Web Analytics Made Easy - Statcounter

۱۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون متر مکعب گاز از ابتدای امسال تاکنون در شرکت بهره‌برداری نفت و گاز شرق تولید شده است.

به گزارش شانا به نقل از شرکت نفت مناطق مرکزی ایران، ابوالحسن محمدی، مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز شرق در نشست پیش‌بینی بهره‌دهی چاه‌های شرکت نفت مناطق مرکزی ایران به تولید میانگین روزانه ۴۱ میلیون و ۵۵۰ هزار متر مکعب گاز در این شرکت در سال ۹۸ اشاره کرد و افزود: تاکنون تحقق تولید تکلیفی گاز شرکت معادل ۱۰۳ درصد بوده و تولید این شرکت در حداکثر خود، ۶۵ میلیون و ۳۰۰ هزار متر مکعب در روز بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: با انجام عملیات ترمیمی و اصلاحی روی تعدادی از چاه‌های موجود، حدود ۲ میلیون متر مکعب به ظرفیت تولید این شرکت اضافه شده است.

بر اساس این گزارش، از اقدام‌های شاخص امسال شرکت بهره‌برداری نفت و گاز شرق می‌توان به ثبت رکورد نصب تسهیلات سرچاهی در چاه ترش و اتاق فرمان یک حلقه چاه خانگیران طی مدت زمان سه ماه، توپکرانی هوشمند خطوط انتقال اصلی گاز، تولید بدون حادثه صنعتی، انجام ۵۷ هزار نفر ساعت تعمیرات اساسی، افزایش میزان رضایتمندی شغلی بر مبنای مدیریت تغییر، مشارکت در تکمیل و راه اندازی مرکز جمع‌آوری شوریجه دی، ارائه برنامه و نظارت بر انجام عملیات ایمن‌سازی دو حلقه چاه خانگیران و گنبدلی برای عملیات تعویض تاج بدون حضور دکل حفاری و ساخت لوله بدون درز ۱۶ اینچ گاز ترش برای اولین بار در ایران با مشارکت یک شرکت داخلی اشاره کرد.

شرکت بهره برداری نفت و گاز شرق یکی از شرکت‌های تابعه شرکت نفت مناطق مرکزی ایران به شمار می‌آید که حوزه فعالیت آن در استان‌ خراسان رضوی با مرکزیت ستاد در شهر مشهد است.

منبع: شانا

کلیدواژه: شرکت بهره برداری نفت و گاز شرق تولید گاز ساخت داخل شرکت بهره برداری نفت و گاز شرق شرکت نفت مناطق مرکزی ایران متر مکعب گاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.shana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۴۱۵۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از عمیق‌ترین چاه آب شرب غرب کشور

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام گفت: عمیق‌ترین چاه آب شرب غرب کشور با طراحی مجدد دوباره در مدار بهره‌برداری قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام و به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان ایلام، محمد محمدی اظهار کرد: پس از اینکه چاه مجتمع زرانگوش شهرستان بدره به عنوان عمیق‌ترین چاه آب شرب غرب کشور به عمق ۳۰۰ متر شناسایی شد از حدود یک ماه پیش به علت فرسودگی و اتمام عمر مفید از مدار بهره‌برداری خارج شد.

وی افزود: امروز جمعه با تلاش همکاران دفتر انرژی و سیستم‌های کنترل معاونت بهره برداری و توسعه آب و نیروهای بهره برداری شهرستان بدره پس از طراحی مجدد و جایگزینی تمام منصوبات قدیمی با افزایش دبی ۳۰ لیتر بر ثانیه در مدار بهره‌برداری قرار گرفت.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام خاطرنشان کرد: با بهره برداری مجدد از این چاه، مشکل تأمین آب روستاهای «چشمه شیرین»، «دول گلاب»، " «گله دار»، «زید»، «تلخاب»، «زرانگوش» و روستای آهنگران بخش هندمینی رفع شد.

محمدی اعتبار هزینه شده برای اجرای این پروژه را سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان و از محل اعتبارات عمرانی دانست و گفت: در این مدت آب این بخش از طریق تصفیه‌خانه آب دربند و آبرسانی سیار، تأمین می‌شد.

کد خبر 746607

دیگر خبرها

  • میزان ظرفیت تولید گاز به ۸۷۵ میلیون متر مکعب رسیده است
  • پروژه خط ۱۴ اینچ تبریز _ ارومیه در آستانه بهره‌برداری
  • خط لوله فرآورده تبریز - خوی - ارومیه به بهره‌برداری می‌رسد
  • روکش آسفالت خیابان هشت بنگله مسجدسلیمان
  • شبکه جمع‌آوری فاضلاب بیرجند در حال بهره‌برداری است
  • شمارش معکوس برای افزایش ۲۰ هزار بشکه‌ای نفت در آغاجاری
  • بهره برداری از جایگاه سوخت پاک در ایستگاه راه آهن قم
  • بهره‌برداری از عمیق‌ترین چاه آب شرب غرب کشور
  • تحقق شعار سال و کمک به تولید، با ارتقای تصفیه خانه پرکندآباد ۲ مشهد
  • بیش از ۲۳۰ پروانه بهره‌برداری صنعتی در خوزستان صادر شد