Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان سمنان از ارزیابی تصادفی یک‌‌هزار و ۱۷ طرح اشتغال جاری در سال ۹۸ خبر داد و گفت: درآمد ماهانه مجریان اشتغال از هر طرح ارزیابی‌شده ۱۸ میلیون ریال است.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی کمیته امداد، علیرضا خدابنده، معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان سمنان  به مناسبت روز اقتصاد مقاومتی و کارآفرینی، گفت: به‌طورکلی ۴۵۰۰ طرح اشتغال تحت حمایت کمیته امداد استان سمنان نظارت و پایش می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی با اشاره به اینکه کارآفرینی می‌تواند با توسعه انقلابی خود به شکل‌دهی یک اقتصاد مقاوم یاری رساند، خاطرنشان کرد: کارآفرینی فردی، بستری برای حل مشکل اشتغال‌زایی و کمبود درآمد اقشار متوسط و پایین جامعه محسوب می‌شود.

علیرضا خدابنده خاطرنشان کرد:  کارآفرینی فناورانه با روند تبدیل علم به ثروت و تجاری‌سازی، زمینه جهش‌های توسعه‌ای را فراهم می‌نماید و اشتغال با پایه اقتصاد مقاومتی علاوه بر حل مشکلات اجتماعی، می‌تواند فرهنگ مسئولیت‌پذیری اجتماعی را در کشور نهادینه کند.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه نظارت‌ها بر طرح‌های اشتغال به مدت سه تا پنج سال، پرداخت تسهیلات مجدد با هدف جلوگیری از متوقف شدن و پایدارسازی طرح اجرایی می‌شود، تصریح کرد: علاوه بر نظارت، راهبران شغلی، کانون خیرین اشتغال، نیروهای جهادی پا در عرصه اشتغال مددجویان گذاشتند تا جهشی نو در اشتغال ایران اسلامی  بردارند.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان سمنان از ارزیابی تصادفی ۱۰۱۷ طرح اشتغال در سال جاری خبر داد و گفت: درآمد ماهانه مجریان اشتغال   ۱۸ میلیون ریال  است که از مجریان این طرح ۳۸ درصد خانم ۶۲ درصد آقا بوده‌اند.

و با اشاره به اینکه اعتبارات بانکی نسبت به سال گذشته با جذب و رشد دو برابری همراه  شده است، خاطرنشان کرد:  بیش از ۵۴ میلیارد  تومان تسهیلات اشتغال‌زایی برای ایجاد ۱۷۰۰ فرصت شغلی در ۱۰ ماهه سال جاری برای مددجویان جویای کار و کارآفرینان عرصه اشتغال پرداخت شده است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: اشتغال کمیته امداد سمنان کارآفرینی درآمد ماهانه طرح اشتغال ۱۸ میلیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۴۲۰۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عیدی مددجویان بهزیستی و کمیته امداد واریز شود

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از خانه ملت، حسینعلی حاجی دلیگانی ضمن تبریک سال نو گفت: طبیعتا در سال جدید یکی از اولویت‌های اصلی باید تقویت معیشت مردم باشد و برنامه ریزی باید در این راستا صورت گیرد. وی ادامه داد: مخصوصا رسیدگی به وضعیت اقتصادی مددجویان بهزیستی و کمیته امداد در شرایط اقتصادی فعلی باید با دقت بیشتری پیگیری شود. این نماینده مردم در مجلس یازدهم تصریح کرد: اینکه شنیده می‌شود همان عیدی حدود ۷۰۰ هزار تومانی مددجویان نیز امسال واریز نشده، قابل قبول نیست و باید مسئولان پاسخگو باشند و در سریعترین زمان ممکن این مبالغ محدود واریز شود.

دیگر خبرها

  • اهدای ۳۵ سری جهاز به نو عروسان کمیته امداد امام اشنویه
  • کمک هزار و ۸۹ میلیارد ریالی خیران همدانی به ایتام
  • پویش اطعام مهدوی در زاهدان
  • تجلیل از خیران و حامیان ایتام کمیته امداد استان اردبیل
  • دیدار از چهار هزار و ۷۰۰ مددجوی کمیته امداد توسط خیران قزوینی
  • ازدواج و تحصیل اولویت امسال کمیته امداد کشور
  • عیدی مددجویان بهزیستی و کمیته امداد واریز شود
  • فعالیت ۱۱۴ آشپزخانه مهدوی در خراسان شمالی
  • آغاز هفته اکرام در استان سمنان/ دفاتر ۱۱گانه آماده حضور خیران است
  • عیدانه ۱۳۰ میلیارد ریالی برای فرزندان ایتام و محسنین استان البرز