Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،حسین خوش اقبال صبح امروز در جلسه آیین تکریم و معارفه مسئول سازمان بسیج کارمندان استان کردستان در محل سالن شهدای گمنام استانداری گفت: ما به عنوان بسیجیان راه انقلاب باید با پیروی از راه امام راحل و منویات مقام معظم رهبری یاد و خاطر سردار سلیمانی و شهدای انقلاب را گرامی بداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: حضور شما باشکوه شما در راهپیمایی ۲۲ بهمن ضمن دفاع از آرمان‌های انقلاب موجب شد تا همه مجددا بر اهمیت ادامه راه و تفکر شهید سردار سلیمانی تاکید کنند.

خوش اقبال گفت: تشییع جنازه بی نظیر شهید سلیمانی نشان ازمردمی بودن آن شهیدی داشت و در واقع چیزی دیگری نمی‌تواند انسان را تا این اندازه محبوب کند و این حضور میلیونی در کشور نشان می‌دهد اگر در کنار و با مردم باشیم و مثل مردم زندگی کنیم در نهایت می‌توانیم در دل مردم جایی بگیریم.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان ادامه داد: راه و روش سردار سلیمانی هشداری بود برای همه مسئولین کشور که تنها راه برون رفت از همه مشکلات و ارتباط بیشتر با مردم خدمت صادقانه و بی منت به مردم است.

خوش اقبال گفت: این راه را امام (ره) بنیانگذاری کرد و در همه مراحل پیروزی انقلاب و پس از آن در زمان رحلتش ادامه یافت و همه دنیا شاهد حضور باشکوه مردم در دفاع از ارزش‌های متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی بودند و این رمز ماندگاری انقلاب است.

او تصریح کرد: امروزه هم مقام معظم رهبری به عنوان جانشین به حق امام راحل همین راه را طی می‌کند و شهید سردار سلیمانی نیز به عنوان سرباز انقلاب حماسه‌هایی بی نظیری را خلق می‌کند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان تاکید کرد: سردار سلیمانی با رفتار بی نظیر خود به ما این پیام را داد که اگر بخواهیم محبوب و در جامعه اثرگذار و نام نیکی از خود برجای بگذاریم راهی جز صداقت، خدمتگذاری بی منت به مردم به عنوان، ولی نعمات ما نداریم.

او اظهار داشت: باید قدردان راه امام (ره) و شهدا باشیم و در حقیقت امروزه اگر اقتدار و عظمت داریم به برکت خون شهدا و همه کسانی که در راه اعتلای انقلاب ایثار و از خودگذشتگی نمودن در مسیر رشد و توسعه کشور گام نهادند.

خوش اقبال اذعان داشت: باید در راستای ایجاد امید و نشاط در جامعه خود را برای ورود به یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی استفاده کنیم.

او در پایان گفت: مقام معظم رهبری راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات را به عنوان دو آزمون مهم پیش روی مردم و مسئولان برشمردند که با درایت مردم از آزمون ۲۲ بهمن با سربلندی ملت عبور کردند و امیدواریم با حضور باشکوه در انتخابات هم باعث عظمت ایران اسلامی شده و دشمنان را مایوس کنیم.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتخابات مجلس 98 مجلس شورای اسلامی مقام معظم رهبری سردار سلیمانی خوش اقبال ۲۲ بهمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۴۱۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار سلیمانی:‌ حمله به اسرائیل فقط با ذره‌ای از قدرتمان بود

رئیس سازمان بسیج گفت: رژیم صهیونیستی همه ظرفیت‌های خود را برای مقابله با پهپادها و موشک‌های ایران در عملیات وعده صادق پای کار آوردند اما جمهوری اسلامی فقط ذره‌ای از قدرت و توانایی نظامی خود را به کار گرفت. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، سردار غلامرضا سلیمانی عصر امروز در مراسم اختتامیه هفتمین جشنواره ملی مردمی‌ «‌مدرسه عشق» با اشاره به حوادث فلسطین اظهار داشت: بیش از 6 ماه است که‌ چشمانِ مردم دنیا به یک نقطه از جغرافیای زمین و حوادث غزه دوخته شده است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه رژیم جعلی و کودک‌کش صهیونیستی براساس یک توطئه بزرگ از سوی قدرت‌های مسلطِ دنیا در دوره‌ای با نقش بستن خیالات شوم در اذهان استکبار جهانی، شکل گرفت تصریح کرد: داستان غم‌انگیز کشتار مردم مظلوم فلسطین و اشغالگری‌ها در واقع از سال 1917 آغاز شد و انگلیس و قدرت‌های جهانی با نیت شوم برای جهان اسلام مرتکب این جنایت علیه فلسطین شدند و فلسطین اشغال شد؛ در ادامه، صهیونیست‌ها مردم را از خانه‌هایشان اخراج کرده و به چپاول پرداختند.

سردار سلیمانی با بیان اینکه در طول این سال‌ها، بیش از 65 حادثه با قتل عام علیه مردم مظلوم فلسطین رخ داده است افزود: طوفان‌الاقصی پاسخی به ظلم‌های تاریخی‌ صهیونیست‌ها بر ملت فلسطین بود.

وی ادامه داد: در آن زمان، انگلیس و فرانسه در بسیاری از سرزمین‌های اسلامی حضور و سیطره داشتند و اگر ملت‌های مسلمان در همان زمان علیه ظلم به‌پا می‌خاستند شاهد این حجم از جنایت نبودیم اما امروز بشریت به الطاف الهی بیدار شده و با استفاده از ظرفیت فضای مجازی و رسانه‌ها و با تلاش انسان‌های بیدار، رژیم کودک‌کش و اشغالگر صهیونیستی به عنوان منفورترین مجموعه جعلی جهان شناخته شده و حتی در درون سرزمین‌های اشغالی نیز جمعی از یهودیان به جنایات این رژیم اعتراض می‌کنند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه پایانِ کار وحشی‌گری‌ها و جنایات رژیم صهیونیستی فرا رسیده و پیش‌بینی رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه "رژیم کودک‌کش 25 سال آینده را نخواهد دید،" در حال تحقق است افزود: فروپاشی رژیم صهیونیستی را بایستی در چارچوب به بن بست رسیدن تمدن وحشی و تجاوزگری غرب دانست چراکه غربی‌ها هم در کشورهای دنیا دست به قتل‌عام زدند.

سردار سلیمانی حمله به کنسولگری ایران در دمشق را جسارت‌ و جنایت دیگری از سوی صهیونیست‌ها برشمرد و بیان کرد: مطالبه مردم ایران و تدبیر فرمانده کل قوا بر تنبیه متجاوز قرار گرفت و این اقدام صورت گرفت؛ رسانه‌ها و فرهنگ‌سازان بایستی به این پیروزی بزرگ افتخار کرده و نسبت به انعکاس و تبیین آن مجاهدت کنند.

وی با بیان اینکه قدرت‌های غربی فناوری‌های به‌روز خود را در اختیار رژیم صهیونیستی قرار داده‌اند گفت: رژیم صهیونیستی همه ظرفیت‌های خود را برای مقابله با پهپادها و موشک‌های ایران در عملیات وعده صادق پای کار آوردند اما جمهوری اسلامی فقط ذره‌ای از قدرت و توانایی نظامی خود را به کار گرفت اما ما موفق شدیم.

رئیس سازمان بسیج با بیان اینکه هر رفتاری از سوی رژیم صهیونیستی، پیامد سنگینی را برای این رژیم نامشروع به دنبال خواهد داشت ابراز کرد: ملت بزرگ ایران یک ملت تاریخ‌ساز بوده و تولید قدرت فرهنگی و هنری ملت ایران از انقلاب اسلامی تاکنون در مسیر جدیدی قرار گرفته است.

سردار سلیمانی با اشاره به اینکه نظام سلطه با تمام توان و قدرت خود در برابر جمهوری اسلامی ایستاده چون از قدرت فرهنگی این ملت نگران است عنوان کرد: در دنیا، فقط داشتن قدرت نظامی برای یک ملت کافی نیست و اگر ملتی قدرت مادی و نظامی و تکنولوژی داشته باشد اما فاقد روحیه مقاومت باشد موفق نخواهد شد و این درس ملت ایران به دنیا است و طوفان‌الاقصی نیز حرکتی بود تا ملت‌ها در مقابل تمدن مخرب و ویرانگر غرب بایستند و هوشیار شوند.

وی با بیان اینکه طبق سنت الهی، جبهه حق بر باطل پیروز خواهد شد تصریح کرد: ادامه راه جبهه حق امروز در عرصه فرهنگ، هنر و رسانه اهمیتی بیش از مجاهدت در میدان‌های دفاعی دارد و چیزی که باعث پیروزی غزه شده نیز قدرت رسانه و هنر است که باعث دیده شدن ملت فلسطین شد و از سوی دیگر، اسراییل نتوانست اراده خود را بر ملت مظلوم و مقتدر و بی‌دفاع غزه تحمیل کند و این همان درسی است که‌ امروز مقاومت به بشریت داده است.

سردار سلیمانی با اشاره به اینکه مسئله فلسطین به عنوان مقاومت عاشورایی و حماسه حسینی بی‌نظیر در مقابل چشمان ما است، خاطرنشان کرد: مسئله جهان اسلام، فلسطین بوده و ملت ایران در طول تاریخ برای آزادی این مردم از هیچ تلاشی دریغ نکرده است و همچنان در کنارشان هستند.

وی با اشاره به رویداد‌های فرهنگی هنری بسیج، ادامه داد: جشنواره "مدرسه عشق" هرساله در یکی از استان‌ها برگزار خواهد شد تا با کارهای بزرگ فرهنگی و هنری، گامی مهم در عرصه اعتلای فرهنگ ایرانی، اسلامی و مقاومت برداشته شود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تاکید بر ضرورت سرمایه‌گذاری گسترده در جهت پشتیبانی از آثار فرهنگی و هنری و کشف استعدادها در این زمینه خاطرنشان کرد: در پشتیبانی از آثار فرهنگی و هنری، همه رشته‌های هنری و سلیقه‌ها را باید در بر بگیرد تا میدانی باز و وسیع برای جوانان و نوجوانان ایران باشد.

سردار سلیمانی با اشاره به اینکه استقبال و همراهی مشارکت‌کنندگان حتما یک قدرت بزرگ فرهنگی و هنری برای ملت ما خلق خواهد کرد، گفت: فرهنگ در کشور ما در همه دوره‌های تاریخ وجه مردمی خود را از دست نداده است و در دوره انقلاب اسلامی علیرغم همه فشارها، جنگ تحمیلی و فتنه‌ها مورد توجه رهبر معظم انقلاب و ارکان نظام بوده که امیدواریم با برگزاری رویدادهایی فاخر شاهد پیشرفت این عرصه خطیر باشیم البته در حوزه دیده شدن هنرمندان و آثارشان نیز غفلت‌هایی صورت گرفته که باید جبران شود.

انتهای پیام/612/.

 

دیگر خبرها

  • زمینه حضور پرشور مردم ورامین در دور دوم انتخابات فراهم شده است
  • برگزاری نشست همدلی نیرو‌های مسلح در مشهد
  • سردار سلیمانی: ایران در عملیات وعده صادق گوشه‌ای از توانمندی‌های خود را به کار گرفت
  • سردار بلندپایه سپاه که نامش در سریال ضدایرانی آورده شد /همرزم سردار سلیمانی که جلوی تکفیری ها ایستاد
  • سردار سلیمانی:‌ حمله به اسرائیل فقط با ذره‌ای از قدرتمان بود
  • اسرائیل یک رژیم جعلی و منفور است
  • ارتش مایه مباهات و سربلندی ملت ایران است
  • تهران قدیم| گشت و گذار دختران جوان در تهران ۱۰۰ سال قبل / عکس
  • تجدید میثاق ارتشیان کرمان با سردار شهید حاج قاسم سلیمانی
  • مدیران گره‌گشای مشکلات مردم باشند