Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ درباره پخش فیلمی در فضای مجازی با عنوان کتک زدن ۲ زن توسط پلیس راهور در اتوبان نیایش تهران توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش عصر ایران، مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ اعلام کرد: این فیلم قدیمی بوده و در همان زمان یعنی (اسفند سال ۹۷) با دستور فرمانده پلیس راهور تهران پرونده‌ای تشکیل و با متخلفین طبق موازین برخورد قانونی صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در اطلاعیه مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور‌ تهران آمده است: طبق تحقیقاتی که همان زمان از شاهدان صورت گرفت مشخص شد کسی که توسط سرباز وظیفه مورد ضرب و شتم قرار می‌گیرد، خانم نیست. فرد مورد نظر مردی است با پیراهن قرمز و موهای بلند که ظاهری زنانه دارد و ارتباطی با ماجرا نداشته و مداخله هم کرده است.

گفتنی است این که رسانه‌های ضد انقلاب همواره در ایام انتخابات اقدام به بازنشر فیلم های قدیمی برای تخریب پرسنل ناجا و راهور و خدمتگذاران مردم می نمایند.

انتشار این فیلم‌ها کارکرد سیاسی و تخریبی دارد و هدف آن‌ها دلسرد کردن مردم است تا مانع حضور مردم در عرصه های سیاسی و اجتماعی شوند که این بار نیز تلاششان بی ثمر بوده است.

در سال 97، سردار محمدرضا مهماندار رییس پلیس راهور تهران به این حادثه واکنش نشان داد وگفت:« ما از هیچ رفتار خشونت آمیزی حمایت نمی‌کنیم و هرفردی در هر رده‌ای که باشد و مرتکب رفتار خشونت آمیز شود با آن برخورد می‌کنیم.

البته در تصویر مشخص است که فرد ضارب سرباز وظیفه است و البته کسی که مورد ضرب و شتم قرار می‌گیرد، خانم نیست، آقایی است با پیراهن قرمز و موهای بلند که مرتبط با موضوع هم نبوده و در ماجرا مداخله هم کرده است.

به گفته رییس پلیس راهور ناجا، این افسر وظیفه شناسایی شده و اتفاقا دارای مدرک لیسانس برق است.»

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

لینک کوتاه: asriran.com/002zqI

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: پلیس سرباز مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور پلیس راهور تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۴۲۶۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلیس، لینکی برای ثبت ‌نام در تذکرکشف حجاب ارسال نکرده ‌است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، مرکز اطلاع رسانی فراجا در اطلاعیه ای اعلام کرد: لینک های منتشره برای ثبت نام و نقش آفرینی در طرح تذکر لسانی و مقابله پلیس نیست.

بر اساس این اعلام، مرکز اطلاع رسانی فراجا در اطلاعیه‌ای اعلام کرد، لینک‌های منتشره برای ثبت نام و نقش آفرینی در طرح "تذکر لسانی و مقابله با کشف حجاب و برهنگی" و موارد مشابه، از جانب پلیس نیست.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: هر گونه اقدام رسانه‌ای و اطلاع رسانی در موضوعات مرتبط با پلیس، صرفاً از طریق وبگاه رسمی به نشانی www.police.ir انجام می‌شود.

فراجا از ۲۵ فروردین با دعوت از مردم به رعایت هنجار‌های دینی و اخلاقی از اجرای طرح نور در کشور خبر داد.

دیگر خبرها

  • ضرورت رفع نقص پل های عابر مکانیزه در تهران
  • پیگیری وضعیت ساخت پل ورودی آرادان
  • حتا تعمیر خودرو در کنار خیابان ممنوع است + جزئیات
  • پلیس، لینکی برای ثبت ‌نام در تذکرکشف حجاب ارسال نکرده ‌است
  • لینک‌های ثبت‌نام در تذکر لسانی کشف حجاب از طرف پلیس نیست
  • انتشار لینک‌ ثبت‌نام در طرح تذکر لسانی به کشف حجاب/ پلیس اطلاعیه داد
  • واکنش پلیس به لینک‌های تذکر کشف حجاب 
  • لینک‌های تذکر لسانی کشف حجاب از جانب پلیس نیست
  • پیگیری برقراری سختی کار در حقوق کارگران استان سمنان
  • وضعیت ترافیکی شهر تهران در دومین روز از اردیبهشت ماه ۱۴۰۳