‌های قدر جایگزین «زیر خاکی ۴» می‌شود
  • بازگشت مهران مدیری و جناب‌خان به تلویزیون | رامبد جوان از تلویزیون خداحافظی کرد؟
  • اعلام جزییات یک برنامه تلویزیونی ویژه شب‌های قدر
  • یاقوت البرز؛ محور تبلیغات تلویزیونی در ایام نوروز
  • «آنتن» دیگر گروگان «تولید» نیست/ ۱۴۰۳ بهار تولیدات سیمافیلم
  • اولین اکران تلویزیونی «کارو» مریلا زارعی
  • تاک‌شو به سبک «شب خوش»
  • زمان پخش «نون خ ۵» اعلام شد؛ تاریخ و ساعت پخش