Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، مراسم افتتاح شانزدهمین شعبه شرکت کارگزاری بورس بیمه ایران با حضور مهدی محمود رباطی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت کارگزاری بورس بیمه ایران، آبتین کریمی عضو هیأت مدیره، بهزاد درخشان رئیس شورای شهر شهریار، جمعی از فعالان حوزه بورسی و اقتصادی و نمایندگان بیمه ایران این کارگزاری در شهریار برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد سلیمی مسؤول شعبه شهریار کارگزاری بورس بیمه ایران در ابتدای این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل بورس بیمه ایران گفت: با پی‌گیری، تدبیر و تلاش‌های دکتر مهدی محمود رباطی نخستین شعبه کارگزاری بورس بیمه در شهرستان شهریار راه اندازی شد.

وی با اشاره به اهمیت کارگزاری بورس بیمه در شهریار گفت: شهرستان شهریار تا به امروز از وجود کارگزاری بورسی محروم بود و با افتتاح این مرکز چشم انداز خوبی در حوزه بازار بورس بیمه برای این منطقه ترسیم شده است و امید است با هم افزایی و همت تمامی عزیزان بتوانیم شعبه کارگزاری شهریار را جز برترین شعبات در سطح کشور معرفی نمائیم.

رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل کارگزاری بورس بیمه ایران نیز در این مراسم گفت: خوشبختانه شهرستان شهریار با جمعیت بالغ بر ۸۰۰ هزار نفری به تنهایی از برخی استان‌های کشور پرجمعیت‌تر است و با توجه به اینکه یک قطب کشاورزی، صنعتی و تولیدی محسوب می‌شود باعث آن شده که گردش مالی خوبی داشته و جذابیت سرمایه گذاری را بیشتر می‌کند.

مهدی محمود رباطی در ادامه اظهار داشت: متأسفانه تاکنون به سبب نبود آموزش، فرهنگ سرمایه گذاری و جهت گیری‌ها سرمایه‌های مولد به سمت سرمایه گذاری بورس به شکل جدی نیامده است و همین باعث شده است که شهری با پتانسیل بالا از این تالار تخصصی بی بهره باشد.

مدیرعامل کارگزاری بورس بیمه ایران گفت: کارگزاری بورس بیمه ایران در راستای تحقق هدف اصلی خود در خصوص اشاعه فرهنگ سهامداری در بین اقشار مختلف جامعه و ترغیب سرمایه گذاران به سمت بازار بورس و از سوی دیگر ایجاد راهکارهای مناسب و سیاست‌های اشتغالزایی برای نسل جوان، این کارگزاری بورس بیمه ایران را مصمم ساخت تا این بار برای گسترش فعالیت‌های خود شهر شهریار را برگزیند.

وی تصریح کرد: امید است که با همراهی و همکاری تمامی فعالان حوزه اقتصاد، سرمایه و قابلیت‌های ویژه بتوانیم جایگاه شعبه شهرستان شهریار را در رتبه برتر ببینیم.

رباطی گفت: متأسفانه تاکنون به سبب نبود آموزش و فرهنگ سرمایه گذاری، جهت‌گیری سرمایه‌های مولد به سمت سرمایه گذاری بورس به شکل جدی نبوده است و همین باعث شده است که شهری با وجود دارا بودن پتانسیل بالا از حضور هیچ گونه شرکت کارگزاری بهره مند نشده و کارگزاری بورس بیمه ایران به عنوان نخستین کارگزاری در این شهرستان وارد عمل شده است.

متقاضیان و فعالان بازار سرمایه از این پس می‌توانند با مراجعه به شعبه شهریار، میدان فرمانداری، ساختمان ملل پلاک ۶۷ تمامی نیازهای بورسی خود را از طریق این کارگزاری مرتفع سازند.

بر اساس این گزارش شهریار به عنوان قطب صنعتی کشور تاکنون فاقد فعالیت کارگزاری‌های رسمی بورس اوراق بهادار بوده است که با ورود کارگزاری بورس بیمه ایران به این شهر از این پس فعالان بازار سرمایه می‌توانند به سهولت و از طریق کارگزاری بورس بیمه ایران وارد بازار سرمایه شده و سرمایه‌های خود را به سمت این بازار سوق دهند.

کد خبر 4855755

منبع: مهر

کلیدواژه: بیمه ایران بیمه شهریار انتخابات 98 راهپیمایی 22 بهمن دهه فجر بارش برف ایلام بوشهر انتخابات مجلس شورای اسلامی تعطیلی مدارس شهرکرد قزوین انقلاب اسلامی ایران گرگان قاسم سلیمانی بیرجند کارگزاری بورس بیمه ایران رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شهرستان شهریار شعبه کارگزاری شرکت کارگزاری سرمایه گذاری بازار سرمایه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۴۱۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بورس تغییر جهت داد

شاخص کل بازار سرمایه که روز گذشته ۱۳ هزار واحد کاهش داشت امروز تغییر جهت داد و افزایشی شد.

به گزارش ایسنا، شاخص کل بازار سرمایه امروز (چهارشنبه) ۱۰۶۹ واحد رشد کرد و در کانال دو میلیون ۳۰۴ هزار واحدی ایستاد. شاخص هم وزن نیز ۰.۶۱ درصد رشد کرد و در کانال ۷۶۳ هزار واحدی ایستاد.

در این بازار ۳۵۳ هزار معامله به ارزش ۷۹ هزار میلیارد ریال انجام شد و اغلب نمادهای بازار در دامنه مثبت معامله شدند.

نمادهای فملی، شبندر، فایرا و جم بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل بازار سرمایه داشتند و باعث رشد بازار سرمایه شدند. در مقابل نمادهای پارسان و فولاد بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص کل بازار سهام برجای گذاشتند.

شاخص کل فرابورس هم امروزرشد کرد و در کانال ۲۵ هزار و ۶۰۵ واحدی ایستاد.

در معاملات امروز بازار سهام، گروه خودرو بیشترین حجم معاملات را داشت و گروه فلزات اساسی نیز پس از خودرویی ها بیشترین حجم معاملات را از آن خود کردند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نحوه خرید کشنده فاو در بورس
  • «قیمت دلار» برای اولین بار به ۴۴ هزار تومان رسید!
  • شانزدهمین صعود فوتسال ایران به نیمه‌نهایی آسیا؛ قرقیز شکار یوز شد
  • بورس تغییر جهت داد
  • بورس سبزپوش شد؛ رشد مناسب بازار در هفته اول اردیبهشت
  • رشد بورس با افزایش تولید خودرو و صادرات محصولات پتروشیمی
  • کسب نشان طلای بازارهای سهام FEAS  توسط کارگزاری مفید
  • کسب نشان طلای بازارهای سهام FEAS توسط کارگزاری مفید
  • میزبانی فرابورس ایران از چهارمین صندوق املاک و مستغلات کشور ​
  • بورس در راه تصرف تاج و تخت؟