Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-24@05:07:11 GMT

گوشت گوسفندی ۱۰ هزارتومان گران شد

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۴۲۰۲۰

گوشت گوسفندی ۱۰ هزارتومان گران شد

خبرگزاری مهر: علی اصغر ملکی از افزایش ۱۰ هزارتومانی قیمت گوشت گوسفندی در بازار خبر داد و گفت: شرایط بازار گوشت طی یکی دو هفته اخیر متلاطم بوده و در حدود ۱۰ روز اخیر قیمت هرکیلوگرم گوشت گوسفندی ۱۰ هزارتومان افزایش یافته است.

وی ادامه داد: قیمت هر کیلوگرم شقه بدون دنبه خرید مغازه دار از ۸۲ هزارتومان به ۹۲ هزارتومان رسیده که این کالا با اعمال ۱۰ درصد سود به مصرف کنندگان عرضه می‌شود (قیمت برای مصرف کننده با اعمال ۱۰ درصد سود ۱۰۱ هزار و ۲۰۰ تومان است).

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ملکی تصریح کرد: بخشی از دام کشور از مرزهای غربی (بانه) به صورت غیرقانونی خارج می‌شود که ما این مساله را رصد و به مسئولان مرتبط به صورت تلفنی یا مکتوب اعلام کرده ایم که آنها نیز قول رسیدگی داده اند.

وی ادامه داد: همچنین بارش‌هایی که اتفاق افتاد منجر به اختلال در حمل و نقل و کمبود در بازار شد البته نقش قاچاق در این زمینه پررنگ‌تر است.

ملکی درباره اینکه پیش بینی می‌کنید طی روزهای آینده شرایط بازار به چه صورت باشد؟، گفت: در صورتی که مسئولان با قاچاق برخورد جدی تری داشته باشند و این کار متوقف شود حتماً تأثیر آن را در بازار و ایجاد شرایط متعادل‌تر خواهیم دید.

منبع: فردا

کلیدواژه: گوشت گوسفندی قیمت گوشت گوسفندی قیمت دام گوشت گوسفندی ۱۰ هزارتومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۴۲۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۰ درصد ذائقه یزدی‌ها گوشت گوسفندی است

مهدی غیب اللهی معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان یزد در دیدار با جمعی از متقضایان سرمایه گذاری در پهنه‌های دامپروری میبد گفت: ۱۲۰ هزار دام سنگین و ۶۵۰ هزار دام سبک در دامپروری‌ها و مجتمع‌های دامی استان وجود دارد.

وی افزود: سالانه ۱۸ هزار تن گوشت قرمز در استان تولید می‌شود که از این میزان گوشت قرمز، ۱۲ هزار تن گوشت گاو و گوساله و ۶ هزار تن گوشت گوسفندی است.

غیب اللهی با بیان اینکه ۷۰ درصد ذائقه مردم استان گوشت گوسفندی است، اظهار داشت: سه هزار تن نیازمندی‌های گوشت گوسفندی استان را از استان‌های همجوار تامین می‌کنیم که با احداث مگافارم‌ها و مجتمع‌های دامپروری و دامداری‌های سبک، در بازده زمانی ۳ تا ۵ سال به دنبال خودکفایی در تامین گوشت قرمز در استان هستیم.

وی درباره درخواست برخی سرمایه گذاران برای ایجاد مجتمع‌های دامپروری تصریح کرد: زیرساخت‌های لازم در زمینه آب، برق و گاز را برای متقاضیانی که می‌خواهند در ایجاد مجتمع‌های دامپروری سرمایه گذاری کنند، ایجاد می‌کنیم تا شاهد توسعه صنعت و احداث و افتتاح مجتمع‌های دامپروری در شهرستان میبد باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • قیمت گوشت قرمز امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ۷۰ درصد ذائقه یزدی‌ها گوشت گوسفندی است
  • قیمت گوشت قرمز امروز ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • گوشت قرمز ۲۹۹ هزار تومانی وارد بازار شد؛ از کجا می‌توان گوشت ارزان خرید؟
  • گوشت تنظیم بازاری وارداتی به زودی در سراسر کشور عرضه می‌شود
  • ۱.۵ میلیون تن شیرخام به بازار‌های هدف صادر می‌شود
  • قیمت سکه و طلا در بازار دوم اردیبهشت ۱۴۰۳
  • عرضه گوشت تنظیم بازاری وارداتی به زودی در سراسر کشور
  • عرضه گوشت تنظیم بازاری وارداتی به زودی در سراسر کشور | قیمت گوشت گوساله در میادین و فروشگاه ها
  • قیمت گوشت قرمز امروز یکشنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳