Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@09:00:16 GMT

خبرگزاری لبنان: صدای توپخانه در مزارع شبعا شنیده شد

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۴۱۷۶۹

خبرگزاری لبنان: صدای توپخانه در مزارع شبعا شنیده شد

برپایه این گزارش «ساکنان روستاهای آزاد شده جنوب لبنان نزدیک مزارع شبعا به طور مکرر صدای توپخانه را شنیده اند».

این خبرگزاری به جزییات بیشتر حادثه اشاره نکرد.

مزارع شبعا در سال ۱۹۶۷ میلادی همراه با بلندی های جولان در جنوب سوریه به اشغال نیروهای رژیم اسراییل در آمد.

«نفتالی بنت» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی به تازگی و در گفت وگو با شبکه ۱۲ تلویزیون این رژیم با اشاره به اوضاع امنیتی لبنان گفته است که «جنگ سوم اسراییل با لبنان اجتناب ناپذیر است» .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تلویزیون المیادین لبنان دیروز به نقل از بنت گزارش کرد: من واقعا می‌خواهم از وقوع جنگ سوم با لبنان خودداری کنم اما به احتمال، هیچ راه گریزی از این جنگ نداشته باشیم.

جنگ نخست رژیم اسراییل با لبنان سال ۱۹۸۲ میلادی و جنگ دوم این رژیم علیه حزب الله در سال ۲۰۰۶ میلادی آغاز شد.

برخی کارشناسان در لبنان معتقدند با توجه به قدرت گرفتن حزب الله و وحشت رژیم اسراییل  به ویژه پس از شکست در جنگ سی و سه روزه، آغاز جنگ دیگری از طرف این رژیم علیه لبنان، بعید به نظر می رسد.

برچسب‌ها نخست وزیر اسرائیل بیروت رژیم صهیونیستی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: نخست وزیر اسرائیل بیروت رژیم صهیونیستی نخست وزیر اسرائیل بیروت رژیم صهیونیستی رژیم اسراییل مزارع شبعا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۴۱۷۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت یک رزمنده دیگر حزب‌الله در راه قدس

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب به نقل از شبکه المیادین، جنبش حزب‌الله لبنان امروز اعلام کرد که یکی از رزمندگان آن به نام «علی رضا حرب» ملقب به «ابومهدی» از شهرک المنصوری واقع در جنوب لبنان، در راه قدس به شهادت رسید.   حزب‌الله همچنین اعلام کرد که مبارزان این جنبش تجهیزات جاسوسی رژیم صهیونیستی در پایگاه «حانیتا» را با سلاح مناسب هدف قرار داده و آن را تخریب کردند.   این جنبش همچنین افزود که رزمندگان آن، دو ساختمان مربوط به نظامیان صهیونیست در شهرک صهیونیستی «شلومی» را هدف قرار دادند.   بنابر اعلام حزب‌الله، این حمله در پاسخ به تجاوزات صهیونیست‌ها دشمن صهیونیستی علیه روستاهای جنوب لبنان و ساختمان‌های مسکونی در عیتا الشعب، کفرکلا و الجبین و غیره، صورت گرفت.   حزب‌الله لبنان در چند ماه گذشته و در پی جنایات هولناک رژیم صهیونیستی در نوار غزه و به خاک و خون کشیده شدن شمار زیادی از فلسطینی‌ها در این منطقه، مواضع نظامی این رژیم را در شمال سرزمین‌های اشغالی هدف قرار داده است؛ موضوعی که سبب هراس صهیونیست‌های شهرک نشین در این مناطق شده است.   تاکنون ده‌ها هزار صهیونیست از ترس حملات مقاومت از شهرک‌های نزدیک مرزهای لبنان خارج شده‌اند.   خبرگزاری رویترز پیشتر در گزارشی به وضعیت ساکنان مناطق شمالی اراضی فلسطین اشغالی پرداخت و گزارش داد که از اکتبر گذشته تاکنون حدود ۶۰ هزار صهیونیست ساکنان این مناطق از بیم حملات حزب‌الله لبنان آواره شدند و بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم از رویارویی جدی با آنان هراس دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حملات موشکی مقاومت به «سدیروت»/ شنیده شدن صدای انفجار در «حیفا»
  • حمله پهپادی رژیم صهیونیستی در عمق خاک لبنان
  • شهادت یک عضو دیگر حزب الله در جنوب لبنان
  • حملات هوایی شدید اسرائیل به جنوب لبنان
  • عملیات «وعده صادق» ناتوانی اسراییل را آشکار کرد
  • حزب الله لبنان پهپاد اسرائیل را سرنگون کرد
  • ببینید | عملیات جدید حزب‌ الله لبنان علیه رژیم صهیونیستی
  • شنیده شدن صدای آرام امواج در سواحل مازندران
  • کشته شدن یک رزمنده دیگر حزب‌الله
  • شهادت یک رزمنده دیگر حزب‌الله در راه قدس