Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک زوج بریتانیایی که در مسابقات دو در کشورهای مختلف دنیا شرکت کرده اند می گویند که امسال قصد دارند در مسابقه دو یادبود حملات تروریستی در مساجد کرایست چرچ حضور یابند.

به گزارش خبرگزاری شبستان: به نقل از stuff، یک زوج بریتانیایی که به دور دنیا سفر کرده  و  در مسابقات دو بین المللی مختلفی شرکت می کنند، امسال قصد دارند در ماه مارس ، در مسابقه ای که به مناسبت یادبود حمله تروریستی به مساجد کرایست چرچ در نیوزیلند برگزار می گردد شرکت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دیویدو آنه کلارک، یک زوج بریتانیایی هستند که در رویداد های دو در سرتاسر جهان شرکت می کنند و امسال آنان قصد دارند در مسابقه یادبود قربانیان حملات کرایست چرچ حضور داشته باشند.

 

این زوج دونده انگلیسی به کشورهای مختلف در جهان سفر کرده و در مسابقات دو مختلفی شرکت می کنند.  آن ها مسابقات مختلفی در نیوهمپشایر، ایالات متحده، ژاپن، سوئد، لهستان، اتریش، ایتالیا، فرانسه، آلمان و هلند داشته اند.

 

 دیوید کلارک ۶۲ ساله با تایید سفرش به نیوزیلند می گوید: این چالش بعدی ما است. و به صورت آنلاین در مسابقه ثبت نام کرده ایم. این مسابقه یک هفته پیش از نخستین سالگرد حملات تروریستی ۱۵ مارس و دو هفته پس از نهمین سالگرد زلزله مرگبار ۲۰۱۱ برگزار می گردد.

 

 کلارک درباره اهمیت دویدن گفت: دویدن در تمامی سطوح مردم را به همدیگر  نزدیک تر می سازد و یک حس اجتماعی و تجربه مشترک در این رویداد وجود دارد. ما نیز خوشحالیم که امسال توانسته ایم در این رویداد ثبت نام کرده و شرکت کنیم.

 

 لازم به ذکر است حمله تروریستی به مساجد کرایست چرچ که در ۱۵ مارس سال گذشته به وقوع پیوست، یکی از هولناک ترین حوادث در تاریخ نیوزیلند بود. در این حمله خونین یک تروریست استرالیایی تبار طرفدار برتری نژادسفید به نمازگزاران در دو مسجد حمله کرده و ۵۱ نمازگزار را به ضرب گلوله به قتل رساند.

 

 

 

منبع: خبرگزاری حوزه

 

 

پایان پیام/500

منبع: شبستان

کلیدواژه: دوندگان مساجد کرایست چرچ نیوزیلند مساجد کرایست چرچ حمله تروریستی مسابقات دو قصد دارند شرکت می کنند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۴۱۷۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوتین: تروریسم همچنان بزرگترین خطر قرن بیست و یکم است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سانا، رئیس جمهور روسیه گفت حملات تروریستی گروه‌های افراطی، از سوی سازمان‌های اطلاعاتی برخی کشورها حمایت می‌شود.

«ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه اعلام کرد: تروریسم همچنان یکی از خطرناک‌ترین تهدیدها در قرن بیست و یکم است. هدف از حملات تروریستی که سازمان‌های اطلاعاتی برخی کشورها در آن دخیل هستند، از بین بردن پایه‌های قانونی و برهم زدن ثبات کشورهای دارای حاکمیت است. بی شک مهمترین شرط تقویت حاکمیت کشورها و امنیت آنها حفظ ارزش‌های معنوی و اخلاقی و دفاع از آنهاست.

رئیس جمهور روسیه تاکید کرد که همانطور که تجربه تاریخی نشان می‌دهد کشورهایی که هویت ملی خود را حفظ می‌کنند و به فرهنگ خود پایبند هستند به شکلی هماهنگ و مستقل پیشرفت می‌کنند.

پوتین با اشاره به حمله تروریستی اخیر مسکو افزود: شیوه‌های جنایتکاران پیچیده‌تر و وحشیانه تر شده است که این امر یک بار دیگر در حمله تروریستی خونباری ۲۲ مارس در مسکو خود را نشان داد.

رئیس جمهور روسیه تاکید کرد: سازمان‌های اطلاعاتی و آژانس‌های اجرای قانون هویت عاملان این حمله تروریستی و سازمان دهندگان آن را مشخص می‌کنند و هیچ یک از آنها نباید از مجازات در امان بمانند.

کد خبر 6087976

دیگر خبرها

  • متهم شدن ۷ تبعه خارجی در آلمان به ارتباط با داعش خراسان
  • پوتین: تروریسم همچنان بزرگترین خطر قرن بیست و یکم است
  • هشدار جدی مدیر اف.بی.آی درباره حمله احتمالی تروریستی در خاک آمریکا
  • پوتین: نظم نوین جهانی باید منافع اکثر کشورها را تأمین کند
  • پوتین: روش های تروریست ها روز به روز پیچیده تر و وحشیانه تر می شود
  • اسحاق جهانگیری: گفتم حاضر نیستم زن و بچه‌ام را سوار پیکان کنم /در جلسه با نمایندگان و حدادعادل گفتم اجازه نمی دهم تولید ال ۹۰ را متوقف کنید
  • حمله تروریستی در بریانسک روسیه خنثی شد
  • (تصاویر) تشییع و تدفین آخرین شهید حمله تروریستی کرمان
  • تخریب گسترده مساجد غزه، گواه جنگ دینی اسرائیل علیه اسلام + عکس
  • انقلاب اسلامی ایران بر جریان‌های استعماری دنیا مسلط شد