Web Analytics Made Easy - Statcounter

داود پرهیزکار در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره تصمیم ایران برای گرفتن میزبانی جام ملت های فوتسال آسیا گفت: ایران شرایط میزبانی جام ملت های آسیا را دارد و تلاش می کنیم از این فرصت، به نحو احسن استفاده کنیم. ایران آخرین بار سال ۲۰۰۳ میزبان جام ملت ها بود و باتوجه به اینکه سابقه خوبی در برگزاری مسابقات داریم، به این فکر هستیم که میزبانی این دوره را هم بگیریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز نامه درخواست میزبانی ارسال می‌شود
وی ادامه داد: کنفدراسیون فوتبال آسیا تصمیم می گیرد که آیا ترکمنستان آمادگی برگزاری جام ملت ها را دارد یا خیر. اگر این کشور شرایط میزبانی نداشت، ما می توانیم میزبان شویم. امروز رسما نامه درخواست میزبانی را به AFC می فرستیم. قبل از آن لازم بود که جلسات داخلی در ایران داشته باشیم و همه چیز هماهنگ شود.

حداقل ۵ شهر ایران شرایط میزبانی دارند
رئیس کمیته فوتسال در خصوص اینکه به نظر می رسد ایران زیر ساخت های لازم برای میزبانی در جام ملت ها را ندارد، اظهار کرد: اتفاقا بستر مناسبی برای میزبانی در ایران فراهم است. هم هتل و هم سالن های استاندارد در تبریز، ارومیه، اردبیل، اصفهان و تهران داریم و حداقل ۵ شهر ما شرایط میزبانی را دارند.

میزبانی جام ملت ها یک بحث ملی است
پرهیزکار همچنین درباره شرط ورود بانوان به سالن برای گرفتن میزبانی، گفت: به هر حال میزبانی در جام ملت ها، اتفاق بزرگی است. این یک بحث ملی است. تمام کشور باید پشت فدراسیون باشد. ۱۶ کشور در جام ملت ها حضور دارد و این یک فرصت مناسب است که اثبات کنیم ایران امنیت دارد.

تایلند و کویت هم خواهان برگزاری جام ملت ها هستند
وی در پاسخ به این سئوال که کدام کشورها به جز ایران خواهان گرفتن میزبانی جام ملت ها از ترکمنستان هستند؟ تاکید کرد: کشورهای تایلند و کویت اقداماتی داشته اند. مطمئنم دیگر کشورهای عربی هم تمایل به میزبانی دارند. ما هم عقب نمی کشیم و هر روز تلاشمان را انجام خواهیم داد تا به یک نتیجه برسیم.

AFC می‌خواهد میزبانی را از ترکمنستان بگیرد
رئیس کمیته فوتسال ایران همچنین در خصوص وضعیت ترکمنستان و اینکه موضع مسئولان فوتسال این کشور برای میزبانی در جام ملت ها چیست؟ یادآور شد: مسئولان ترکمنستان که به ما پاسخگو نیستند ولی از طریق دوستانمان در این کشور و در AFC متوجه شده ایم که می خواهند میزبانی را از ترکمنستان بگیرند. برای همین ما هم امروز درخواست رسمی میزبانی را ارسال می کنیم.

از AFC خواستیم یک زمان تقریبی برای برگزاری اعلام کند
پرهیزکار با اشاره به بلاتکلیفی برنامه های تیم ملی فوتسال به خاطر نامشخص بودن زمان برگزاری جام ملت ها، گفت: ما روز گذشته نامه ای را برای AFC ارسال کردیم که حداقل یک بازه زمانی را برای برگزاری جام ملت ها تعیین و اعلام کنند. برای برگزاری چند بازی دوستانه و تورنمنت تدارکاتی برنامه ریزی کرده ایم ولی چون تاریخ جام ملت ها را نمی دانیم، نمی توانیم کاری انجام بدهیم. امیدواریم ظرف امروز یا فردا پاسخی به نامه ما بدهند.

احتمالا مسابقات قبل از ماه رمضان برگزار می‌شود
وی ادامه داد: استنباط شخصی من این است که AFC جام ملت ها را پیش از جام رمضان یعنی اواخر فروردین و اوایل اردیبهشت برگزار کند. اگر جام ملت ها در ماه رمضان برگزار شود، شرایط برای کشورهای مسلمان سخت می شود. بعد از ماه رمضان هم فرصت زیادی تا جام باشگاه های آسیا و سپس جام جهانی نیست. برای همین بهترین زمان برای جام ملت ها همان اوایل اردیبهشت است.

تشکیل کارگروه با حضور چند وزارتخانه در صورت پاسخ مثبت AFC
رئیس کمیته فوتسال هم در پاسخ به این سئوال که «برای گرفتن میزبانی جام ملت ها، با چه نهادها و وزارتخانه هایی مذاکره داشته است؟» گفت: همانطور که گفتم این میزبانی، عزم ملی می خواهد. بنده روز گذشته با وزیر ورزش صحبت کردم و ایشان هم استقبال کرد و نگاه مثبتی داشت. آقای سلطانی فر اعلام کرد وزارت ورزش هر کمکی لازم باشد انجام می دهد. اگر پاسخ AFC به درخواست ما مثبت باشد باید کارگروهی از کمیته فوتسال، فدراسیون فوتبال، وزارت ورزش، وزارت بهداشت، وزارت خارجه، وزارت کشور و وزارت اقتصاد تشکیل بدهیم و کار را جلو ببریم.

امیدوارم رئیس بعدی فدراسیون شرایط فوتسال را درک کند
پرهیزکار در پایان درباره برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال و تاثیر احتمالی این انتخابات بر فوتسال گفت: امیدوارم هرکسی به عنوان رئیس فدراسیون انتخاب می شود، شرایط فوتسال را درک کند چون جام ملت های آسیا و سپس جام جهانی را در پیش داریم. البته تیم ملی فوتبال هم چهار بازی سرنوشت ساز در پیش دارد ولی بعد از آن، اولویت حتما با فوتسال است.

کد خبر 4855730 مرتضی احمدی

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم ملی فوتسال ایران فوتسال جام ملت های فوتسال آسیا 2020 فوتسال جام ملت های آسیا ترکمنستان کنفدراسیون فوتبال آسیا تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ قهرمانان فوتبال آسیا لیگ برتر فوتبال ایران دراگان اسکوچیچ لیگ قهرمانی فوتبال آسیا تیم ملی فوتبال ایران دربی فدراسیون فوتبال لیگ برتر والیبال والیبال کشتی فرنگی کشتی آزاد الاهلی عربستان گرفتن میزبانی جام ملت ها میزبانی در جام ملت ها برای گرفتن میزبانی برگزاری جام ملت ها رئیس کمیته فوتسال برای میزبانی شرایط میزبانی برای برگزاری جام ملت ها جام ملت ماه رمضان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۴۱۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام ملت‌های فوتسال آسیا | پیروزی سه گله ایران مقابل افغانستان

تیم ملی فوتسال ایران مقابل افغانستان به برد رسید. 

طرفداری | تیم ملی فوتسال کشورمان در اولین دیدارش در جام ملت های آسیا 2024 در تایلند به مصاف تیم ملی فوتسال افغانستان رفت و به برتری 3 بر یک رسید.

گل‌های ایران در این مسابقه توسط مهدی کریمی در دقیقه 10 و سعید احمدعباسی (2بار در دقایق 21 و 22) به ثمر رسید.

گل افغانستان نیز توسط مهران غلامی در دقیقه 26 به ثمر رسید.تیم ملی فوتسال ایران در دیدار بعدی باید با تیم ملی فوتسال بحرین مسابقه بدهد.

ایران در این مسابقه با ترکیب ابتدایی باقر محمدى، محمدرضا سنگ‌سفيدى، مهدى كريمى، سالار آقاپور و بهروز عظيمى وارد زمین شد.

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • شروع ستاره لژیونر با توپ پُر در جام ملت‌ها
  • برد خفیف ایران بر افغانستان در گام اول جام ملتها
  • شاگردان شمسایی جام ملت‌های آسیا را با برد آغاز کردند
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا | پیروزی سه گله ایران مقابل افغانستان
  • آخرین وضعیت تیم ملی فوتسال ایران در جام ملت‌های آسیا
  • تیم فوتسال افغانستان به مصاف ایران می رود
  • شمسایی: افغانستان تیم با استعدادی است
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا؛ برگزاری تمرین تیم ملی ایران
  • شمسایی: افغانستان می‌تواند شگفتی‌ساز شود
  • آغاز نبرد ۱۶ تیم آسیایی برای کسب مجوز جام جهانی فوتسال