Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-25@02:27:08 GMT

کاهش تولید اوپک بسیار ناچیز خواهد بود

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۴۱۶۱۰

کاهش تولید اوپک بسیار ناچیز خواهد بود

خبرگزاری آریا - مؤسسه اعتبارسنجی مودیز با توجه به پیامدهای گسترش ویروس کرونا، پیش‌بینی کرد کاهش تولید نفت اوپک ناچیز باشد.
به گزارش شبکه خبری سی‌ان‌بی‌سی، ویکاس هالان، از مدیران مؤسسه اعتبارسنجی مودیز، اعلام کرد تأثیر ویروس کرونا بیشتر در بخش‌هایی حس می‌شود که به‌طور مستقیم با مشتریان در ارتباط هستند، از جمله بخش‌های خرده‌فروشی، مهمان‌داری و حمل‌ونقل و ممکن است این مسئله بر کالاهایی همچون نفت تأثیر بگذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی درباره تأثیر ویروس کرونا بر تقاضا و قیمت نفت گفت: در ارتباط با ابهام‌های مربوط به شیوع (ویروس)، بخش زیادی از آن تاکنون در قیمت‌ها لحاظ شده است، مشروط بر اینکه غافلگیری‌های بیشتری درباره آمارها پیش نیاید تا حدی عقب‌افتادگی تقاضا وجود داشته که به‌زودی دوباره جریان می‌یابد و با افزایش تقاضا، شاهد تأثیر آن پس از مهار ویروس کرونا خواهیم بود.
این کارشناسان اعلام کرد رشد تقاضا، به‌ سرعت مهار وضع و بازگشت فعالیت‌ها به وضع عادی در چین بستگی خواهد داشت.
هالان افزود: اوپک همچنان به سهمیه تولید خود پایبند خواهد بود و شاید کمی کاهش (تولید) دهد. فکر نمی‌کنم آنها به شکلی چشمگیر تولید خود را نسبت به نشست آخرشان کاهش دهند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۴۱۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی خطوط اتوبوسرانی شمال به جنوب و شرق به غرب

رضا دوستی رئیس سازمان حمل و نقل مسافر شهرداری کرمانشاه گفت : در راستای رفاه حال شهروندان کرمانشاهی خطوط اتوبوسرانی کریدور شمال به جنوب (طاق‌بستان-فردوسی) و شرق به غرب (کیهانشهر-دولت آباد) راه‌اندازی شد.

وی افزود: اتوبوس‌ها در ۱۵ مسیر که بیش از ۳۰ شهرک است تقویت شده که می‌توان به شهرک‌های باغ ابریشم و مجتمع میلاد، تعاون، معلم، شهرک صادقیه، شهرک الهیه، سجادیه، قبرستان بریموند، نوکان، دولت‌آباد و مسیر‌های مرکز شهر از جمله خیام، پردیس، بهار، بازار، کرناچی، ظفر، مسکن اشاره کرد.

رئیس سازمان حمل و نقل مسافر شهرداری کرمانشاه تصریح کرد: از شهروندان تقاضا داریم برای پارک خودرو‌های شخصی خود به جای اینکه به ترمینال مراجعه کنند به پارکینگ‌های سطح شهر مراجعه کنند.

وی ادامه داد: در گذشته در ترمینال فضای خالی بوده، اما اکنون به دلیل ورود اتوبوس‌ها به ناوگان فضای کافی برای پارک اتوبوس‌ها نیست لذا تقاضا داریم شهروندان این موضوع را رعایت کنند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • ازسرگیری صادرات نفت کردستان
  • اختلال محسوس قیمت مسکن در تبریز و تهران؛ آپارتمان ۹۰ تا ۱۵۰ متری چند؟
  • نیم سکه همچنان در صدر تقاضا
  • درخواست اوپک از عراق برای ازسرگیری صادرات نفت اقلیم کردستان
  • فروش بیش از ۱۱۷ هزار سکه در مرکز مبادله | ربع‌سکه در صدر تقاضا
  • فردا؛ احتمال افزایش شاخص کل بیشتر از کاهش
  • سیل و طوفان این‌بار چین را هدف گرفت
  • راه اندازی خطوط اتوبوسرانی شمال به جنوب و شرق به غرب
  • تأثیر آب و سرکه سیب در کاهش وزن + فیلم