Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-19@14:00:56 GMT

جمع‌آوری بنرهای خلاف قانون در شهر اراک

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۴۱۵۵۱

جمع‌آوری بنرهای خلاف قانون در شهر اراک

بنرهای خلاف‌ قانون و تحریک آ‌میز تبلیغاتی که در سطح حوزه انتخابیه اراک، کمیجان و خنداب پخش شده بود، با دستور فرمانداری جمع‌آوری شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، پس از انتشار خبری مبنی بر نصب اقلام تبلیغاتی تحریک آمیزدر خبرگزاری فارس استان مرکزی با عنوان «سکوت دستگاه‌های امنیتی در برابر تبلیغات تحریک‌آمیز اصلاح‌طلبان» در روز گذشته، با دستور فرمانداری اراک این بنرها از سطح جمع‌آوری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار اراک در این رابطه به خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: در پی مشاهده شدن  بنرهایی با مضامین خلاف قانون در سطح معابر و خیابان‌های سطح شهر تذکرات لازم به ستاد مربوطه داده شد و در نهایت شب گذشته دستور جمع‌آوری این بنرها صادر و ابلاغ شد.

حسین بختیاری افزود: تعدادی این بنرها که در حوزه انتخابی اراک، کمیجان و خنداب بود جمع‌آوری و صورت‌جلسه شد.

وی تصریح کرد: در پی دستور فرمانداری، ستاد مربوطه نسبت به جمع‌آوری تعدادی از بنرها اقدام کرد و شب گذشته نیز با همکاری شهرداری و عوامل انتظامی تعدادی از بنرهای باقی مانده جمع آوری شد.

به گزارش فارس روز گذشته گزارشی با عنوان «سکوت دستگاه‌های امنیتی در برابر تبلیغات تحریک‌آمیز اصلاح‌طلبان در استان مرکزی» در خبرگزاری فارس منتشر شد.

انتهای پیام/ 

منبع: فارس

کلیدواژه: اراک قانون استان مرکزی تبلیغات دستور فرمانداری خبرگزاری فارس جمع آوری شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۴۱۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصب بنرهای اموات در ورودی های شهر دهدشت ممنوع است

خسرو دیدار در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: بر اساس مصوبات شورای فرهنگ عمومی شهرستان، نصب بنرهای متعدد آئین‌های سوگواری اموات در ورودی‌های این شهر به دلیل گلایه مندی شهروندان و مطالبه عمومی ممنوع شد.

وی تصریح کرد: بر اساس این مصوبه، از نصب بنر در ورودی‌های شهر دهدشت در ابعاد بزرگ و کوچک در سطح شهر، ورودی‌ها، چهار راه‌ها، اماکن و معابر تردد عمومی جلوگیری می‌شود.

شهردار دهدشت تاکید کرد: صنوف داربست فلزی در شهرستان کهگیلویه، اجازه ندارند که بنر اموات را در سطح شهر، ورودی‌ها، چهار راه‌ها، اماکن و معابر تردد عمومی نصب کنند.

دیدار نصب بنرهای اموات را موجب گلایه مندی و ناراحتی‌های شهروندان خواند و خواستار همکاری مردم و شهروندان جهت احترام به حقوق شهروندی و برچیده شدن بدعت‌های کمر شکن و هزینه بر شد.

کد خبر 6082285

دیگر خبرها

  • نصب بنرهای اموات در ورودی های شهر دهدشت ممنوع است
  • قانون شکنی برخی از پزشکان در دریافت زیر میزی
  • برادر کشی در فارس
  • مبنای قانونی اقدامات پلیس در برخورد با مسئله‌ی حجاب در قالب طرح نور چیست؟
  • پرداخت ۱۵ میلیارد تومان زکات در فارس
  • ‌پرداخت ۱۵ میلیارد تومان زکات توسط مردم فارس
  • پرداخت ۱۵ میلیارد تومان زکات توسط مردم استان فارس
  • رییس مرکز پژوهش های مجلس: واگذاری پرسپولیس و استقلال به بانک ها، خلاف قانون و منویات رهبری است
  • رئیس مرکز پژوهش های مجلس: واگذاری پرسپولیس و استقلال به بانک ها خلاف قانون است
  • واگذاری پرسپولیس واستقلال به بانک ها،خلاف قانون ومنویات رهبری است