Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-20@10:52:51 GMT

الشارجه به دنبال انتقام از قهرمان ایران

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۴۲۳۲۴

الشارجه به دنبال انتقام از قهرمان ایران

یک روزنامه اماراتی نوشته که الشارجه به دنبال گرفتن انتقام از قهرمان ایران است؛ تیمی که 11 سال پیش 3-1 مقابل شارجه به پیروزی رسید.

به گزارش "ورزش سه"، دیدار امروز تیم های پرسپولیس و الشارجه، تقابل مدافع عنوان قهرمانی ایران و امارات است که مورد توجه یکی از روزنامه های اماراتی هم قرار گرفته است. این نشریه نوشت: پرسپولیس و شارجه پس از شکست در بازی نخست خود به دنبال پیروزی در دومین بازی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الشارجه در بازگشت به لیگ قهرمانان آسیا پس از 11 سال، کار را با شکست خانگی در مقابل التعاون آغاز کرد و حالا می‌خواهد از پرسپولیس انتقام باخت 3-1 را بگیرد.

 

عبدالعزیز العنبری سرمربی جوان این تیم با وجود قهرمانی در لیگ و سوپرجام، به خاطر کسب نتایج نامطلوب در آستانه اخراج قرار دارد. او می‌گوید که هدف الشارجه فقط و فقط صعود به مرحله بعدی است. ما به روشی معتدل بازی خواهیم کرد اما می دانیم که پرسپولیس تیمی هجومی بر اساس مالکیت توپ است.

 

در ادامه این گزارش هم صحبت های یحیی گل محمدی آمده که در پاسخ به خبرنگار اماراتی نسبت به شناحتش از الشارجه گفت که کایو و مندس را می شناسد و قصد دارد آن ها را کنترل کند.

امارات پرسپولیس تهران الشارجه

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: امارات پرسپولیس تهران الشارجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۴۲۳۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوسمار خط‌مشی گل‌محمدی را دنبال می‌کند

محمدرضا زادمهر، درباره پیروزی ۳ بر صفر پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان اظهار داشت: بازیکنان در این بازی خیلی خوب کار کردند. بچه‌ها مصمم هستند که در شش بازی آخر نتیجه بگیرند و به لغزش استقلال امید دارند. یکی از قشنگی‌های فوتبال به همین است که تا لحظه آخر هیچ چیز مشخص نیست.

وی در مورد عملکرد خوب اوسمار در نیم‌فصل دوم لیگ برتر تصریح کرد: تفکر اوسمار همان تفکر گل محمدی است. خودش هم همین موضوع را عنوان کرده است. یکی از خوبی‌های شخصیت اوسمار این است که به نیکی از همکاران قبلی خود یاد کرده و خط مشی گل‌محمدی را دنبال می‌کند. با اضافه شدن سه بازیکن در نیم‌فصل هم تیم نشاط و شادابی خاصی پیدا کرده است. اوسمار مربی جوان، خوش‌برخورد و حرفه‌ای است. همین که الان اوسمار اینجاست انتخاب گل محمدی بوده است؛ به هر حال یحیی این مربی را به ایران آورد.

پیشکسوت پرسپولیس درباره رقابت استقلال و پرسپولیس برای قهرمانی در فصل جاری لیگ برتر گفت: استقلال حریف بزرگی است. حریف بزرگ آدم را بزرگ می‌کند. این برای فوتبال ما خوب است که تیم‌ها رقیب بزرگی داشته باشند. سرنوشت هر دو تیم دست خودشان است. استقلال اگر بازی‌ها را ببرد، قهرمان می‌شود و پرسپولیس هم باید بازی‌هایش را ببرد و منتظر لغزش استقلال باشد.

زادمهر درباره بحث خصوصی‌سازی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس نیز خاطر نشان کرد: من از وقتی که یادم هست بحث بر سر این است که این دو تیم خصوصی شوند. باید کارشناسی زیادی در این باره صورت بگیرد. امیدوارم هر اتفاقی می‌افتد به نفع فوتبال و سرمایه ملی بوده و این کار هم نتیجه خوبی داشته باشد.

منبع: تسنیم

tags # پرسپولیس سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • اوسمار خط‌مشی گل‌محمدی را دنبال می‌کند
  • امیرحسین صادقی: وزیر ورزش قبلی رفت، پرسپولیس هنوز دنبال جام است؟!
  • کنایه صادقی به سرخپوشان: وزیر ورزش قبلی رفت، پرسپولیس هنوز دنبال جام است؟!
  • به پرسپولیسی‌ها بگویید وزیر ورزش قبلی رفته و وزیر جدید آمده است | آنها هنوز به دنبال جام هستند؟
  • صادقی: وزیر ورزش قبلی رفت، پرسپولیس هنوز دنبال جام است؟!
  • ایران در عملیات صادق دنبال انتقام گیری نبود
  • سعید دقیقی: وظیفه داریم کمک کنیم شایسته‌ترین تیم قهرمان شود
  • درخشان: واژه نمی خواهند قهرمان شویم، بچگانه است
  • پرسپولیس می‌تواند قهرمان شود/ بازی کردن برابر صنعت نفت سخت است
  • حلالی: سبک بازی استقلال را نمی‌پسندم/ پرسپولیس قهرمان می‌شود