Web Analytics Made Easy - Statcounter

مناظره انتخاباتی برخی نمایندگان مجلس در دانشگاه فرهنگیان خواهران ایلام برگزار شد، این مناظره حواشی جالبی را به همراه دات که در ادامه آمده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، مناظره تعدادی از کاندیداهای نمایندگی مجلس شورای اسلامی با حضور دانشجویان در دانشگاه فرهنگیان ایلام برگزار شد.

تلاش برای جذب نیروهای بومی

در ابتدای این مناظره عبدالصاحب نوروزی، گفت: با توجه به شناخت و معرفتی که از توانمندی‌های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و از جمله آثار دیدنی، طبیعت بکر، منابع غنی نفت و گاز، وجود مرز تجاری در استان، بسترهای کشاورزی و ظرفیت جوانان تحصیل کرده تلاشش خواهم گرو این پتانسیل‌ها به فعلیت برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به رکود واحدهای تولیدی صنفی، ضعف زیرساخت‌های ارتباطی، ناهنجاری‌های اجتماعی، عدم تناسب شاخص توسعه در استان با ظرفیت‌های موجود در استان بر آن شدم تا با ورورد به این عرصه و کسب حمایت مردم در پناه لطف و مدد الهی در راستای رساندن مردم جامعه استان به آن سطح از  توسعه اقتصادی و فرهنگی که در خور و شان آنهاست گام بردارم.

در ادامه این کاندیدای نمایندگی مجلس با اشاره به نحوه تند صحبت کردن برخی کاندیداها در مورد رقبا، گفت: باید شیوه صحبت کردن و احترام به یکدیگر را بیاموزیم.

وی ادامه داد: از اولویت‌های برنامه بنده استفاده از نیروهای بومی در پروژه‌های استانی و کاهش جذب نیروهای غیربومی از جمله نیروهای استانهای همجوار است.

این کاندید با بیان اینکه من مسوولیت خود در برابر جامعه را شناخته و آمده‌ام، افزود: کسانی که با پول رای میخرند با پول رای مردم را هم خواهند فروخت.

تلاش برای رفع مشکلات زیرساختی استان

روح الله ناصرزاده یکی دیگر از کاندیداهای نمایندگی مجلس در ادامه این برنامه با بیان اینکه در صورت انتخاب شدن وکیل مردم خواهم بود نه وکیل دولت، گفت: اولین برنامه اینجانب ارتقا شان و جایگاه مردم و نمایندگان استان است و مسلما ما به نمایندگانی نیاز داریم که نماینده واقعی مردم باشد و برای آنان تلاش کنند و بی‌شک مردم تصمیم می‌گیرند که خدمت گذارانشان در شان آنها باشند یا نه.

وی در ادامه به تلاش برخی از نمایندگان جهت استخدام و ورود اطرافیانشان به ادارات اشاره کرد و افزود: در جریانم یکی از نمایندگان به جای پیگیری پروژه راه آهن استان، پیگیر ورود برادر خود در یکی از ادارات بوده و اهمیت این موضوع از پروژه راه‌آهن را بیشتر دانسته‌اند. 

این کاندید نمایندگی مجلس با بیان اینکه استان دارای مشکلات زیرساختی است و باید تلاش شود این مشکلات مرتفع شود، اظهار کرد: با توجه به ظرفیت‌های استان در حوزه نفت و گاز با نگاه انقلابی گری و بدون وابستگی به هیچ جناحی تلاش می‌کنم از این ظرفیت و دیگر پتانسیل‌های استان استفاده شود.

ناصرزاده استفاده از ظرفیت نفت و‌گاز، به کار گیری جوانان دلسوز و توانمند جهت پست‌های مدیریتی را از اولویت‌های خود ذکر کرد.

لزوم مذاکره با کشورهای اروپایی جهت بهبود اقتصاد کشور

جلال میرزایی نماینده دور دهم مجلس و کاندید این دوره از انتخابات در ادامه این مناظره، گفت: خوشحالم که زمانی پیش آمد تا در حضور دانشجویان باشیم.

وی افزود: به عنوان کسی که چهار سال در مجلس حضور داشتم باید بگویم نماینده‌ای که حرف‌های سیاست را نفهمد به درد مجلس نمی‌خورد و اینکه چگونه باید الفبای سیاست را آموخت باید جزو احزاب و تشکل‌های سیاسی بود و اینکه کاندیداهای دیگر اینگونه صحبت می‌کنند نشانه این است که بویی از سیاست نبرده‌اند.

این کاندید نمایدگی مجلس اظهار کرد: وقتی در سطح ملی شاهد رشد اقتصادی نیستیم نمی‌توانیم وعده رشد اقتصادی و ایجاد فرصت‌های شغلی در سطح استانی را بدهیم و بی شک اگر در سطح ملی تولید ثروت و افزایش درامد صورت نگیرد نمی‌توان وعده حل مشکلات در استان را داد و حل مشکلات استان نیاز به سیاست خارجی درست، صحیح و هوشمندانه دارد که مشکلات را از طریق مذاکره با کشورهای خارجی حل کنید.

میرزایی با اشاره به اینکه هم اکنون در کشور مشکل منابع مالی وجود دارد ادامه داد: ایجاد سامانه گرمسیری، پتروشیمی مهران، توسعه میدان نفتی چنگوله، ساخت سد چناره برای بهبود وضعیت کشاورزی از جمله پروژه‌هایی است که باید در اولویت قرار گیرد.

وی در پایان خطاب به دیگر نامزدهای مجلس، گفت: به کار گیری نیروهای جوان پروسه طولانی است و به این سادگی که گفته می‌شود انجام نمی‌شود.

تلاش برای برقراری عدالت اجتماعی

محمد موسوی دیگر کاندید انتخابات مجلس نیز گفت: باور من بر این است که برنامه اصلی ما باید عدالت اجتماعی باشد.

وی افزود: ما منابع فراوانی مانند نفت و گاز، جنگلها، منابع معدنی، نیروهای انسانی توانمند، مرز مهران و ... داریم و ضروری است از این پتانسیلها و همچنین ظرفیت اربعین استفاده کنیم.

این کاندید انتخابات مجلس با بیان اینکه ما نیاز به چشم‌انداز فردایی روشن داریم اظهار کرد: باید برای تحقق این امر مشارکت محور و دانش بنیان عمل کنیم و باید شایستگی‌ها و لیاقت‌ها را ارتقاء دهیم.

موسوی ادامه داد: اولویت من همچنان که ذکر شد عدالت اجتماعی است زیرا در صورتی که عدالت اجتماعی به این مفهوم که همه جامعه به حق خود دست یابند ایجاد شود موفق خواهیم شد.

وی در پایان سخنان خود، گفت: باید منابع نفت و گاز استان برای مردم منفعت داشته باشد و باید تلاش شود از سانسور خبری نجات پیدا کنیم و تلاش کنیم عدالت اجتماعی در جامعه برقرار شود و من سعی خواهم کرد در کنار حقوق سایر اقشار برای حقوق فرهنگیان به صورت ویژه بجنگم.

نقشه‌های رقبا برای حذف من نقشه بر آب شد

در ادامه لطیف صادقی دیگر کاندیدای این دوره از انتخابات با اشاره به تلاش برخی از رقبای انتخاباتی جهت حذف وی، گفت: به لطف خداوند این نقشه‌ها و تلاشها نقش برآب شد.

وی افزود: مسلما کاندیداهایی که می‌گویند برنامه دارند با نظام برنامه ریزی کشور آشنایی ندارند زیرا برنامه ریزی از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور صورت می‌گیرد و مجلس برای تایید، رد و یا اصلاح آن اقدام می‌کند.

این کاندید انتخابات مجلس ادامه داد: می‌خواهم زندگی‌ام را فدای مردم کنم و در این راه هراسی به دل راه نمی‌دهم و سعی خواهم کرد تریبون خاموش شده نمایندگان استان در مجلس را روشن کنم.

وی گفت: ما علاوه بر ظرفیت‌های کشاورزی و دامپروری، دارای ذخایر بزرگ نفت و گاز پتروشیمی هستیم و این موارد باید در اولویت قرار گیرد و همچنین در زمینه مشکلات اجتماعی نیز ریشه یابی خودسوزی جوانان باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه مردم باید به افراد با تجربه که توانایی بیان مشکلات مردم استان را دارند و می‌توانند مطالباتشان را از حکومت طلب کنند رای دهند.

انتهای پیام/۹۷۰۸۲۳

منبع: فارس

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی دانشجویان ایلام نفت کاندید انتخابات مجلس عدالت اجتماعی نمایندگی مجلس برنامه ریزی قرار گیرد نفت و گاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۴۲۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ضبط مناظره‌های تلویزیونی در صدا و سیمای مرکز فارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، مدیر کل صدا و سیمای مرکز فارس در بازدید از روند ضبط این مناظره‌های تلویزیونی گفت: در راستای عدالت رسانه‌ای برای نامزد‌هایی که به دور دوم انتخابات مجلس رسیده اند، فرصت یکسان و رایگان برای معرفی در رادیو و تلویزیون این مرکز فراهم شده است.
آقای پهلوانیان افزود: بر این اساس برای هر کدام از نامزد‌ها یک برنامه به مدت ۲۰ دقیقه و برای هر حوزه سه مناظره با مدت زمان ۹۰ تا ۱۲۰ دقیقه ضبط و در زمان تبلیغات از صدا و سیمای مرکز فارس پخش می‌شود.
آقای قزل سفلی رئیس ستاد انتخابات فارس هم در بازدید از روند ضبط مناظره‌های نامزد‌های مجلس شورای اسلامی گفت: از ۱۸ کرسی سهم استان فارس در مجلس شورای اسلامی، ۲ کرسی مربوط به حوزه انتخابیه شیراز و زرقان و یک کرسی مربوط به حوزه انتخابیه مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد به دور دوم انتخابات رسیده است.
وی با بیان اینکه نامزد‌ها بر اساس قانون می‌توانند از امکانات و ظرفیت‌های دولتی برای تبلیغات انتخاباتی برخوردار شوند، افزود: در استان فارس در دو بخش تبلیغات محیطی بیش از ۷۰ سالن اجتماعات برای سخنرانی، بیش از هزار و ۵۰۰ تابلو تبلیغاتی و بیش از ۳۵ هزار متر مربع مکان برای نصب پوستر و بنر تبلیغاتی در نظر گرفته شده است. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی




دیگر خبرها

  • استقرار شعب رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم انتخابات مجلس
  • ضبط مناظره‌های تلویزیونی در صدا و سیمای مرکز فارس آغاز شد
  • آغاز ضبط مناظره‌های تلویزیونی در صدا و سیمای مرکز فارس
  • قرعه کشی پخش مناظره‌های انتخاباتی صدا و سیمای اصفهان
  • قرعه کشی پخش مناظره های انتخاباتی صدا و سیمای اصفهان
  • شورای وحدت چند نماینده در مجلس دوازدهم دارد؟ /جزئیات لیست انتخاباتی برای دور دوم انتخابات از زبان متکی
  • ۱۲۰۰ شعبه اخذ رای در مرحله دوم انتخابات مجلس در مشهد و کلات فعال می‌شوند
  • همه جرائم انتخاباتی دور اول انتخابات مجلس رسیدگی شدند
  • تایید اعتبارنامه ۶ منتخب مردم گلستان در مجلس توسط هیأت اجرایی
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس از ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود