Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس مرکز فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: دومین نمایشگاه ملی توسعه کسب و کار های فرهنگی در فضای مجازی در یک مثلث شامل اقتصاد، فرهنگ و فناوری قرار گرفته است و گره خوردن این سه عنصر اتفاقاتی خوبی را رقم خواهد زد.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان؛ محمدرضا بهمنی در حاشیه دومین نمایشگاه ملی توسعه کسب و کار های فرهنگی در فضای مجازی با بیان اینکه تنوع بازیگران و عوامل دخیل در تولیدات فضای مجازی بسیار است، اظهار کرد: در دومین نمایشگاه ملی توسعه کسب و کار های فرهنگی در فضای مجازی اپراتورها، تولید کنندگان محتوا و ناشران این حوزه حضور دارند کهبا اشتراک گذاری ظرفیت های خود در رونق تولید محتوای دیجیتال تاثیر خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: با حضور صندوق های سرمایه گذاری بخش مالی نمایشگاه تکمیل است و شرکت کنندگان با همت و تلاش خود می‌توانند گفت و گو های کاری موثر داشته باشند.

رییس مرکز فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: یکی ویژگی اصلی نمایشگاه تخصصی بودن شرکت کنندگگان است که همگی در با توجه به رویکر نمایشگاه تمام شرکت کنندگان در حوزه کودک فعالیت می‌کنند. همچنین تنوع غرفه ها  در حوزه های مختلف بالاست و از سراسر کشور در این نمایشگاه حضور دارند که به بهبود شرایط حوزه کسب و کار کمک خواهد کرد.

رییس مرکز فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: دومین نمایشگاه ملی توسعه کسب و کار های فرهنگی در فضای مجازی در یک مثلث شامل اقتصاد، فرهنگ و فناوری قرار گرفته است و گره خوردن این سه عنصر اتفاقاتی خوبی را رقم خواهد زد.

بهمنی اظهار کرد: رویداد امروز در یک مثلث شامل اقتصاد، فرهنگ و فناوری قرار گرفته است و گره خوردن این سه عنصر اتفاقاتی خوبی را رقم خواهد زد.

وی با اشاره به نسبت اقتصاد و فرهنگ، گفت: استان اصفهان به عنوان نماد افتخار آمیز نسبت اقتصاد و فرهنگ پدیده هایی را نمایان کرده و به جامعه عرضه کرده است.

رییس مرکز فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه فرهنگ محل بروز‌ خلاقیت و اقتصاد باعث بروز خلاقیت است، تصریح کرد: هم نشینی اقتصاد و فرهنگ اتفاقات خوبی را رقم زده است. در دوره ای هستم که اسم این دوره را دوره برزخ فرهنگ و هنر میگذارم و برای عبور از این دوران باید به فناوری های جدید نگاه دیگری داشته باشیم؛ مخاطب جهانی را بشناسیم و به او بها دهیم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان اصفهان فضای مجازی تولید محتوا کسب و کار الکترونیک اقتصاد و فرهنگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۴۲۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | حرف‌های جنجالی یک روحانی درباره فضای مجازی؛ این افراد خوارج هستند اگر...

264 215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1888771

دیگر خبرها

  • هشدار جدی مقام بلندپایه نظامی ایران به دشمنان؛ در جنگ نرم و فضای مجازی دستتان را کوتاه می کنیم
  • آنهایی که این احکام را خوارج می‌شوند!
  • ببینید | حرف‌های جنجالی یک روحانی درباره فضای مجازی؛ این افراد خوارج هستند اگر...
  • خدمات مالی ۴۰۰ میلیاردی به دانش‌بنیان‌های اقتصاد دیجیتال
  • اقتصاد فرهنگ و هنر یکی از اولویت‌های اصلی وزارت فرهنگ است / هر فعل اقتصادی نیازمند انضمام نگاه فرهنگی است
  • ۴۰۰ میلیارد انواع خدمات مالی به دانش‌بنیان‌های حوزه اقتصاد دیجیتال ارائه شد
  • ارائه ۴۰۰ میلیارد تومان انواع خدمات مالی به دانش‌بنیان‌های حوزه اقتصاد دیجیتال
  • بدون توجه به فرهنگ امکان پیشرفت وجود ندارد/ رونمایی از سند مشترک تعامل فرهنگ و اقتصاد
  • آثار تخصصی و جدید پژوهشکده فرهنگ و معارف قرآن رونمایی شد
  • ارائه ۴۰۰ میلیارد تومان خدمات مالی به دانش‌بنیان‌های اقتصاد دیجیتال در سال گذشته