Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس رئیس هیئت نظارت بر انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی آذربایجان غربی گفت: این سامانه اینترنتی و متعلق به شورای نگهبان بوده و به منظور دریافت گزارش و اسناد تخلفات انتخاباتی ایجاد شده است.

قنبر کریم نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار کرد: دور یازدهم انتخابات مجلس شورای اسلامی، ۹ هزار ناظر بر روند اجرای انتخابات نظارت می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در دور قبل، تعداد ناظران ۸ هزار نفر بود، تصریح کرد: تلاش شده علاوه بر افزایش ناظران، تعداد شعبات اخذ رای نیز افزایش یابد.

وی از راه اندازی سامانه "مردم ناظر" در استان، همزمان با سایر استانهای کشور خبر داد و گفت: این اقدامی مهم از سوی شورای نگهبان برای افزایش سلامت انتخابات است.

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی آذربایجان غربی اعلام کرد: این سامانه اینترنتی و متعلق به شورای نگهبان بوده و به منظور دریافت گزارش و اسناد تخلفات انتخاباتی به آدرس mardomnazer.shora-gc.ir ایجاد شده است.

کریم نژاد با اشاره به اقدامات اجرا شده برای برگزاری هر چه بهتر انتخابات، ادامه داد: هماهنگی لازم جهت بازگشایی راه روستایی و تسهیل در رفت و آمد به روستاها عملیاتی شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه ۲ هزار و ۱۱۷ شعبه شهری و روستایی اخذ رای در استان برای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در نظر گرفته شده است.


انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی شورای نگهبان آذربایجان غربی هیئت نظارت مجلس شورای اسلامی آذربایجان غربی یازدهمین دوره شورای نگهبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۴۱۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جذب اعتبارات مورد نیاز طرح‌های آبرسانی البرز ویژه پیگیری می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، حمیدرضا نامداری از دیدار با علیرضا عباسی، نماینده مردم کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا در مجلس شورای اسلامی خبر داد و دستاورد این نشست را در مسیر پیشرفت پروژه‌های آب و فاضلاب استان مطلوب عنوان کرد.

وی افزود: در این دیدار گزارش مبسوطی از وضعیت پروژه‌ها و طرح‌های آب و فاضلاب سطح استان البرز ارائه و اهمیت حمایت مسؤولان استان به ویژه نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مسیر پیشبرد اهداف شرکت آب و فاضلاب استان البرز یادآور شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان البرز بیان کرد: پیرو وعده مساعد نماینده منتخب مردم در مجلس شورای اسلامی، مقرر شد تا جذب اعتبارات مصوب سفر ریاست جمهوری در خصوص پروژه‌های آب و فاضلاب به صورت ویژه پیگیری و محقق شود.

کد خبر 6085031

دیگر خبرها

  • فقط نیم درصد از مردم مشمول قانون مالیات بر سوداگری می‌شوند
  • نتیجه دور دوم انتخابات نقش موثر در کارآمدی مجلس آینده دارد
  • نماینده مجلس : مردم از چپاول‌های درشت مانند چای دبش نتیجه می‌گیرند که اموال آنان بلاصاحب است
  • اظهارات علیرضابیگی درباره فساد چای دبش، خودرو‌های شاسی بلند، اعتراضات سال ۱۴۰۱ و ...
  • اظهارات جنجالی علیرضابیگی درباره فساد چای دبش، خودروهای شاسی بلند، اعتراضات سال 1401 و ...
  • کنایه ذوالنوری به قالیباف: اگر رئیس شوم، از بیرون به صورت اتوبوسی جمعیت ناآشنا به مجلس نمی‌آورم
  • علیرضابیگی: مردم از چپاول‌های درشت مانند چای دبش نتیجه می‌گیرند که اموال آنان بلاصاحب است
  • جذب اعتبارات مورد نیاز طرح‌های آبرسانی البرز ویژه پیگیری می‌شود
  • حضور پُر شور در دور دوم انتخابات سبب تشکیل «مجلس کارآمد» می‌شود
  • انعکاس راهپیمایی حمایت از عملیات وعده صادق از شبکه آذربایجان غربی