Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-03-28@12:33:50 GMT

بودجه سال ۹۹ شهرداری یزد فردا تصویب می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۴۱۵۶۸

بودجه سال ۹۹ شهرداری یزد فردا تصویب می‌شود

رئیس شورای اسلامی شهر یزد گفت: بودجه سال ۹۹ شهرداری یزد فردا در جلسه فوق‌العاده شورای شهر تصویب خواهد شد.

غلامعلی سفید در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه بودجه سال ۹۹ شهرداری یزد در کمیسیون‌های تخصصی و کمیسیون تلفیق بررسی شده است، اظهار کرد: تا کنون بخش درآمدهای بودجه به صورت نهایی بررسی و بخش هزینه‌ها نیز امروز نهایی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه درآمد شهرداری یزد برای سال ۹۹، یک هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان برآورد شده است، افزود: این بودجه نسبت به سال قبل ۳۰ درصد افزایش یافته است.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد با بیان اینکه در بودجه سال ۹۹ افزایش بودجه‌های فرهنگی را به میزان قابل توجهی داشته‌ایم، گفت: بر این اساس بودجه سال ۹۹ شههرداری یزد به صورت ۵۰ درصد عمرانی و ۵۰ درصد جاری بسته شده است.

وی افزود: لایحه نهایی بودجه ساال ۹۹ شهرداری یزد فردا در جلسه فوق العاده شورای شهر به تصویب نهایی می‌رسد.

کد خبر 410999

منبع: ایمنا

کلیدواژه: غلامعلی سفید رییس شورای شهر یزد بودجه 99 شهرداری شهرداری یزد شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۴۱۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سخنگوی دولت : افزایش جرایم رانندگی و ضوابط اجرایی حقوق و دستمزد تصویب شد

سخنگوی دولت از ۲ مصوبه در جلسه امروز هیات وزیران خبر داد و گفت: افزایش رقم جرایم رانندگی متناسب با نرخ تورم و ضوابط اجرایی حقوق و دستمزد به تصویب رسید.

به گزارش ایرنا؛ علی بهادری جهرمی روز چهارشنبه - ۸ فروردین ماه - در حاشیه نشست هیأت دولت اظهار کرد: امروز دومین جلسه دولت در سال ۱۴۰۳ تشکیل شد و اعضای دولت گزارش هایی از موضوعات جاری مانند اقدامات ستاد سفر، فعالیت های جامعه پزشکی، خدمات رسانی به سیل زدگان در استان های سیل زده و نمایشگاه قرآن ارائه کردند.

وی افزود: رئیس جمهور وزارتخانه های تولیدی مانند نفت، نیرو، صمت، جهاد کشاورزی و بهداشت را موظف کرد تا برنامه های خود برای تحقق شعار سال را ارائه کنند که با همکاری دبیرخانه ستاد شعار سال انجام خواهد شد.

سخنگوی دولت گفت: با توجه به ابلاغ کلیات قانون بودجه، امروز ضوابط اجرایی حقوق و دستمزد به تصویب دولت رسید که به صورت فوق العاده مورد رسیدگی فوری قرار گرفت و به زودی ابلاغ می شود.

بهادری جهرمی با اشاره به اینکه اجرای قانون بودجه از فروردین است، یادآورشد: سرعت پیشنهاد آیین نامه های اجرایی قانون بودجه سال جاری از سوی دو سازمان اداری و استخدامی و برنامه و بودجه بسیار بالا بود.

وی اضافه کرد: مصوبه دیگر نشست امروز دولت، بررسی و تصویب پیشنهاد نیروی انتظامی در خصوص افزایش جرایم رانندگی بود که مورد بررسی قرار گرفت و با توجه به اینکه در ایام سفرهای نوروزی قرار داریم، در راستای حفظ و صیانت از جان مسافران، رقم جرایم رانندگی متناسب با نرخ تورم افزایش یافت و به تصویب هیأت دولت رسید.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • سخنگوی دولت: ضوابط اجرایی حقوق و دستمزد را از همین ماه اجرایی می‌کنیم +فیلم
  • سخنگوی دولت: ضوابط اجرایی حقوق و دستمزد را از همین ماه اجرایی می‌کنیم
  • ضوابط اجرایی حقوق و دستمزد به تصویب دولت رسید
  • مبالغ جرایم رانندگی به‌روزرسانی شد
  • سخنگوی دولت : افزایش جرایم رانندگی و ضوابط اجرایی حقوق و دستمزد تصویب شد
  • افزایش جرایم رانندگی و ضوابط اجرایی حقوق و دستمزد تصویب شد
  • درخواست آغاز حرکت قطار عمرانی شهر قیامدشت در سال جدید به شورا رفت
  • فردا، دیدار برگشت شهرداری ارومیه و شهداب یزد
  • تصویب دو لایحه شهرداری در نخستین جلسه علنی شورای شهر قزوین
  • افزایش ۳۹ درصدی بودجه شهرداری محمدیه