Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارسینه؛ برهان الدین داغ، عضو شورای مرکزی مسلمانان آلمان در گفتگو با پارسینه با اشاره به اینکه کشوری در جهان اسلام نیست که حمایت خود از این طرح آمریکایی را صراحتاً اعلام کند، گفت: ولی نباید فراموش کرد که کارشکنی های برخی کشورهای مرتجع عربی در منطقه، همچنین دخالت قدرت های غربی در غرب آسیا موجب پدید آمدن شرایطی برای رونمایی از این پروژه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آمریکایی ها نیز به صورت کاملا جدی در حال پیگیری این پروژه هستند. در همین راستا داماد ترامپ (جرد کوشنر) نیز پیش دستی کرده و در تهدیدی آشکار از عدم تشکیل کشور مستقل فلسطین در صورت عدم تحقق این پروژه صحبت به میان آورده است. 
داغ با اشاره بر لزوم ورود مستقیم سازمان همکاری اسلامی برای رد این پروژه آمریکایی گفت: این پروژه آشکارا تمام حقوق مردم فلسطین را زیر پا گذاشته است. از طرفی نباید فراموش کرد که سازمان همکاری اسلامی نیز با هدف حمایت از مردم فلسطین تاسیس شد. حال در مقابل چنین طرح شومی که مشخصاً تنها هدف آن از میان بردن حقوق مردم مسلمان فلسطین و مسئله تشکیل کشور فلسطین است، سکوت جایز نیست و نیازمند اقدامات جدی هستیم.

این عضو شورای مرکزی مسلمانان آلمان در پایان با اشاره به تلاش ترامپ برای بهره برداری از لابی صهیونیسم و همچنین رهاندن بنیامین نتانیاهو از بن بست سیاسی در اسرائیل گفت: حتی مخالفان بنیامین نتانیاهو در ائتلاف آبی و سفید ها از ترامپ خواسته بودند رونمایی از این طرح را به بعد از بحران فعلی سیاسی صهیونیست ها موکول کند که ترامپ در راستای حمایت خود از نتانیاهو از این اقدام سرباز زد. از طرفی ترامپ هم به خاطر انتخابات پیش رو، قصد بهره برداری از لابی صهیونیسم را دارد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: پارسینه شورای مرکزی مسلمانان آلمان آمریکا معامله قرن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۴۱۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از ۱۴ پروژه اجرای طرح هادی در رودسر

به گزارش خبرنگار مهر، رضا شعبانی زاده عصر پنجشنبه در آئین افتتاح نمادین پل روستای پایین محله قاسم آباد بخش چابکسر اظهار کرد: به مناسبت دهه بنیاد مسکن ۱۴ پروژه بنیاد مسکن در قالب اجرای طرح هادی در روستاهای شهرستان رودسر با اعتبار ۱۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان به بهره برداری می‌رسد.

رضا شعبانی زاده این پروژه‌ها را شامل اجرای دیوار حائل سنگی به مساحت ۶۱۹ مترمکعب با اعتبار ۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان، اجرای پروژه آسفالت معابر ۷ میلیارد تومان، اجرای سنگ فرش معابر با مساحت دو هزار متر مکعب به مبلغ ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان ذکر کرد که به صورت نمادین در پایین محله قاسم آباد اجرای پل و دیوار حائل سنگی با اعتبار ۲ میلیارد و۳۰۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید.

وی با بیان اینکه از ۲۱ فروردین تا ۳۱ فروردین دهه حساب ۱۰۰ امام (ره) است، افزود: هدف از افتتاح حساب ۱۰۰ توسط امام راحل، تأمین مسکن محرومین و استفاده از ظرفیت و مشارکت مردم در این امر پسندیده بوده است.

کد خبر 6082002

دیگر خبرها

  • بهره برداری از ۱۴ پروژه اجرای طرح هادی در رودسر
  • بهره‌برداری از پست ۶۳ کیلو ولت تاریخانه دامغان
  • بهره برداری از پروژه‌های عمرانی و آغاز عملیات فیبر نوری شهرستان میامی
  • نیمی از دانش‌آموزان مقطع متوسطه به سمت تحصیل در هنرستان رفتند
  • بازدید خبرنگاران از سد «بش قارداش» بجنورد + تصاویر
  • بهره‌برداری از مخزن ذخیره جدید آب آشامیدنی شهر مهرگان
  • انتظار بهره‌برداری از پل چهارم بشار یاسوج ۶ ساله شد
  • اجرای ۱۲۰ پروژه شهری در منطقه ۵ شهرداری شیراز
  • استفاده از ظرفیت های مردمی در پروژه های اشتغال زایی با همت بنیاد برکت در سال جهش تولید با مشارکت مردم
  • دلزدگی مردم آمریکا از رقابت دوباره بایدن و ترامپ