Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر امید امان‌الهی فوق تخصص جراحی کودکان در این ارتباط به ایرنا گفت: بیمار دختر ۱۳ ساله ای است که مدتها دچار درد شکم و یبوست بود که پس از انجام سونوگرافی تشخیص توده شکمی با منشا احتمالی تخمدان راست و همچنین وجود مایع فراوان داخل شکم (آسیت) داده شد.

وی اظهارداشت: این بیمار با احتمال پریتونیت و تومور بدخیم تخمدان در بیمارستان محمد کرمانشاهی به صورت اورژانسی مورد عمل جراحی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: در این جراحی تومور بسیار حجیم تخمدان راست که تمام شکم و لگن را پر کرده بود با موفقیت خارج و برای آزمایش و پاتولوژی ارسال شد و مایع داخل شکم نیز تخلیه گردید و هم اکنون حال عمومی بیمار کاملا خوب و رضایتبخش است.

امان‌اللهی در ادامه توضیح داد: تومورهای تخمدان در اطفال بیشتر از نوع germ cell و شایعترین آنها teratoma است که به ۲ نوع mature و immature تقسیم می شوند که نوع اول اکثر خوشخیم و نوع دوم همراه با سایر germcellتومورهای می توانند بدخیم باشند و دلیل بروز آن می تواند زمینه ارثی و مادر زادی و ژنتیکی داشته باشد.

امان الهی فوق تخصص جراحی کودکان است که با پنج سال سابقه فعالیت در اتاق عمل بیمارستان امام رضا (ع) پس از تاًسیس و افتتاح مرکز دکتر محمد کرمانشاهی از سال ۱۳۹۰ تاکنون در این مرکز فعالیت می‌کند.

به گفته رییس بیمارستان دکتر محمدکرمانشاهی این بیمارستان از سال ۹۰ فعالیت جدید خود را شروع کرده و اکنون بیمارستان ۱۵۶ تخت مصوب و ۱۴۱ تخت فعال دارد، 

دکتر فریبا ویسی با بیان اینکه حدود ۱۵ فوق تخصص کودکان و نوجوانان در این بیمارستان به عنوان یکی از مراکز درمانی فوق تخصصی منطقه غرب کشور مشغول ارایه خدمت هستند، افزود: این بیمارستان در سال گذشته به ۱۳۰ هزار مراجعه کننده خدمات درمانی ارائه کرده که ۱۳ هزار نفر آنها منجر به بستری و ۲ هزار و ۹۴ مورد عمل جراحی شدند.

اکنون ۲ هزار و ۶۸۰ تخت بیمارستانی در قالب ۱۸ بیمارستان دولتی دانشگاه علوم پزشکی، ۲ بیمارستان خصوصی، سه بیمارستان نظامی و ۲ بیمارستان تامین اجتماعی در استان کرمانشاه فعال است.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا تامین اجتماعی جراحی دانشگاه علوم پزشکی عمل جراحی کودکان و نوجوانان انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی فوق تخصص

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۴۱۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف جسد دختر ۱۷ ساله در رودخانه بشار + جزییات ماجرا

کاظم فلاحی دوست مدیرعامل هلال‌احمر کهگیلویه و بویراحمد در تشریح این حادثه گفت: ساعت ۲۰ دقیقه بامداد پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ طبق تماس تلفنی با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات، خبر غرق شدن یک خانم ۱۷ ساله در رودخانه «بشار» منطقه «تل گاه» جاده اصفهان اعلام شد.

وی اظهار کرد: بلافاصله تیم امداد و نجات پایگاه شهید «ازراش» دنا به منطقه اعزام شده و شروع به جستجوی فرد غرق شده کردند که بعد از ۶ ساعت جستجو حدود ساعت ۶ صبح موفق به پیدا کردن جسد فرد غرق شده شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: همچنین عملیات جستجوی جسد کودک ۵ ساله غرق شده در رودخانه خرسان با تیم نجات و غریق هلال احمر و تجهیزات تخصصی همچنان ادامه دارد.

فلاحی دوست به مردم استان کهگیلویه و بویراحمد بخصوص والدین توصیه کرد: کسانی که به فن شنا آشنا نیستند با توجه به اینکه رودخانه‌های استان وحشی هستند و بعضاً از نیم تا ۱۶ متر عمق دارند از شنا کردن در رودخانه‌ها خودداری کنند تا شاهد حوادث ناگوار و تلخ و از دست دادن عزیزان خود نباشیم.

وی تاکید کرد: با توجه به شرایط رودخانه‌ها حتی با آشنا بودن به فن شنا، شنا کردن خطرناک است.

 

منبع: رکنا

tags # اخبار حوادث سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • شرایط وخیم بیماران بیمارستان کمال عدوان غزه
  • غرق شدن دختر ۱۷ ساله در رودخانه بشار
  • کشف جسد دختر ۱۷ ساله در رودخانه بشار + جزییات ماجرا
  • ۷ جراحی موفق و رایگان مغز در اصفهان
  • لیست مرکز کاشت دندان در تهران
  • ثبت تولد اولین سه قلوهای استان اصفهان
  • کاشت الکترود عمقی مغز برای درمان «سندروم لی» یک زن ۲۳ ساله
  • انجام ۱۸۰ هزار عمل جراحی در تعطیلات نوروز
  • فناوری واقعیت‌افزوده، انقلابی بزرگ در جراحی
  • هافبک استقلال در بیمارستان بستری شد