Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو شورای شهر تهران خواستار توقف فعالیت یک معدن در ارتفاعات توچال شد. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سید آرش حسینی میلانی عضو شورای شهر تهران در یکصد و نهمین جلسه شورای شهر تهران که امروز (سه‌شنبه ۲۹ بهمن ماه) برگزار شد، گفت: معدن سنگ سبز واقع در کوی فراز در منطقه ۲ شهرداری تهران دوباره فعال شده و بیم آن می‌رود که فعالیت این معدن موجب تشدید تخریب کوهستان شود و در ایام بارندگی خطر سیلاب را برای ساکنان مناطق پایین دست خود ایجاد کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: ارتفاعات توچال جنوبی به عنوان یکی از نماد‌های مهم میراث طبیعی تهران از گذشته تحت حفاظت شهرداری تهران به عنوان حریم شمالی پایتخت بوده است.

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه فعالیت یک معدن در ارتفاعات توچال جنوبی موجب نگرانی شده است، تصریح کرد: بیم آن می‌رود که فعالیت این معدن تخریب کوهستان را تشدید کند و در زمان بارندگی احتمال وقوع سیلاب را قوت بخشد.

حسینی میلانی گفت: بر همین اساس به شهرداری تهران تذکر می‌دهم در اسرع وقت و با همکاری محیط زیست فعالیت معدن مذکور را در ارتفاعات توچال متوقف کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سیلاب شورای شهر میراث طبیعی عضو شورای شهر تهران ارتفاعات توچال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۴۱۳۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷ واحد معدنی در زنجان احیا شد

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: در راستای کمک به اشتغال‌زایی در حوزه معدن هفت واحد معدنی با سرمایه‌گذاری ۱۹۷ میلیارد ریال احیا شد.

مجید گلشنی‌منفرد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در زنجان اظهار کرد: در راستای کمک به اشتغال‌زایی در حوزه معدن هفت واحد معدنی با سرمایه‌گذاری ۱۹۷ میلیارد ریال احیا شد.

وی با اشاره به اینکه طبق بررسی انجام شده عمده مشکل واحدهای صنعتی در استان کمبود نقدینگی، بدهی بانکی و تأمین مواد اولیه است، اضافه کرد: در همین راستا مشکل ۱۵ واحد صنعتی با اشتغال‌زایی برای یک هزار و ۸۲۵ نفر حل شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با بیان اینکه استان زنجان به لحاظ تولیدات صنعتی جایگاه خوبی در کشور دارد، اضافه کرد: در حال حاضر تولیدات استان به ۴۶ کشور دنیا صادر می‌شود.

گلشنی‌منفرد افزود: از این تعداد، ۱۳ کشور در سال گذشته به مقاصد صادراتی استان افزوده شده است و در سال‌جاری نیز ۳۲ کالای جدید صادراتی به سبد محصولات صادراتی استان اضافه شد.

وی افزود: سال گذشته عمده کالای صادراتی این استان شامل شمش روی، ترانسفورماتور و متعلقات، پروفیل، میلگرد، نبشی، شمش فولادی، مفتول مسی، فیلم پروپیلن، اسید سولفونیک، کنسانتره روی، لبنیات، شمش سرب، کاغذ فلوتینگ، تست لاینر و مقوا بود.

کد خبر 747651

دیگر خبرها

  • ۷ واحد معدنی در زنجان احیا شد
  • احتمال وقوع تندر و آذرخش در تهران
  • مردم از مراجعه به مناطق سیل‌خیز خوروبیابانک خودداری کنند
  • همچنان ۱۰۱ راه روستایی جنوب سیستان و بلوچستان بر اثر سیلاب بسته است
  • هواشناسی ایران / احتمال وقوع سیلاب در ۶ استان کشور
  • تشدید بارش در ۶ استان/ احتمال وقوع سیلاب
  • ذخیره کانسنگ منگنز معدن ونارچ قم به ۱۲ میلیون تُن رسید
  • لزوم آمادگی برای وقوع سیل در استان سمنان
  • احتمال وقوع سیل و طغیان رودخانه‌های فصلی در کرمان
  • زنگ خطر سیلاب در ۲۳ شهر مازندران