Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام محمدصالحی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا، اظهار داشت: این جشنواره در چهار محور وقف، بقاع متبرکه، قرآن و امور خیریه برگزار شد.

به گفته وی، این جشنواره بااستفاده از زبان هنر به معرفی و فرهنگ سازی سنت وقف پرداخت که در محل بقعه مبارکه امامزاده ابراهیم(ع) برگزار شد.

وی از ارسال فیلم، عکس، نقاشی و طراحی به عنوان قالب های آثار ارسالی یاد کرد و افزود: این جشنواره با هدف فرهنگ سازی و آشنایی مردم با فرهنگ وقف و تعالیم اسلامی، به مناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی برای سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صالحی، برتلاش برای احیای موقوفات استان تاکید کرد و افزود: موقوفات در استان فراوان است و برای معرفی آن به مردم نباید از هیچ کوششی دریغ ورزیم.

این مسوول یادآور شد، در این جشنواره ۱۰۶ اثر در رشته‌های طراحی، عکاسی، نمایش میدانی، نقاشی و نقاشی حجمی، گرافیک در موضوعات وقف، بقاع متبرکه، قرآن کریم و امورخیریه به دبیرخانه ارسال شد که مورد ارزیابی قرار گرفت و این تعداد به عنوان آثار برگزیده معرفی شدند.

برچسب‌ها سازمان اوقاف و امور خیریه کرمانشاه وقف

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان اوقاف و امور خیریه کرمانشاه وقف سازمان اوقاف و امور خیریه کرمانشاه وقف برگزار شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۴۱۶۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور کشور‌های اسلامی در جشنواره مد و لباس مداومت

پوریا جلالی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه در نشست صمیمی با هنرمندان و اهالی فرهنگ و هنر و رسانه که به همت دستیار مردمی‌سازی فرمانداری کنگاور در این شهرستان برگزار شد، گفت : نگاه ما به شهرستان‌ها یک نگاه ویژه است و با توجه به ظرفیت‌های موجود در کنگاور تلاش می‌کنیم که جشنواره‌هایی را به میزبانی این شهرستان برگزار کنیم. 

وی با تاکید بر اینکه اداره ارشاد پدر معنوی اهالی فرهنگ و هنر و رسانه است، خاطرنشان کرد: ما از آثاری که با ارزش‌ها و فرهنگ جامعه منافات نداشته باشد حمایت می‌کنیم. 

جلالی در ادامه با بیان اینکه کرمانشاه می‌تواند میزبان بزرگترین رخداد‌های بین‌المللی باشد، اذعان داشت: در تلاش هستیم با ایجاد هماهنگی‌های لازم دهه فرهنگ کرمانشاه را در اروپا به میزبانی ایتالیا یا فرانسه برگزار کنیم و در همین راستا همه شهرستان‌های استان نیز حضوری موثر خواهند داشت و آثاری که به مفاهیم مقاومت و اربعین حسینی (ع) اشاره داشته باشند، در این جشنواره بین‌المللی ارائه و آثار برتر تجاری و به صورت انبوه تولید می‌شود .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • تیم‌های برگزیده هجدهمین دوره مسابقات ربوکاپ آزاد ایران معرفی شدند
  • حضور کشور‌های اسلامی در جشنواره مد و لباس مداومت
  • داوران جشنواره ملی طنز و رسانه ( طنز پهلو) معرفی شدند
  • ملایر میزبان جشنواره موسیقی «شب‌های تاک»
  • اختتامیه دهمین دوره هفته هنر انقلاب برگزار شد
  • مستند‌ساز لرستانی برگزیده جشنواره سراسری مدرسه عشق
  • چهره برگزیده هنر انقلاب در سال ۱۴۰۲ معرفی شد
  • بیست‌وششمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان اصفهان برگزار می‌شود
  • داوران جشنواره طنزپهلو معرفی شدند
  • بیست و ششمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان اصفهان برگزار می‌شود