Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@17:24:14 GMT

اجرای «الف کاف شین» در عمارت روبرو

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۴۱۷۳۳

اجرای «الف کاف شین» در عمارت روبرو

نمایش  "الف کاف شین" به کارگردانی روزبه حسینی از اول اسفند ماه در مجموعه فرهنگی هنری عمارت روبرو اجرا می شود.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی مجموعه فرهنگی هنری عمارت روبرو، نمایش  "الف کاف شین" با طراحی، نویسندگی و کارگردانی روزبه حسینی  از اول اسفند ماه و ساعت 20:30 در پلتفرم عمارت روبرو اجرا می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نمایش در مورد زنی است که در کنکاش زندگی شاعرانه اما پر چالش با همسر نویسنده اش درگیر فضایی از توهم و واقعیت، مرگ و زندگی قرار گرفته است.

عوامل این نمایش عبارتند از:بازیگران: سیما شکری، مریم اسماعیلی، مریم پابرجا، نازنین زنگنه و آرزو گلشاهی. مجری طرح: گروه فیلم و تئاتر "و ناگهان"، منشی صحنه: زهرا زمانیان، دستیار و برنامه ریز: مریم خدمتی، دستیار دوم: میلاد بهاری، مدیر صحنه: نیره غفاری، ساخت تیزر: علی ضیا سعیدی، عکاسان گروه: ضیا الدین صفویان، محمد گل محمدی، طراحی اقلام تبلیغاتی: آتلیه  و ناگهان.

مخاطبان تئاتری برای دیدن این نمایش از طریق سایت تیوال می توانند اقدام به خرید بلیت کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: عمارت روبرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۴۱۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«هواخوری» صحرا فتحی به صحنه می‌آید

به گزارش خبرگزاری مهر، صحرا فتحی، نویسنده، کارگردان و بازیگر تئاتر، پس از ۵ سال دوری از صحنه، نمایش «هواخوری»، جدیدترین نمایشنامه خود را به صحنه خواهد آورد.

«هواخوری»، خرداد ۱۴۰۳ در یکی از سالن‌های نمایشی تهران روی صحنه خواهد رفت. این اثر نمایشی هم‌اکنون پس از دریافت مجوز، روزهای تمرین را پشت سرمی‌گذارد.

صحرا فتحی، نویسندگی، کارگردانی، بازیگری و تهیه‌کنندگی نمایش‌های «مار بازی»، «پونز»، «شبکاری»، «تئاتر بد»، «آوازه خوان طاس»، «ولپن»، «دکلره»، «سرگرم خودت بودی»، «آتن، مسکو»، «خانه زاد» و... همچنین فیلم‌های کوتاه «زنی که شاعر بود»، «به دریا خوش آمدی» و «بلعیده شده» و نگارش چند فیلمنامه بلند را در کارنامه هنری خود دارد.

این بازیگر و کارگردان با نمایش‌های «دکلره» و «شبکاری» هم در شهرهای مختلف کانادا نیز به اجرا پرداخته است.

صحرا فتحی جایزه بهترین فیلم خارجی در نهمین دوره جشنواره فیلم زنان کالیفرنیا آمریکا با فیلم «زنی که شاعر بود» را دریافت کرده است. همچنین در هفتاد و پنجمین دوره جشنواره فیلم کن حضور داشته و از ۱۰ جشنواره مطرح بین‌المللی جایزه بهترین بازیگر و کارگردانی را دریافت کرده است.

اطلاعات تکمیلی نمایش «هواخوری» به‌زودی منتشر خواهد شد.

کد خبر 6087516 فریبرز دارایی

دیگر خبرها

  • اجرای نمایش تشریفات ساده در تماشاخانه ماه در عمارت سعدی اصفهان
  • حوزه هنری با نمایش «آلاء» به جشنواره مونودرام کارتاژ تونس می‌رود
  • تسویه حساب خواهر با برادر/ در «آگنیتاژ» پرواز می‌کنید؟
  • صحرا فتحی «هواخوری» را به صحنه می‌آورد
  • «هواخوری» صحرا فتحی به صحنه می‌آید
  • «انعکاس شیطان» آماده نمایش شد/ حضور «پیام خصوصی» در کانادا
  • «خرده جنایت‌های زن و شوهری» روی صحنه عمارت نوفل لوشاتو
  • ۶ سال زندگی با «در انتظار گودو»!/ بازی با زمان بر صحنه تئاتر
  • بهرام افشاری به اصفهان رفت
  • اجرای «چه کسی جوجه‌تیغی را کشت» در اصفهان