Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-03-28@11:06:25 GMT

فراخوان عضویت در «انجمن علوم قضایی ایران»

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۴۱۶۰۵

فراخوان عضویت در «انجمن علوم قضایی ایران»

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه قوه قضاییه،  فراخوان عضویت در «انجمن علوم قضایی ایران»  از سوی پژوهشگاه قوه قضاییه منتشر شد.

در این فراخوان آمده است: در اجرای مجوز کمیسیون انجمن­‌های علمی ایران، «انجمن علوم قضایی ایران» تحت نظارت وزارت علوم،  تحقیقات و فناوری تشکیل و به منظور گسترش، پیشبرد و ارتقاء علمی دانش حقوقی و قضایی و توسعه کیفی نیرو‌های متخصص و بهبود بخشیدن به امور آموزشی و پژوهشی در زمینه دانش‌های علمی و کاربردی مرتبط با قضاء، از کلیه افرادی که دارای مدرک کارشناسی ارشد و یا بالاتر در کلیه گرایش‌­های رشته‌های حقوق، مدیریت، علوم انتظامی و نیز رشته‌های وابسته هستند، دعوت به عمل می­‌آورد جهت ثبت نام و تکمیل مدارک عضویت به وب سایت پژوهشگاه قوه قضائیه به نشانی http://www.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ijri.ir/ مراجعه کرده و نسبت به بارگذاری مدارک مورد نیاز اقدام فرمایند.

بر اساس این فراخوان اولویت­‌های فعالیت­ «انجمن علوم قضایی ایران» بدین شرح است:

۱.انجام تحقیقات علمی و فرهنگی در سطح ملی و بین‌المللی با محققان و متخصصانی که به گونه‌ای با علومی به مانند حقوق، مدیریت، فناوری اطلاعات، فقه، روانشناسی، علوم انتظامی و ... سر و کار دارند.   ۲.همکاری با نهاد‌های اجرایی، علمی و پژوهشی در زمینه ارزیابی و بازنگری و اجرای طرح‌ها و برنامه‌های مربوط به امور آموزش و پژوهش در زمینه علمی موضوع فعالیت انجمن.   ۳.ترغیب و تشویق پژوهشگران و تجلیل از محققان و استادان ممتاز.   ۴.ارائه خدمات آموزشی و پژوهشی و فنی.   ۵.برگزاری گردهمایی‌های علمی در سطح ملی، منطقه‌ای و بین‌المللی.   ۶.انتشار کتب و نشریات علمی؛   ۷.و سایر اقدامات لازم برابر مصوبات هیأت مدیره انجمن.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: فراخوان عضویت پارسی خبر پژوهشگاه قوه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۴۱۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور ۳۱ حکم سبز در سال ۱۴۰۲ در مراجع قضایی آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،دکتر سعید شهند صدور این احکام را نشان از اهتمام و توجه ویژه قضات استان به امر حفاظت و صیانت از محیط زیست و انفال الهی دانست و افزود: مامورین یگان حفاظت محیط زیست در راستای عمل به وظایف سازمانی خود و صیانت از ودیعه های الهی، با حضور شبانه روزی در مناطق و عرصه های طبیعی با هرگونه تخلف زیست محیطی برخورد کرده و متخلفین به مراجع قضایی معرفی شده اند.

وی با اشاره به اهمیت  اقدامات فرهنگی آموزشی در این زمینه بیان کرد:  کارشناسان آموزش  و محیطبانان حفاظت محیط زیست در سراسر استان نیز با برگزاری کلاس ها و کارگاه های آموزشی در طول سال تلاش می کنند تا با افزایش آگاهی ها و اشاعه فرهنگ حفاظت از محیط زیست ، میزان تخلفات و جرایم این حوزه به حداقل برسد.

شهند تهیه علوفه برای حیات وحش ، تهیه بسته های آموزشی زیست محیطی و آبیاری درختان پارک ملی دریاچه ارومیه را از جمله احکام سبز صادر شده برشمرد و افزود  : سازمان حفاظت محیط زیست از همفکری و هم افزایی قضات و مسوولان و مدیران دستگاه قضایی در این عرصه بهره مند بوده است و حمایت دستگاه قضایی از مامورین یگان حفاظت محیط زیست به عنوان ضابطین قضایی ، زمینه برخورد قاطع آنان را در برخورد با متخلفین این حوزه فراهم می سازد.

دیگر خبرها

  • آخرین مهلت ارائه پروپوزال به فراخوان طراحی سامانه هوشمند تشخیص بیماری‌های دندان
  • صدور ۳۱ حکم جایگزین حبس در آذربایجان غربی در حمایت از محیط زیست
  • صدور ۳۱ حکم سبز در سال ۱۴۰۲ در مراجع قضایی آذربایجان غربی
  • ۲۰۰ طرح تحقیقاتی حوزه علوم شناختی به نتیجه رسید
  • جزئیات فراخوان طراحی کیت ارزیابی کیفیت مواد غذایی اعلام شد
  • تولد نخستین دوقلو‌های سال ۱۴۰۳ در استان سمنان
  • فراخوان جشنواره استانی علمی، فرهنگی و هنری جوانی جمعیت منتشر شد
  • بیش از ۱۰۰ مرکز قرآنی وابسته به انجمن قرآن‌پژوهی حوزه در قم فعال است
  • آغاز فراخوان جشنواره استانی علمی، فرهنگی و هنری جوانی جمعیت
  • اخراج یا بازنشسته شدن ۴۰ نفر از اعضای هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران